Uitgerekend in juni 2017

Hey dames

Sorry ik ben geen fanatieke meeschrijven merk nu het mijn 3e kindje is dat ik wat meer in mijn eigen wereldje zit ofzo...

Morgen echo om 11.10 we zullen zien hoever ik nou precies ben...Ik vind alles zo langzaam gaan zeg pffff

Nog steeds niet over die 12 weken heen en ik voel me echt niet gezellig gewoon...geen zin in liefde met mijn man, echt totaaaaal niet...steekjes in mijn buik waardoor ik dan denk och wat is dat nu weer??

Afgelopen weekend van de trap gesodemieterd ook mijn buik gestoten naar aangezien ik tussen de 9/10 weken moet zijn kan dat geen kwaad zei de verloskundige...morgen maar eens bekijken dan op de echo...

Werken valt me vies tegen, vermoeiend en dat lijkt nog niet echt weg te gaan...Ik ben zeer snel geïrriteerd en dan word ik boos op mezelf want kom op denk ik dan ik moet toch genieten ???

Ook hier bijna 6 kg kwijt omdat ik geen eetlust heb nu ben ik toch te zwaar dus ach...met 12 weken krijg ik al een suikertest op hoop van zegen dat alles gewoon goed is...

Nu eerst die spanning voor morgen die echo...vorige week kreeg ik een echo en werd bijna een week terug gezet dus dat is dan toch weer een beetje schrikken. ..Ik weet met die iui precies wanneer ik zwanger geworden ben dus ja...

Fijn genoeg geklaagd ik hoop iig dat ik wat gezelliger ben over een paar weken!!

Ow ja ik draag al soms zwangerschaps broeken maar ze zijn nog te groot...

Ps Dani wat leuk dat ik je naam tegenkom aangezien mijn jongste dochtertje ook zo heet ook zo geschreven zoals jij :)
 
Hoi dames,

Ik voel me al beter wat betreft de misselijkheid. Ben nu vooral moe en heb af en toe wat hoofdpijn.

Ik herken het shoppen nog niet. Sommige dingen vind ik leuk, maar de uniseks valt me tegen.

Ik draag vooral leggings omdat broeken op een duur knellen. Ik ben al stevig dus voor mij wordt het lastig om positiekleding te vinden. Nou, meer het feit: Jonge vrolijke hippe positiekleding. Haha

Liefs, Leonie
 
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f6f6f4;">Hey dames</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f6f6f4;">Helaas heb ik een missed abortion . ..</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f6f6f4;">Gisteren klopte het hartje niet meer dus ik kan weer van voor af aan beginnen </p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f6f6f4;">Dinsdag gynaecoloog dan bekijken hoe het vruchtje weg kan want dit is kut…ik voel me zwanger maar ben het niet meer. ..ben enorm verdrietig</p>
 
Wat erg Annemarie! Veel sterkte, hopelijk laat t snel los... dat is inderdaad niet fijn, je zwanger voelen maar t niet meer zijn! Sterkte!
 
Hier wordt er ook nog niet geshopt,ik probeer het dragen van positiekleren nog even uit te stellen. In het weekeinde kan ik wel gewoon mijn chino's en mijn boyfriend spijkerbroek aan. Het zijn allemaal wat wijdere heup modellen.

Voor de baby hebben we nog niks gekocht, dat willen we na de 20 weken echo doen.



@ Annemarie,

Wat ontzettend heftig.Heel veel sterkte en neem de tijd om het een plekje te geven! Dat is zo belangrijk voor de verwerking, verdriet,boosheid & acceptatie.



liefs,
 
Terug
Bovenaan