Uitgerekend in maart 2017

Hallo allemaal, Ik had vanmorgen een positieve test,  nog heel pril 4 weekjes. 30 maart uitgerekend. Het zal ons tweede kindje zijn, onze dochter is 16 maanden. Bij onze dochter was het meteen raak, pil gestopt en nooit meer ongesteld. Deze keer was het poging zes. Ik denk zelf dat dat komt omdat mijn dochter nog borstvoeding krijgt in de ochtend en de avond. Volgens mij verminderd dat mij mij mijn kans op een eisprong. We zijn heel blij!!!! Ik las ook dat een aantal mamma's to be al jaren bezig zijn. Ik heb daar heel veel respect voor! De teleurstelling is toch iedere maand daar weer wanneer het niet lukt. Gefeliciteerd allemaal en fijn om hier anoniem mee te kletsen. Later laat ik wel weten wie ik ben maar voor nu vertellen we nog niemand dat we een kleintje verwachten. Vorige keer hebben we dit meteen gedaan en wilde we ook graag weten of het een jongen of meisje is. Dit keer laten we de zwangerschap geheim en het geslacht een verrassing. Alvast een super fijn weekend allemaal :)

Hoi

Wilde dit bericht graag verwijderd hebben omdat mijn achternaam erbij staat.

Later ontdekte hoe ik mijn forum naam kon veranderen. Dus drukte ik op dit bericht is niet oke...

Beetje dom, maar de inhoud is wel oke hoor...

( schaam schaam )

<p style="text-align: left;">@anoniemtp: ik had de eerste 2/3 ook geen klachten hoor! Kan alle kanten op gaan, sommige vrouwen gaan fluitend door die 9 maanden..</p>
Ik heb vandaag de 8 weken gehaald! Ze zeggen dat 8 weken de nieuwe 12 weken is, de meeste miskramen gebeuren voor de 8 weken, maar we zijn er nog niet! Vorige keer ging het mis op 12 weken dus de schrik zit er goed in! Maar vind dit al een mooie mooie stap in de goeie richting ook omdat we een kloppend hartje hebben gezien!

De Facebook groep word al een leuk clubje! We zijn met 13 leden inmiddels die allemaal in maart uitgerekend zijn echt heel gezellig! Wil je er bij voeg me dan toe op Facebook  (Laura kaboord ) en stuur me een pb!

Hoi allemaal.

Hier ook ergens in maart uitgerekend van ons eerste kindje.waarschijnlijk rond 20 maart maar Door heel onregelmatige cyclus is het lastig inschatten. 8 augustus echo. Echt super spannend maar duurt nog zo lang voor mijn gevoel. Leuk om zo met elkaar ervaringen uit te wisselen.momenteel voel ik mij helemaal prima. Eigenlijk nergens last van alleen een beetje opgeblazen gevoel.geniet er allemaal van.

hi allemaal,

Ik ben Sandra, 29 jaar.

ook ik ben zwanger, 28 maart uitgerekend.

18 augustus pas voor het eerst op controle, kan niet wachten.

Het is mijn eerste zwangerschap. Al voor dat mijn man en ik gingen ''oefenen" wist ik dat er iets 'niet goed' zat. Ik ben heel serieus genomen en mijn gevoel bleek te kloppen, ik heb pcos waardoor ik van nature geen mooie eitjes maak..Wij dachten een lang traject in te gaan. Echter heb ik nu 2 rondes hormoonpillen geslikt en, hoppa! Wat fantastisch en wat fijn dat een lang medisch traject ons bespaart lijkt te zijn gebleven.

Ik kan het nog steeds niet geloven, heb al 50 euro uitgegeven aan tests:)! Anyway, genieten nu. Heb zere borsten en wat krampjes maar ben vooral zeer blij!
Geniet van jullie prille weekjes en ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

Gefeliciteerd SandraJK! Wat fijn dat je ondanks je PCOS al zo snel zwanger bent geraakt. Spannend allemaal he? Nu al.

Wat een leuk forum is dit!
Hier pas net gestopt met de pil na 10 jaar pil gebruik. Mn eerste menstruatie kwam na een cyclus van 29 dagen. Ik zou afgelopen dinsdag weer ongesteld moeten worden maar het bleef weg. We dachten dat dit kwam door het "ontpillen" en dat het wel kwam. Vanmorgen voor de zekerheid toch even getest. Maar liefs 3 positieve testen!! We hadden nooit verwacht dat het zo snel zou gaan. Ik ben heel blij maar vind het ook ZO spannend.

Net als Sandra zijn wij ook 28 maart uitgerekend! (maandag 5 weken)
En ook het eerste kindje.

Ook nog helemaal geen klachten en kan het gewoon ook niet geloven nog!

Hej meiden.

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Wat een mooie en spannende tijd gaan we tegemoet.

Wij hebben vanochtend ook positief getest, we zijn uitgerekend op 27 maart. Het is ons eerste kindje dus ik vind het allemaal erg spannend! Ik ga maandag meteen de gynaecoloog bellen en een afspraak maken bij de verloskundige praktijk. Ik ben Renate, 26 jaar. Mijn vriend is 30. We zijn ruim anderhalf jaar bezig geweest met zwanger worden. Ik heb pcos waardoor ik veel medicijnen, echo's en ziekenhuisbezoeken heb gehad afgelopen tijd. Hopelijk blijft alles goed gaan en gaat onze droom in vervulling.

Ik heb al last van verschillende kwaaltjes. Pijnlijke en grotere borsten, zere tepels en steken, rommels en pijn in mijn buik. En een vieze metaalsmaak met tanden poetsen.

Wat merken jullie er al van?

Laura ik stuur je een vriendschapsverzoek zodat ik ook bij de geheime club kan. Als jullie dat willen natuurlijk!

Liefs x Renate

Terug
Bovenaan