Uitgerekend in maart 2017

Laura ik heb je ook een vriendschapsverzoek gestuurd!

Ook Renate en Qwin van harte gefeliciteerd. Renate wat 'toevallig' dat wij PCOS-ers tegelijk zwanger zijn geworden. Heb je het eerst een jaar geprobeerd zonder medicatie of was het al vanaf het begin duidelijk dat je PCOS hebt?

Ik kan het echt nog steeds niet geloven, ik had al ingecalculeerd dat het een jarenlangtraject voor ons zou worden, en dan dit! Van de week had ik wat buikpijnen, maar nu voor ik me heel 'normaal'. Ik wilde gisteren op een feestje nog bijna een wijntje nemen en toen dacht ik opeens "oh nee dat kan dus niet". Ik ga zo lekker hardlopen langs het strand, nu kan 't allemaal nog zonder gedoe:)

Fijne zondag allemaal!

Helaas hier foute boel. Vanmorgen rond 8.30 uur erge buik krampen, het leek een beetje op heftige menstruatie pijn. Rond 12.00 uur naar de wc en flink wat bloed verloren. De loop van de dag blijf ik ook bloed verliezen.

Ben er echt van geschrokken en heb het nood nr van de verloskundige gebeld. Wijst op een miskraam. Was nog heel pril, 4,5 week ongeveer maar kwam wel hard binnen. Gisteren ZO blij met een positieve test en een dag later dit..

Gelukkig waren we samen toen het gebeurde en waren we niet in een verder stadion maar het blijft k.. En ben nu ook vooral heel onzeker.

Hallo allemaal, ik weet sinds 5 juli dat ik zwanger ben van ons derde kindje. We hebben een stoere knul van 5 en stoere meid van 3. Nooit gedacht nog voor een derde te gaan maar voordat er kinderen waren, wel altijd mijn wens geweest. Na heel lang twijfelen en diverse keren gestopt te zijn met de pil en weer begonnen, nu dan toch echt weer zwanger! Ik denk dat ik ben uitgerekend op 15 maart. 6+4 vandaag. Ik heb (nog) geen last van kwaaltjes, bij de vorige keren alleen erg moe. Ik ben hier op het forum om meer bewust bezig te zijn met de zwangerschap, kimderen,  werk, huishouden, sociaal leven, maakt dat ik het soms gewoon ff vergeet. Zijn er hier meer moeders die al een kindje hebben? Ik las al iemand die zwanger is van de vierde en dat je ook erg nuchter bent (ik bel wel na mijn vakantie 25 augustus haha). Het blijft allemaal heel wonderlijk zwanger zijn maar ik merk dat ik het er nu gewoon ff bij doe.

Hallo allemaal,

Hier van ons 2e kindje zwanger. Iets vlugger dan gepland ( kleine is nu 8 mnd) maar daarom niet minder gewenst. Zoals mijn eigen berekeningen zijn 27 Maart uitgerekend. Nu 5 weken zwanger, nog erg pril.

Al wel contact gehad met de verloskundige, daar kunnen we over 3 weken terecht voor een echo. Spannend!! Wel heel erg moe, menstruatie pijnen links onderin en duizelig. Meer mensen last van?

Gefeliciteerd allemaal!

Wat een nare ervaring Qwin, sterkte.

Gefeliciteerd Lin1986 en gebruiker387326! Hier zitten we inmiddels op 5 + 1. De onzekerheid nekt me wel een beetje. Man wat wil ik graag dat de komende drie weken tot aan de eerste echo voorbij vliegen. Tijd kan me niet snel genoeg gaan.

De menstruatie-achtige pijntjes van vorige week zijn hier inmiddels zo goed als verdwenen. Wel voor het eerst onwijs moe vandaag en vanochtend een paar van die misselijke vlagen. Merk ook dat mijn darmen 's avonds enorm opblazen waardoor mijn buik net een mini babybump is, haha.

Hallo. Ik ben eind maart uitgeteld. Morgen al een afspraak bij in het zh.

Ik ben aangeteld ondanks dat ik al een jaar gestereliseerd ben.  Onze gevoelens zijn erg gemixt.

We hebben 4 kinderen en vonden het genoeg. Maar nu we wederom zwanger zijn weten we niet wat we moeten doen

Goede navond,

Wij waren vanavond voor de eerste echo wat een wonderbaar gezicht en belevenis.

Veel plezier verder voor iedereen.

Terug
Bovenaan