Uitgerekend in juni 2017

Mijn nichtje kreeg tijdens haar zwangerschap een soort pilletjes tegen het spugen... maar zij spuugde tot week 22 dus weet niet hoe snel je die krijgt...
 
Hay jazz,

ja, ik had ook iets gekregen ervoor, maar ben het eigenlijk nooit op gaan halen bij de apotheek omdat het toen eigenlijk best mee viel. Misschien kan ik dat toch maar beter doen.
 
Hi Caithlyn,

Wanneer ik misselijk ben zijn er 2 dingen die ik altijd binnen houd en dat zijn frietjes (zonder mayo) en (verse) kippensoep. Een vriendinnetje van mij kreeg overigens ook van die pilletjes en die hielpen erg goed. Hopelijk heb je er iets aan.
 
Hoi mellD,

ja! Dat is een goeie.. verse kippensoep.. denk dat dat mij wel goed zou doen.. alleen heb ik pas een nieuwe woning, dus heb nog geen soep pan! Ga ik meteen van de week aanschaffen.

bedankt voor je tip!
 
Pff vandaag kan ik pilletjes ophalen tegen de misselijkheid. Helaas blijft die maar aanhouden. Hopelijk helpen de pilletjes en gaat het zingen dan wat makkelijker en zonder kokhalzen!
 
Hoi allemaal,

Wat leuk dat ik me bij deze fijne groep mag voegen!

Ik ben Leonie, 22 jaar en 10 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik heb 15 november mijn eerste echo gehad, en ondanks mijn overgewicht kon ze het hummeltje gelijk vinden.

Doordat ik overgewicht heb loop ik nu via het ziekenhuis. Ik maak me hier verder geen zorgen om, en de gynaecoloog ook niet. De baby doet het goed.

Wat betreft kwaaltjes ben ik erg misselijk, zonder spugen, en erg moe. Etens geuren kan ik slecht hebben, hallo misselijkheid... Ik eet dan ook veel brood, crackers, brinta en fruit.

Hierdoor ben ik al 6 kilo kwijt.. Ik schrok hiervan, maar door mijn fijne reserves kan dit geen kwaad voor de baby

Liefs, Leonie
 
Hoi leonie,

gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben de eerste twee weken ook wat kilos afgevallen. Alleen omdat ik niks kon eten en ruiken. Werd er ook onwijs misselijk van   . Had ook hele erge last van braken elke dag. Het is nu gelukkig wel minder geworden.

Even update van hier;

mocht toch eerder de termijnecho doen. Het was eigenlijk volgende week, maar omdat ik volgende week niet kan en ik nu al  11 weken ben mocht ik toch gister al komen. En alles was goed. De kleine was aan t rekken en strekken en druk bezig :p. Ben nu uitgerekend op 17 juni. Ik heb het ook aan iedereen van mijn famillie verteld. Iedereen was blij op een famillielid van mij na. Beetje negatieve reactie gehad, maar daar trek ik me niets van aan ;).

Ik heb trouwens heel erg de drang om kleertjes te gaan kopen en jullie? Me volgende afspraak is trouwens 20 december (laaaaaaaaaaangg) maar dan heb ik wel de geslachtsbepaling ! Ben benieuwd
 
Terug
Bovenaan