Uitgerekend in maart 2017

Hoi allemaal!

Wat een hoop zwangeren hebben zich hier al 'gemeld'! Gefeliciteerd allemaal!

En ik wilde ook graag meekletsen.. :) Nog heel pril: afgelopen maandag positief getest, 5 wk + 3 dgn nu. Het valt me op hoeveel meiden hier ook al een miskraam gehad hebben, heftig is dat. Ook wij hebben het al meegemaakt. Ik hou mijn gevoel daarom maar een beetje afgeschermd, hoewel ik hier dan een beetje kan zwijmelen als ik wél zin heb :)

Voor ons zou het een derde kindje worden. Nog geen klachten verder, behalve moe: dat merk ik erg goed. Ik ga de vk maar na mijn vakantie bellen, ik wil vlak voor die tijd niet weer horen dat het mis is. Liever dan na die tijd. Maar duimen op een goede zwangerschap dit keer!

Fijne tijd allemaal!

Even een vraagje... sinds vanmiddag ben ik echt misselijk. Ben nu 4wk en 5dgn. Zijn er hier meer vrouwen die er zo vroeg al last van hebben. Iemand tips? Ik eet al om de 1,5 a 2 uur iets...

Hallo allemaal,

Ik ben er sinds een week achter dat ik ook zwanger ben! Ik had enorme last aan mijn rechterzijde, rond mijn eistok. Maandag naar mijn huisarts geweest en die stuurde mij met spoed door naar de gyn. Via een inwendige echo zagen wij een zwart boontje in mijn baarmoeder. In mijn rechter eierstok zat het gele lichaampje nog wat erg groot was. Blijkbaar kan dit dus goed pijn doen! De gyn was best negatief, vond mijn baarmoeder er rommelig uitzien, en zei dat ik best een miskraam kan krijgen. Nu wilt ze me volgende week vrijdag weer zien om te kijken naar het verloop. Maar wat ik vreemd vind... Ik was maandag pas 4 weken en 3 dagen. Wat wil je dan zien... Op de vraag wat ze dan precies rommelig vond zei ze : ja je hebt nog een groter zwart boontje, ik zat die steeds op te meten, maar moest de andere hebben. Ik vraag me af of ik dat gesprek serieus moet nemen.... Hopelijk volgende week vrijdag met 6 weken en 1 dag wat meer te zien. Nog steeds geen bloed hier! Hopen dat het zo blijft......

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal</p>
<p style="text-align: left;">hier afgelopen maandag voor het eerst getest had eerst licht streepje dus meerdere testen gedaan.</p>
<p style="text-align: left;">Maar hij is positief

Hoi iedereen! Ook hier goed nieuws. Woensdag getest en we zijn zwanger! Zoals het er nu uit ziet zijn we de tweede week van maart uitgerekend maar we hebben vanavond een afspraak met de VK en hopelijk wordt daar wat meer duidelijk. Misselijk: check. Niet in de ochtend maar met vlagen gedurende de dag. En ik heb ook hoofdpijn, jullie ook? Ik merk dat ik het heel lastig vind om het voor me te houden, maar aan de andere kant is het ook heel erg leuk om een geheimpje te hebben waar alleen ik en mijn partner van weten. O ja, eerste keer zwanger en wat vind ik het spannend! Onwijs veel vragen en onzekerheden, maar dat zal vast wel goed komen.. Ik las iets over een gesloten facebook pagina?

<p style="text-align: left;">Ik zou graag mee willen praten op Facebook maar is deze zo afgesloten dat niemand dit kan zien vanuit mijn vriendenkring?</p>

Hallo allemaal,

Heb even bij gelezen en het lijkt me leuk om mee te kletsen, ik zou graag ook in de FB groep willen. mijn schoonzusje zat ook in zo'n groep en het is echt leuk om samen dit mee te maken met zn allen! (mits het een geheime groep is natuurlijk)

Ik ben vandaag precies 7 weken zwanger..! wauw wat spannend weer, ik heb in maart na 12 weken een miskraam gehad.. echt een heel lang verhaal. ik had een particiele mola zwangerschap. nu dus weer zwanger en vind het reuze spannend! afgelopen dinsdag ben ik bij de gyn geweest en hoogstwaarschijnlijk zagen we een hartje kloppen (heel moeilijk te zien met 6 weken en 4 dagen) dus voor alle zekerheid gaan we maandag weer kijken :-D

leuk meiden! ik kijk er naar uit dit samen met jullie te delen!

Hallo allemaal.

Wat leuk om zoveel verhalen te lezen. Helaas lukt het me niet om op mijn telefoon het forum makkelijk te lezen, reageren lukt al helemaal niet, nu dus maar even vanaf de computer.

Leuk idee van de fb-groep, ik heb 'm al gevonden. Maar het is een besloten groep, weet dus niet zo goed wat er daarvan te zien is voor mijn fb-vrienden, wie weet komt er op mijn tijdlijn dan wel bericht dat ik bij deze groep ben gegaan. Als de groep geheim zou zijn dan weet ik zeker dat daarvan niks op mijn tijdlijn te zien is.
Is dat een optie voor de beheerster van de groep?
En anders meld ik me aan zodra we het aan de familie verteld hebben. (15 augustus de eerste echo).

Terug
Bovenaan