Uitgerekend in juni 2017

Ik vind het echt heel leuk om al jullie spannende, gezellige en enthousiaste verhalen te lezen. Ik kijk iedere dag even ;)

Ik ben zelfvandaag voor een tweede echo en een uitgebreide intake geweest. Het was zooooo leuk. Het kindje was enorm beweeglijk en lag geen seconde stil. Ben nu bijna 12 weken en omdat het tot nu toe voorspoedig gaat krijg ik met 20 weken pas weer een echo. Dat duurt lang zeg!

Ik zag trouwens dat in mijn CZ zorgverzekering, bevallen in het ziekenhuis (zonder medische noodzaak),niet wordt vergoed. Ik vond het zo raar, maar de vk klonk het bekend in de oren.

Nu nog wel afwachten op de uitslag van de NIPT, die verwacht ik komende week.

Een heel voorspoedige zwangerschap weer allemaal!
 
Yeaah vandaag de termijn echo gehad..  Was zooo zenuwachtig..  Maar alles zit helemaal goed en ben zelfs een week vooruit gezet..  Ben nu dus al dik 12 weken zwanger,  ik kan het bijna niet geloven maar ik ga echt mama worden..  Wel is mijn eind datum naar mei verhuist maar ik blijf gewoon lekker bij Jullie hoor,!  Via de nub theorie hebben we misschien kunnen achterhalen wat het word..  Wat denken jullie?  Ben zo benieuwd..!  Groetjes van een super trotse en verliefde mama
 
Apesaartje het kan alle kanten op. De gynaecoloog gaf aan dat ik zeer waarschijnlijke deze week een miskraam zou krijgen.

Echter heb ik nu meer last van die misselijkheid dan hiervoor. Borsten zijn nog steeds gevoelig en ben aangekomen. Voor mij toch echt tekenen dat het kindje groeit.

Ik las op internet dat het soms kan dat het kindje langer bezig is met innestelen. Dat hoop ik dan maar. Ook las ik dat er zo vroeg nogal eens verkeerd gerekend wordt waardoor er gezegd wordt dat je veel korter zwanger bent en dan bij de volgende echo wordt het weer vooruit gezet.

Ik wacht de volgende echo dus maar af en probeer mijzelf niet gek te laten maken. Best lastig aangezien het bijna 2 jaar heeft geduurd om zwanger te worden en dan zijn we eindelijk zwanger en zo ontzettend blij en dan krijgen we dit bij de 1e echo.

Hopelijk komt alles goed.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan