Uitgerekend in maart 2017

Hallo allemaal,

Super leuk om alle verhalen te lezen. Onze uitgerekende datum is 8 maart. Erg spannend allemaal, 1e kindje.. pff wat staat ons (en dan vooral nu, MIJ) allemaal te wachten.

Misselijkheid begint nu steeds vaker te komen, heb nog niet ovegegeven maar zit er soms dicht tegen aan. Ook het naar de wc gaan is een nieuwe hobby geworden ..

Ik heb sinds een paar dagen veel krampen, alsof je ongesteld moet worden. In totaal 3 tests gedaan om er toch zeker van te zijn. Zal vast wel 1e kindje spanning zijn..

3 augustus hebben we onze intake bij de vk en 10 augustus onze eerste echo in het ziekenhuis. spannend wel hoor.

Groetjes,

Kimberley

Hoi allemaal!

Hier dropte de bom gisteravond en vanochtend nogmaals: drie positieve zwangerschapstest, mijn hemel. Daar is echt geen ontkennen meer aan ;)

Het kwam deels als een verrassing want ik heb tot nu toe nul komma nul zwangerschapssymptomen. Ik merk nu (1 dag na mijn NOD) dat ik wat steken in mijn linkerborst krijg en mijn ontbijtmoothie vanochtend flink zwaar viel. Heb hier en daar wat lichte krampjes in mijn buik maar verder nog nergens last van. Het is dan ook nog onwijs pril, de uitgerekende datum (gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie) zou 26 maart zijn. Over 4 weken staat de eerste echo gepland, waarschijnlijk ben ik tegen die tijd dan zo'n 8 weken zwanger.

Spannend allemaal zeg..

welkom nieuwe meiden!

wij mochten vandaag weer een kloppend hartje zien! dus weer even gerust voor nu hihi!

bij gebrek aan antwoord op mijn vraag over de fb groep ben ik zelf 1 gestart voor meiden die in maart zijn uitgerekend! heel leuk! hij is geheim en niemand ziet dus dat je lid ben, als je er bij wil kan je mij (Laura Kaboord) toevoegen op fb (als je lid ben van de groep kan je weer ontvrienden natuulijk) en dan even een PB sturen. we zijn nu ''al'' met 5 leden haha

leuk om alles te lezen. Hier ook alles nog steeds goed. Ik heb de ene dag nergens last van en de andere dag hoofdpijn en doodmoe. Ach het is allemaal voor een goed doel:) ik kom wel naar de facbook pagina maar wil eerst iedereen vertellen straks met 10 weken ongeveer ( vriendinnen etc) onze ouders weten het al wel we konden onze mond niet houden. Deze zijn ook onwijs blij dus nu duimen dat alles goed gaat. wij hebben 2 augustus onze echo en dan zijn we 9 weken. spannend dus. Geniet er allemaal van. Fijne werkweek weer allen. gr. Chantal

Hallo allemaal!

Ook ik ben in maart 2017 uitgerekend! wat spannend allemaal. Morgen begint ik aan week 6 van mn zwangerschap en 11 augustus de eerste echo. Heel erg spannend.

De eerste kwalen komen ook al om de hoek kijken. Dat is wat minder leuk. De hele dag een weeig gevoel en een opgeblazen buik. Iemand er ook al last van? Of heb ik de pech dat ik al zo snel kwaaltjes heb...

Facebookgroep lijkt me ook erg leuk! Ik ga je binnenkort toevoegen Laura.

Fijne dag allemaal!

Hoi allemaal,

vanochtend eindelijk een positieve test! Ik ben altijd zo ongeduldig met wachten. Volgens de berekeningen zou ik uitgerekend zijn op 25 maart (mijn eigen verjaardag!). Ik ben nu 26 jaar en dit is ons tweede kindje. Ik merk nu al dat deze zwangerschap anders is dan de vorige. Ik heb veel buikkramp en hoofdpijn wat ik vorige keer niet had en begin nu al wat misselijk te worden. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik tot week 15 zo misselijk geweest dat ik zonder medicijnen niet eens het huis uit kon dus ik hoop dat dat nu anders wordt.

Ik vind het super leuk om al jullie berichtjes te lezen! Ik moet helaas nog even wachten op een echo maar geniet al van alle enthousiaste verhalen.

Gefeliciteerd iedereen, wat spannend allemaal he!

@A W-1: je bent niet de enige hoor. Ik ben pas 4,5/5 weken zwanger (helemaal zeker weet je het pas als je de echo hebt gehad natuurlijk) maar ik voel me ook de hele dag weeig met lichte buikpijn. Merk ook heel erg dat ik niet zoveel kan eten momenteel en echt vol zit van een paar hapjes.

Ha dames,

Gefeliciteerd allemaal! Ik hoop dat het bij iedereen voorspoedig gaat en dat er heel veel gezonde kindjes geboren worden volgend jaar maart.

Ik ben (zoals het er nu uitziet) 10 maart uitgerekend. Donderdag de eerste echo om te kijken of het hartje klopt. Spannend dus.

Hoe heet de FB-pagina?

xoxo

Terug
Bovenaan