Wat leuk om alle verhalen te lezen, ook ik loop al 2 weken op wolken en vind het nog zo ontzettend onwerkelijk!! 8 maart ben ik uitgerekend volgens de berekening. Zo ontzettend blij,dankbaar en gezegend.
Wat leuk zoveel zwangere rond dezelfde uitgerekende datum, kunnen we gezellig over kletsen en dingen delen samen.
Linda ik lees je verhaal over je mk, wat ontzettend aangrijpend.. Zo ontzettend veel sterkte kan me zo goed voorstellen je blij bent, en het weer wordt afgenomen vreselijk.. Hopelijk mag het snel weer raak zijn.
Waar heeft iedereen last van? Ik had weekje voor mijn NOD al last van mijn rug daaraan voelde ik al volgens mij ben ik zwanger, 4 dagen na test begonnen mijn borsten te voelen als twee blauwe plekken hihi, en verder ruik ik beter. En ben ik zo ontzettend blij maar veranderd mijn gedrag om de 5 minuten. Ben prikkelbaarder tegen mijn vriend en dan weer heel lief hihi lijk wel een sysofreen hihi..
Ben benieuwd hoe jullie je voelen ? Spannend he de echo ik mag 15 juli bij het ziekenhuis wegens een auto-imuumziekte