Uitgerekend in juni 2017

Hallo allemaal ,

ik kom graag mee praten.

maaike 28 jaar in verwachting van eerste kindje

2 nov hebben wij onze eerste echo spannend

dat onzeker zijn herken ik heel erg wil zo graag dat nu alles goed gaat en tegelijkertijd kan ik t wel van de daken schreeuwen zo blij voel ik me

spannende tijd

iedereen een fijne zwangerschap gewenst!
 
Goedemorgen allemaal,

Gister bij de gyn geweest en er was een vruchtzakje en dooierzakje te zien. Termijn 5 weken + 4 dagen, dus 3 dagen achter op wat het zou moeten zijn. Gelukkig weet ik dat dat millimeter werk is, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Geheel gerustgesteld de dag door gekomen, met de gedachte dat ik volgende week dan wel weer zie hoe het er dan voor staat, maar dat het voor nu in ieder geval goed is.

Helaas werd ik net wakker met menstruatiepijn en zag ik tot mijn grote schrik net dat ik een beetje bloedverlies heb gehad... De stress schiet er direct weer in... Had eigenlijk een reunie vandaag, maar die annuleer ik maar en blijf vandaag in bed liggen. Hopelijk helpt het en is het storm in een glas water.

Ik hoop zo dat dit kleine mensje nog 34 weken blijft zitten...
 
<p style="text-align: left;">Hoi Kirsten, ben je net gerust gesteld door de echo wordt je zo wakker... :( kan het niet zijn dat door de echo er een bloedvaatje is geraakt waardoor je nu een beetje bloed verliest? Ik weet het niet want heb nog geen ervaring.</p>
Wanneer mag je weer op controle komen? Ik begrijp heel goed dat je graag de hele dag in bed wil blijven liggen, maar misschien is afleiding juist wel goed? Als die bloeding niet doorzet is de dag zo om omdat je het gezellig hebt. Soms helpt het juist om er even niet aan te denken. Maar doe vooral wat goed voelt!!
 
Hoi dames,

Allemaal gefeliciteerd! En wat een leuk forum!

Sinds vorige week weten wij dat we zwanger zijn, zitten nu in week 6. We vinden het allemaal super spannend en ook onzeker of het goed zal gaan. 21 Oktober hebben wij onze eerste echo kan niet wachten tot het zo ver is.

En wat is het moeilijk om het niet van de daken te scheeuwen, zeker omdat het al erg opvallend in dat ik niet meer rook.

Tot nu toe mag ik qua kwaaltjes nog niet klagen, wel wat menstruatie achtige buikpijnen, Rare smaak in mijn mond en soms wat vlagen van misselijkheid. En helaas voor mijn vriend de bekende stemming wisselingen.

Ik wens jullie alle veel geluk toe en dat we straks allemaal rond Juni mogen gaan bevallen!
 
Hallo meiden. Gefeliciteerd alle zwangeren. Graag zou ik ook mee schrijven. Ik heb deze week positief getest. Ik ben zwanger van onze derde, we hebben al twee meisjes van 4 en 5. Bij hen amper kwaaltjes gehad en nu al heel erg moe en geregeld misselijk. Dat maakt de eersten 12 weken wel extra spannend. Volgende week maar eens met gynaecoloog bellen en hopelijk met acht weken de eerste echo zodat we het bekent kunnen maken.   Leuk om verhalen te delen en hopelijk bevallen we allemaal ik juni.
 
Dag dames

Hier vanmorgen 2 positieve teste 1 kruidvat licht streepje en direct na de etos gereden voor een clear blue en dar stond ook op zwanger! Ik kan het nog echt niet geloven zo iets speciaals een wonder! Gaan straks mijn ouders het kleine grote nieuws vertellen en maandag m'n schoonouders! Spannend hoor! Hihi
 
@Isa gb  Nou, dat kan je wel zeggen, heel bizar. Net gister met een heerlijk gevoel gaan slapen en zelfs al een beetje gekeken naar babyspullen enzo, en dan nu dit.

Ben weer iets verder en heb gelukkig goed nieuws! Ik trok het erg slecht om maar niks te doen en niks te weten. Heb eerst de kliniek gemaild en zij gaven aan dat ik 48 uur bedrust moest houden en dat dit wel vaker voor komt. Tsja, daar kon ik nog niet echt iets mee. Heb vervolgens een echopraktijk gebeld, waar ik eerder ook wel kwam, en waar ze hele goede apparatuur hebben. Ik mocht gelukkig direct komen en op de echo was een kloppend hartje te zien! Ze gaf ook aan dat het iets achter loopt op het termijn waar ik op zou moeten zitten, maar dat wist ik natuurlijk gister al. Ik weet gelukkig ook dat dat nog wel ingehaald kan worden, dus dat komt wel goed. Er was ook geen bloedvlek te zien, dus waarschijnlijk is het inderdaad een vaatje geweest, mogelijk van de echo.

Feit is nu dat het hartje klopt en dat is het beste nieuws wat ik nu kon krijgen! Uiteraard kan het allemaal alsnog wel mis gaan, maar dat is toch koffiedik kijken. Dinsdag mag ik weer naar het ziekenhuis, dit was wat eerder omdat er geen plek was op donderdag en vrijdag, maar vind dat nu wel even fijn. Ga volgende week zaterdag weer een afspraak maken bij de echopraktijk. Dan kan ik het om de paar dagen monitoren hoe het er dan voor staat. Klinkt wel veel, maar met 4 miskramen achter elkaar, snappen jullie vast wel dat ik alles in de gaten wil houden. Dit levert stress op, maar geeft ook rust...

Nu snel een jump richting de bank nemen en plat!
 
Terug
Bovenaan