Uitgerekend in juni 2017

Ik zou het toch gewoon gaan vertellen, de kans is vaak nog maar 2% dat het misgaat en aangezien je pas week 16 weer meer zekerheid krijgt... je vorige echo was dus met ruim 10 weken? Als ik mijn echo een week eerder had gekregen had ik het ook een week eerder verteld... wachten tot week 16 duurt zo lang!!!
 
Eindelijk mag ik morgen ook weer voor een echo! Om 10u! Vanavond lekker vroeg slapen denk ik! Ben zo benieuwd hoe het gegroeid is!!

Wij hebben het al verteld aan familie en naaste vrienden. Merkte dat ik dat wel heftig vond! Hartslag ging echt tekeer voordat we het aan iemand vertelden.. vond het zo spannend om het uit te spreken! Maar wel heel leuk!

Wel heel irritant: ik heb het ene verkoudheidsvirus na het andere. Word er helemaal gek van!
 
Hé dames! Leuk dat jullie allemaal nog af en toe wat schrijven!

Britt, ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. Heftig wel dat ze dit zo zeggen...

Ik heb vorige week woensdag de termijn echo gehad met 10+4 weken. En dat klopte ook precies! Alles zag er goed uit. Mijn datum staat vast op 10 juni. Tijdens het consult toch besloten de prenatale screening te doen... daar hebben we over 1,5 week de echo voor, bloed heb ik al geprikt. Eigenlijk maak ik me er niet zo druk om, ik heb het gevoel dat het niet veel veranderd voor me. Wat natuurlijk wel kan maar ik ga er gewoon vanuit van niet.

Wij hebben het vrijdag aan mijn ouders verteld en zaterdag aan mijn schoonouders!! Daarna al onze broers af! En daarna onze beste vrienden. We hebben zaterdag en zondag het hele land afgereisd dat was echt vermoeiend maar ook geweldig! Iedereen was verrast en super blij!! Echt alleen maar enthousiaste reacties! Zo fijn om die te krijgen. Echt heerlijk! Nu kunnen we het ook gewoon met andere erover hebben dat is ook fijn.
 
@jazz, ja eigenlijk met 10 weken maar ben 4 dagen vooruit gezet :)

We vertellen het nu toch maar rustig aan aan iedereen! Thanks voor je bemoediging.. haha. Toch fijn zo n forum
 
Mijn echo was vandaag ook weer prima! Zo leuk, ontzettend beweeglijk kindje! Mn moeder en Mn schoonouders vandaag verteld en beide blij, Haha maar Mn moeder sprong een gat in de lucht! Helemaal happy!
 
Vanochtend naar de praktijk voor een echo. Kindje lag super stil en een beetje verstopt dus moest vanmiddag terug komen. Zo stil als dat het vanochtend was, zo beweeglijk was het vanmiddag! Echt te gek om te zien! Gek ook dat je dat nog niet voelt! Hartje ook gehoord! Mooie gabberbeat! 12 weken precies vandaag en uitgerekende datum is vastgesteld op 6 juni. Jeeeej!!
 
Jeetje, wat een diversiteit aan emoties wanneer ik jullie berichten lees.

Britt: Wat enorm heftig en wat een onzekere periode. Hopelijk volgt er snel goed nieuws. Ik duim voor jullie!

Jazz en Apestaartje: Kan me helemaal indenken hoe mooi de echo geweest is met zoveel beweging.

Heb zelf afgelopen weekend de uitslag van de NIPT test gekregen. Gelukkig geen vooraf aan te tonen chromosoom afwijking. Maakte me zorgen vanwege mijn gehandicapte zus, maar bleek gelukkig niet nodig. En, het wordt een jongen. In mijn omgeving is echt een jongens babyboom en ik doe er dus vrolijk aan mee ;)

Tot 'schrijfs'. Veel sterkte, plezier en hopelijk veel geniet momenten voor jullie allemaal!

 
MellD: heey wat toff zeg! Wat super leuk dat je een zoontje krijgt!! Ik heb sinds dat ik weet dat ik zwanger ben al het gevoel dat het bij mij ook een jongetje word! Vraag me af of mn gevoel juist is!

Ik heb volgende week vrijdag weer de termijn echo dan ben ik ook 12 weken.. ben erg nieuwsgierig. Voor nu stond de datum nog op 17 juni. (Vorige week was ie iets te vroeg, door een berekenfout van de VK) maar goed. Voel me gelukkig niet zo beroerd meer als in het begin, maar het misselijk en overgeven is er nog wel een beetje, maar merk vooral toch bij het avond eten dat ik mezelf moet dwingen om te eten.. en vaak komt het er dan ook weer uit. Was er gister zelfs helemaal verdrietig van..

weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik anders kan eten.. rijst word ik misselijk van..pasta komt me inmiddels ook de keel uit.. eet vooral nu: broodje met advocado, fruit ect.. maar wil ook wel iets warms kunnen eten. Iemand misschien advies?



groetjes x
 
Terug
Bovenaan