Uitgerekend in juni 2017

Ik heb sinds de afgelopen 2 dagen zo n enorm opgeblazen gevoel. Mn buik doet ook enorm veel pijn.. :( Dit zijn mijn darmen..

Hebben jullie dit ook?  Nog tips..?
 
Hallo,

Ik sluit mij ook graag aan. Heb niet alles (nog) gelezen, maar het zijn inmiddels al zo'n 400+ berichten.. ;)

In de eerste plaats gefeliciteerd allemaal!

Ik ben 31 jaar en 13 weken zwanger van ons eerste kindje. In het begin (5 weken) errrg misselijk geweest en moeite met m.n. avondeten. Veel crackers en brood gegeten. Fruit had ik geen zin in. Dat gaat gelukkig stukken beter, het eten dan, misselijk ben ik nog steeds wel, maar meestal 'savonds avonds.

Anderhalve week terug de termijnecho gehad en uitgerekend op 2 juni. De beeb zag er goed uit en was ook even druk aan het bewegen en toen ook duidelijk 2 armpjes en 2 beentjes te zien. Daarna wel weer een werk flink misselijk geweest, maar ook dat gaat nu beter.

Nou dat is het even voor nu.

Groetjes Dani
 
Hallo dames! Alles ok bij jullie? Ik ben vandaag 12w6d en de misselijkheid is helaas nog niet helemaal over. Het overgeven overigens ook niet. De pilletjes helpen trouwens wel goed tegen de misselijkheid! Dat is wel een verademing! In de ochtend is het er alleen nog wel...

Vanmiddag de combinatietest. Spannend!

O en ik heb trouwens ook af en toe wel last van onrustige darmen en buikpijn. Opgezette en pijnlijke buik dan ook. Kruikje helpt bij mij vaak wel.
 
Vandaag weer een echo gehad, we hebben het hartje gehoord! Wat geweldig en wat een emoties haha.

Oja, iedereen natuurlijk gefeliciteerd! Was ik in mijn vorige bericht vergeten, hihi.

Ik voel me beter, niet echt misselijk meer vooral veel honger.

Mijn vriend, Frank, vond de echo ook heel bijzonder. Hoe nuchter hij ook is, die "aaahh" toen hij het hartje hoorde en alle vingertjes zag vergeet ik nooit meer!

Liefs, Leonie
 
Hahaha Leonie, dat is echt herkenbaar! Mijn man is ook super nuchter en ik vond het ook echt te gek en heel bijzonder toen hij 'aahhhh' zei toen we het hartje hoorden! Zo leuk!

Vandaag de combinatietest gehad. Over 5 werkdagen uitslag. Ze konden wel al zeggen dat de nekplooi 1,5 mm is. Super netjes. Nu wachten op de uitslag...
 
Hi meiden,

Caithlynn: Ik heb zelf nog niet zo'n koopdrang. Misschien ook omdat iedereen om mij heen dat wel heeft en we dus enorm worden verwend. Denk ook wel dat het kopen nog gaat komen, want shoppen kan ik meestal goed ;)

Plientje: Och, dat opgeblazen gevoel. Gek word ik er soms van. Vooral als ik in de ochtend wakker word lijkt alles soms wel dwars te zitten. Weet niet wat ik er aan kan doen.

Dani: Van harte gefeliciteerd met het blije babynieuws!

Apesaartje: Fijn te lezen dat de pilletjes een beetje helpen en dat je de combinatietest hebt gehad, met op het eerst een mooie uitslag. Wat is het fijn als je over 5 werkdagen de bevestiging krijgt! Bevestiging kunnen we allemaal volgens mij niet genoeg krijgen tijdens deze spannende maanden.

Leonie: Wat je zegt dat de mannen ook zo schattig worden, haha. Ik herken het. Vind het zo mooi om te zien. Geniet ik van!

Zelf mag ik woensdag nog even naar de verloskundige om naar het hartje te luisteren. Twee weken geleden deed ze dit niet omdat het qua straling beter is om het na 12 weken te doen zei ze. Ben woensdag 13+4 en ben zo benieuwd hoe het is om het te horen. Zitten jullie trouwens al in zwangerschapskleding? Ik zelf nog niet, maar hoop dat ik rond de kerst toch een mooi jurkje kan kopen waar mijn buikje goed in uit komt :)
 
<p style="text-align: left;">Nee, nog geen zwangerschapskleding hier, maar mijn broeken zitten ook niet echt comfortabel meer (zeker niet aan het einde van de dag) dus ik moet wel heel binnenkort voor wat broeken gaan kijken! H&M heeft vast wel leuke dingen denk ik?</p>
<p style="text-align: left;">Wat leuk woensdag Mell! Mooi om dat hartje te horen! Die mooie gabberbeat! Geniet ervan! En neem m op met je telefoon, als je daar aan denkt!</p>
<p style="text-align: left;">Zijn jullie eigenlijk aan het aankomen? Vandaag op de weegschaal gestaan en 4 kilo erbij! O jee! Hopelijk kan ik het wel binnen de perken houden.. ik ben al niet zo erg slank...</p>
 
beste dames,

Ik ben nieuw op het forum en  indien mogelijk schrijf  ik ondanks dit topic al enige tijd up and running en ik een beetje laat ben schrijf  ik graag mee.

Het lijkt mij erg leuk om een ervaringen te delen met dames die in dezelfde periode zijn uitgerekend.

Dit is mijn eerste zwangerschap, ik ben 32 jaar  en  uitgerekend op 8 juni 2017.

Vorige week heb ik zowel de nekplooimeting als de NIPT gehad en ik verwacht deze week de uitslag van de NIPT.



Op dit moment weten alleen onze ouders dat ik zwanger ben, we hebben het nog niet bekend gemaakt.

groetjes

Ilouise.
 
Terug
Bovenaan