Uitgerekend in juni 2017

Hoi Pamela! Geen probleem hoor! Gezellig juist! Gefeliciteerd!! Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje. Spannend hoor!

Vandaag uitslag combinatietest gehad en de kans op de syndromen is bij alledrie kleiner dan 1 op 5000. Erg goed dus! Wel fijn, die bevestiging. Dinsdag 20 dec afspraak gemaakt voor pretecho en hopelijk geslachtsbepaling! Ben dan precies 16 weken dus hopelijk is het te zien!!!
 
Welkom Pamela! Ik ben ook op 3 juni uitgerekend van mijn eerste kindje.

Ik voel de baby nog niet. De meeste vriendinnen in mijn omgeving tussen de 18 en 20 weken. Mijn placenta zit aan de voorkant, dus ik ga er maar vanuit dat het bij mij nog wel even zal duren  (ben nu 14+2).

Apesaartje, wat een fijn nieuws zeg! De belangrijkste stap in deze periode heb je dan gehad. Dan inderdaad naar het moment van de geslachtsbepaling. Vond ik ook heel spannend. Omdat ik NIPT heb gedaan wist ik het al vrij snel, maar kan me helemaal voorstellen dat je naar dat moment toe leeft.

Ik heb 17 januari trouwens mijn 20 weken echo. Ook weer zo'n mijlpaal, maar duurt nog even ;)
 
Hey allemaal!

Ik ben uitgerekend op 7 juni, gisteren precies 14 weken!

Aankomende maandag heb ik de 3e echo, en de 20e heb ik een geslachtsbepaling. Vind het zo spannend! Maakt me eigenlijk niet uit wat het gaat worden, maar wil het wel heel graag weten. Wie heeft dit nog meer?

X Manon
 
Hoi dames,

Het gaat goed hier. Ben druk aan het werk, en geniet nu echt omdat ik niet meer misselijk ben. Geurtjes zijn nog wel steeds een ding, maar verder voel ik me top.

Mijn vriend, Frank, en ik zijn al bezig met de uitzet en met wat namen. Hij is ervan overtuigd dat het een jongetje wordt, maar misschien is dat wel een mannen ding. Ik denk juist dat het een meisje wordt, heel sterk gevoel.. hihi

20 Dec heb ik weer een echo, en ik kan niet wachten.

Liefs, Leonie
 
Hoi meiden!

Leuk om jullie verhalen te lezen. Lees al even mee en dacht laat ik nu ook maar meeschrijven, wel zo leuk!

Ik zal mij even voorstellen.Ik ben 31 jaar, en zwanger. Uitgerekend op 4 juni. Ik heb al een zoon van 9 jaar.
Ik zit in het ziekenhuis bij de gynaecoloog vanwege vorige bevalling en risico op erfelijk open ruggetje.

Met de 12 weken echo zijn we gerustgesteld dat alles er tot nu toe gezond uit ziet. En konden we via de nub theorie al zien wat het geslacht is, maar ik ben er nog voorzichtig mee want 100% zeker is het niet.

21 december krijgen we de 16 weken echo en hoop ik dat het nog duidelijker te zien is dat het gezond is en niks mankeert en wat het geslacht wordt.

Is het niet een leuk idee voor de meiden die uitgerekend zijn in juni om een (gesloten) Facebook pagina te starten?
 
Het leuk Manon! Ik heb 20 juni ook de geslachtsbepaling. Ik ben dan precies 16 weken. Super spannend! Hoop ook echt dat het dan al te zien is. Wil het nu echt wel weten! En Facebookpagina vind ik ook wel een goed idee hoor. Werkt wat prettiger dan hier heb ik het idee..
 
Terug
Bovenaan