Uitgerekend in maart 2017

Hoi allemaal,

ik ben ook uitgerekend in maart, 4 maart zoals het er nu uitziet...... Ik ben in verwachting van ons 2e kindje.

Ook ik dit keer misselijk, pijnlijke borsten. Maar verder eigenlijk goed!

ben nu 8 weken en 4 dagen. Lichaam lijkt zich al te vormen! Hebben jullie dat ook?

Van harte gefeliciteerd allemaal! Ik ben 20 maart 2017 uitgerekend, dus nu 6+2! Dit wordt ons tweede kindje, een regenboog baby met een grote, dappere broer. Super blij, maar ook een enorm spannende tijd. Vrijdag 5 augustus hebben we de eerste echo in het ziekenhuis, dus daar kijken we nu al naar uit. Gelukkig verder weinig last van klachten, alleen soms echt heeeeel moe en pijnlijke borsten. Dit waren dan ook de eerste tekenen waardoor ik begon te denken, zou het?!? En ja hoor 3 testen bevestigden dat vermoedde :)

Hallo allemaal,

Ik lees al een paar weekjes mee en zal nu ook even een berichtje plaatsen. Ik ben nu 5 weken en 6 dagen zwanger en tot nu toe gaat alles goed.

Heel zere borsten, een stuk vermoeider dan een paar weken geleden, maar verder heel weinig te klagen.

We zijn vooral heel erg blij!

Ik heb ook gelijk een vraag aan jullie. We vinden het heel leuk om te lezen hoe ons "kindje" groeit en vragen ons af of we nu moeten kijken bij de ontwikkeling van embryo's van 5 weken of 6 weken?

Er is vast wel iemand die dit weet...?

Veel geluk allemaal!

@Muna L Gefeliciteerd! Mijn Zwanger &Zo app geeft voor mij nu week 6 aan (ik ben 5+3). Aangezien we in onze zesde week zwangerschap zitten, denk ik dat je daar moet kijken.

Hoi iedereen,

Wij hebben bijna 2 wkn geleden ook positief getest. Ik ben nu 5wkn+6 zwanger van ons 2e kindje. Ik dacht zelfs dat m'n menstruatie er was. Voor die tijd een paar keer getest en was negatief, ookal al voelde ik al wel het een en ander... om het af te sluiten en door te gaan naar de volgende ronde toch maar een test gedaan en die was verrassend positief!  Ik slaap elke dag 's middags wel 2 uurtjes, verder voel ik me niet extreem moe en ook niet misselijk. Daar werd ik heel onzeker van want bij m'n eerste zwangerschap was ik vanaf dag 1 heel ziek. 11 aug eerste echo. Ben heel benieuwd. Voor degene die allemaal zwanger zijn van wat ik heb gelezen, gefeliciteerd!!

Goedemorgen allen,

Hier uitgerekend op 10-maart nu 8weken. Ben soms wel misselijk en heb ook veel hoofdpijn, verder gaat het gelukkig wel goed. zoals iedereen verteld ben ik ook steeds moe, maar dat is een kwaal die volgens mij iedereen ervaart.

Wij hebben aankomende dinsdag in week 9 onze eerst echo. Zo spannend kan niet wachten. Ik doneer ook elke week mijn plas aan Moeders voor Moeders echt aan te raden kleine moeite en zo kunnen we andere vrouwen die moeite hebben ook helpen. Dus geef je allemaal op:)Ik begin met een klein beetje onderaan bij je buik iets boller te worden maar lijkt meer op een opgeblazen gevoel, pas mijn broeken nog wel gewoon maar gok dat er nu binnen paar weken wel wat verandering in komt.

Geniet er allemaal van.Nogmaals iedereen gefeliciteerd.

Hallo allemaal

leuk dat er een groep is voor ons. Zelf als het goed is al 7 wkn en 1 dag in verwachting. Blijft bizar om te geloven. Was al een tijdje gestopt met de pil. Niet om meteen in verwachting te raken, maar gewoon om te stoppen met hormonen. Laatst onze eerste poging gedaan en ik voelde aan mijn lichaam dat het raak was. Mijn man verklaarde me voor gek. Zon speciale voortijdige Test gedaan voor NOD maar negatief. Op de dag zelf test gedaan en die was positief. Blijft raar om dat mee te maken.

Voel me misselijk, moe en heb cravings van eten waar ik voorheen niet te porren was haha. Menstruatie achtige krampen. Regelmatig last van mijn darmen

2 aug eerste afspreek bij gyn. Ouders weten het. En collega's ook ivm veiligheid.

Ergens heb ik wel de neiging om nog down te earth te blijven tot na de echo.

Hoi iedereen,

Hier ook in maart uitgerekend en wel op de 28e. Nu 5 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje. Het was niet gepland, maar wel ontzettend welkom. Vorige week, 20 juli, positief getest.

22 Augustus hebben we onze eerste echo en het kan me niet snel genoeg gaan. Verder last van gevoelige borsten, enorm moe en sinds gister misselijk, vandaag al de hele dag.

Groetjes, Sanne

Terug
Bovenaan