Uitgerekend in maart 2017

Hallo,

allereerst gefeliciteerd allemaal! Ook wij hebben een positieve zwangerschapstest gedaan afgelopen weeken. En zoals de berekeningen nu aangeven zijn we 29 Maart uitgerekend van ons 3e kindje. Inderdaad bekend de buikkrampjes. En toch ook wel pijnlijke borsten. Verder voel ik me prima.  Spannend voor iedereen de eerste afspraken bij de vk.

Vraagje. Wij hebben dus positief getest maar ik heb geen enkele klacht. Buiten het gevoel dat ik elke keer denk dat het lijkt alsof ik ongesteld moet worden. Het lijkt zo onwerkelijk. Het dringt ook nog helemaal niet echt door. Hebben jullie dat ook ?

@AnoniemNT Zelfde hier hoor. Ik heb ook hooguit wat menstruatieklachten en merk dat mijn eten iedere keer wat zwaar valt maar de echte zwangerschapssymptomen heb ik ook niet. Als ik niet drie positieve tests in mijn handen had gehad en mijn menstruatie niet was weggebleven had ik gezegd dat het aan het weer zou liggen. Maar goed, we zijn ook nog maar zo pril zwanger! Ik ben op dezelfde dag als jij uitgerekend vooralsnog ;) Ik denk dat we in onze handjes mogen knijpen, zal vast niet al te lang meer duren voordat de eerste symptomen aandoen.

<p style="text-align: left;">Hoi zeepje en anoniemNT,</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Jullie mogen inderdaad in jullie handjes knijpen want ik heb al zeker wel kwaaltjes helaas. Zit nu in mijn 6de week. En heb last van misselijkheid. De hele dag..... Kan alleen maar kleine beetjes eten. Ik heb nog wel het geluk dat het allemaal binnen blijft. Maar mijn buik is al flink opgezet. Uiteraard door de darmen maar wel lastig zo. Hopelijk blijft het hier bij.</p>
<p style="text-align: left;">Dus dames! Geniet ervan!!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Groetjes</p>

Hoi iedereen,

ook ik ben uitgerekend in Maart 2017! Afgelopen weekend ontdekt dat we zwanger zijn, nu ongeveer 5 a 6 weken... Heb 5 testen gedaan omdat ik het echt niet kon geloven, haha. Ik heb twee testen van de Etos gebruikt, 1 van de Kruidvat en 2x een Clear Blue. Alle vijf positief! We zijn er ontzettend blij mee, het is voor ons de eerste: zo spannend allemaal!

Van de huisarts hoefden wij niet langs te komen, enkel aanpassing gemaakt in m'n dossier. Nu snel een afspraak plannen bij de vk.

Liefs, Corinne

Hallo allemaal,

Leuk dat er zoveel zijn die in verwachting is.

Ik ben uitgerekend voor 5 Maart. Ik vind het spannend. Als het goed gaat is het onze eerste kindje.

We hopen 25 juli naar de verloskundige te gaan.

Ik heb trouwens niet de hele tijd last van misselijk of zo maar t'komt en ga ook weer. Wel heel veel hoofdpijn en moe.

Veel geluk met jullie zwangerschappen

Terug
Bovenaan