Uitgerekend in juni 2017

Hi allemaal,

Vandaag heb ik de echo gehad. Ben nu 7 weken en 5 dagen zwanger. Op de echo was de embryo veel kleiner dan hoort waarop de gynaecoloog aangaf dat het waarschijnlijk fout gaat. In eerste instantie kon ze de embryo helemaal niet vinden.

Dit maakt mij best wel onzeker.  Heeft iemand hier ervaring mee? Ik voel mij wel zwanger. Geen bloedverlies, pijnlijke borsten, misselijk, moe.

Ik hoor graag jullie ervaring!
 
Haha caithlyn ik herken het mijn kwaaltjes worden ook steeds minder en kreeg ook het gevoel van ojeee het zou toch niet mis zijn..... maaar gisteren een echo gehad 9+2 en het hartje klopte mooi we hebben het zelfs nog even mogen horen! kijk!!

https://youtu.be/_F-HquJfV44

Succes vanmiddag xx
 
@Brit, wat super vervelend om te horen! Ik kan me goed voorstellen dat het je flink onzeker maakt! Er is wel een kans dat het wel goed gaat toch? Ik hoop het echt voor je!

Hier alles redelijk ok. Ik zit sinds maandag in Barcelona en heb het erg naar m'n zin. Ben met m'n beste vriendin en normaal mis ik thuis niet zo, maar nu wel hoor! Vrijdag weer terug! Ik merk wel dat ik slechter slaap hier en meer snurk. De nachten zijn ook erg gebroken daardoor en overdag ben ik vrij snel moe. Als ik iets te veel heb gedaan word ik weer erg misselijk, maar verder valt het mee. Nog 1,5 dag hier en dan weer lekker naar m'n man, katten en eigen bed!
 
<p style="text-align: left;">Hoi nanda!</p>
<p style="text-align: left;">Zo wat een super filmpje! Alles ziet en klinkt top! Gek he? Dat we ons zorgen maken als we ons beter voelen :p</p>
<p style="text-align: left;">Had dat gister nog gevraagd aan verloskundige of dat normaal is. En toen zei ze dat het gewoon kan, dat de piek van kwaaltjes wel op week 10 zit, maar dat het daarna meestal gewoon minder word.</p>
<p style="text-align: left;">Gister hier ook een top echo gehad! Had eigenlijk de termijnecho, omdat ze dachten dat ik al 10 weken zou zijn nu. (Ze hebben de afspraak  verkeerd gepland) dus nu mag ik over 2 weken weer langs komen voor een echo. Vind ik helemaaaaal niet erg! Ben nu pas 9+4wkn. Het was zo leuk om de kleine weer te zien! Het zag er nou ook echt uit als een echt mensje.. het hartje klopte goed en hij of zij was zelfs een show aan het geven! Doe maar dansen voor mama! Ik had van de verloskundige nog een leuk cadeautje gekregen! Een speentje, en nog meer andere kleine dingetjes! Het was top!</p>
<p style="text-align: left;">Heb trouwens wel het idee dat het een jongetje word.. dat zegt iedereen sinds ze de echo gezien hebben, maar dat gevoel heb  ik al sinds het begin...</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">genoeg over mij! Hoe gaat het met jullie?</p>
<p style="text-align: left;">xx</p>
 
Vandaag weer een echo gehad. 10 weken en 4 dagen! 4 dagen langer dan gedacht (toch fijn..) Nu pas weer met 15 weken. alles zag er echt prima uit!! Nu  rustig aan aan onze omgeving vertellen.. zo leuk!!

Deze week wel echt gigantisch moe.... maar geen dromen. Wel gebroken nachten. Oef...
 
Terug
Bovenaan