Uitgerekend in juni 2017

Britt: wat raar dat een gynaecoloog zo ineens conclusies gaat trekken terwijl ze het niet eens zeker weten!  vind het niet kunnen!! bij mijn neefje net de 20 weken echo zijden ze ook dat het niet goed zou gaan en dat ze een abortus moest overwegen het groeide niet goed genoeg..  nou blij dat ze het niet hebben gedaan!! ja het is een klein mannetje maar hij is nu 1,5jaar super pienter en alle enge ziektes zijn uitgesloten!!! geef de hoop niet op meid

Racidaa wat leuk een meisje! nu kan je straks echt gericht spulletjes gaan kopen super leuk!

MellD klopt niet alle verzekeraars vergoeden dat! maar soms wel als je je aanvullend verzekerd! misschien wat om uit te zoeken?!  ik heb een medische indicatie dus moet in het ziekenhuis bevallen en dan word het ook allemaal wel vergoed

Hoe gaat het met de rest van de dames? hier spelen de kwaaltjes vandaag goed op! :( hoofdpijn misselijk overgeven bah optijd na bed toe vanavond!!
 
Nou een gynaecoloog zou je toch n btje gerust moeten stellen zeker als t zo kan zijn dat de echo nog te vroeg was.... blijf hoop houden! Ga voor je duimen Britt! Hier alles rustig, voel me nog steeds niet heel zwanger Haha, ik mag maandagochtend voor de 12 weken echo, superspannend! Met 9 weken was het n keurige echo! Nu t dichterbij komt neemt de onrust weer n btje toe... komt misschien wel omdat een vriendin van mij een missed abortion gehad heeft na 8 weken.. maar goed, heb me voor alle echo's druk gemaakt en alles was steeds goed dus daar gaan we nu ook maar vanuit! En dan na maandag.... eindelijk vertellen!!!
 
Wanneer vertellen jullie de zwangerschap aan iedereen? Ik ben vandaag 11 weken maar ik merk dat ik nu toch echt heel veel moeite heb om mijn mond te houden.. maar aan de andere kant ook wel weer eng!

Wat doen jullie?
 
Dankjewel voor alle reacties!

plientjeee wij hebben het mijn schoonouders en schoonzusje gelijk verteld. De rest krijgt het (als alles goed gaat) met 14 weken te horen
 
Sterkte Brit, apart verhaal zeg. Ik hoop op een goede uitkomst voor je.

Jazz: succes morgen met de echo!

Hier alles ook goed. Afgelopen week een slechte week gehad, qua kwaaltjes. Echt mega moe, was begonnen met afbouwen van de IVF medicatie en kreeg daar enorm last van. Maar goed, de 12 weken grens voorbij en afgelopen week een goede echo gehad. Morgen weer een echo bij de echopraktijk, in de hoop dat ik inmiddels heeeeel misschien al kan zien wat het wordt. Ben zo benieuwd! Donderdag dan de laatste keer bij de gynaecoloog en dan over naar de verloskundige. Vind dat nog best spannend, omdat ik niet weet of verloskundigen wel goed genoeg opgeleid zijn voor de situatie waar ik in zit, maar dat zal afwachten zijn.

Nu in ieder geval maar lekker vroeg gaan slapen, dan ben ik morgen hopelijk weer wat uitgerust!
 
Ik wacht dus tot 12 weken met vertellen omdat ik dan pas weer n echo heb. De laatste echo was met 9 weken en dat vond ik nog te vroeg... dus als morgen alles goed is...
 
Oke, ik heb nu een afgelopen donderdag een echo gehad. De termijnecho en die was echt prima. Heb er al veel gehad in het ziekenhuis.
Maar nu heb ik er pas weer 1 met 16 weken.. maar om daar nou op te wachten.. dus ik weet niet waar ik goed aan doe!
 
Terug
Bovenaan