Uitgerekend in juni 2017

Ik ben nu ook eindelijk de 12 weken voorbij! Het is toch wel een geruststelling.. de verloskundige heeft ook het voorgevoel dat het een jongetje is, alleen kan ze dat natuurlijk nu niet met zekerheid zeggen, maar bij de laatste echo hadden we wel heel erg veel zicht tussen de beentjes.. het leek toch wel op iets van een klokkenspel :p vond ik dan.. maar goed ze zal vast ook wel wat gezien hebben waardoor ze dat denkt.. ik kon het niet laten heb toch van de week een truitje gehaald en 2 rompertjes.. stoute ik. :p

hoe gaat het bij jullie?
 
Hallo allemaal!

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Ik mag me ook toevoegen, uitgerekend 21 juni 2017.

Omdat ik graag weet met wie ik informatie deel vind ik een forum onpersoonlijk, en vaak ook te groot.

voor alle zwangeren die uit limburg komen en zin hebben in een klein groepje om ervaringen en gevoelens etc. te delen heb ik een facebookgroepje gemaakt.

voeg je toe: mama's juni 2017 limburg



Groetjes
 
Hey dames

Bedankt voor de lieve berichtjes

Ik wacht nog steeds maar tot nu toe nog niks helaas....

Dinsdag naar de gynaecoloog ik denk voor mijn verwerking hiervan dat ik zo snel mogelijk 'verlost' wil zijn van dit vruchtje want ik kan niet verder zo..

Heeft iemand hier ervaring met een missed abortion ? want ik lees verschillende dingen over een eventuele herhaling hiervan...Ik ga het nog 1 x proberen en als dat dan niet goed uitpakt houdt het voor mij gewoon op.

Jullie een fijne zwangerschap toegewenst ik blijf jullie nog even volgen :)
 
Ah Annemarie wat verdrietig zeg. Dat is toch wel je grootste angst... veel sterkte ❤️


<p style="text-align: left;">Met mij gaat het goed, ik heb sinds woensdag het idee dat ik de baby voel! Zou dat kunnen? Het is echt een gevoel dat ik nooit eerder heb gevoeld. Het is geen pijn maar eerder een kriebelend gevoel. Iemand meer die dit voel? Of t nog weet van de vorige zwangerschap? Verder heb ik wel al 2 zwangerschaps broeken gekocht, eigenlijk omdat ik sowieso nieuwe broeken nodig had en omdat sommige dingen wat strak beginnen te zitten. Ik merk dat m'n buik wel iets boller is en niet meer kan inhouden, dus het begint toch al te komen denk ik! Ik ben nu 13+1 weken.</p>
 
@annemarie

Grappig zo'n naamgenootje. Hoe spreek je haar naam uit? Dáááni of DaNì?

En dan je andere bericht.. :( Niet leuk. Ik wens je veel sterkte de komende periode!
 
@Isa gb

Mijn moeder vraagt mij al de hele tijd naar een kriebelend gevoel, of ik dat ook heb. Dus ik denk wel dat het kan ja!

Ik heb al vanaf het begin moeite met mijn kleding, m.n. tijdens het dragen van een spijkerbroek. Doet mij zeer als ik zit bijv. Had toen vnl opgezette darmen. Ik kon zwangerschapskleding lenen van m'n schoonzus dus dat deed ik als ik thuis was (veels te groot, dat wel) en ik droeg al na een paar weken een positielegging. Maar eigenlijk moet er gewoon niets op m'n buik rusten; ik vind ook positiekleding vervelend zitten op den duur..

Het wordt inmiddels ook lastiger te verbergen. Wil nog niet al m'n cliënten en ouders inlichten (ik werk in de gehandicaptenzorg). Denk in de kerstvakantie (dan kan ik er ook niet meer onderuit denk ik...).
 
Hoihoi

Gefeliciteerd iedereen met jullie zwangerschap :)

Hoop dat ik me bij kan voegen, ik ben namelijk op 3 juni uitgerekend! Ik kwam pas net achter dit forum.

Het is namelijk mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw of ik wist het niet :)
 
Terug
Bovenaan