Uitgerekend in maart 2017

<p style="text-align: left;">Hoi dames,</p>
<p style="text-align: left;">Gefeliciteerd allemaal!</p>
<p style="text-align: left;">Volgens mijn berekeningen ben ik ook begin maart uitgerekend, maar houd mijn menstruatie nooit zo goed bij. Morgen hebben we de eerste echo, ik ben super zenuwachtig!! Ik heb er erg veel zin in, maar ben ook bang. Hopen dat het goed Zit! Meer mensen met deze angst?</p>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>
<p style="text-align: left;"></p>

<p style="text-align: left;">Hoi Britt Luna,</p>
<p style="text-align: left;">Jij ook gefeliciteerd! Jaa inderdaad spannend zeg! Ik moet nog een week wachten en ben ook super bang, hoop zo dat alles goed zit, ondanks dat ik niet elke dag iets voel!</p>
<p style="text-align: left;">Heb jij dagen dat je niet altijd iets voelt?</p>

Hallo allemaal

wij zijn 7 weken zwanger van ons 1e kindje via onze 1e ivf poging kan het zelf nauwelijks geloven hoe snel dit allemaal is gegaan.Mijn uitgerekende datum is 1maart en had vandaag al mijn 1e echo alles is gelukkig goed.Het enige waar ik een beetje last van heb is vermoeidheid en af en toe misselijk en soms een beetje depri bij het opstaan maar dat komt denk ik door de extra hormonen die ik vaginaal moet inbrengen om mijn baarmoederwand extra dik te houden.Heb veel moeten doorstaan maar het is het allemaal waard geweest. Suc6 allemaal xx

Hoi allemaal!

Als eerste allemaal gefeliciteerd!

Linda,  wat erg om te lezen :( gelukkig kan je positief blijven.

28 juni ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Volgens de tijdelijke berekening ben ik uitgerekend op 2 maart. Gelukkig heb ik niet veel last van klachten, maar de meest vervelende tot nu toe vind ik die verdomde verstoppingen (vandaar ook het leuke uur van dIt bericht :p ). Maandag heb ik intake bij de verloskundige en 11 augustus m'n eerste echo. Afgelopen dinsdag is de informatice van moeders voor moeders langsgeweest.

Ik heb vorige week getest en ook positief! Waarschijnlijk zoals het er nu voorstaat uitgerekend 14 maart (wijzigt zich vast nog)  en 8 augustus eerste afspraak bij de VK! Voor ons de eerste dus erg spannend allemaal!

Hi allemaal,

Gefeliciteerd!!

ik ben uitgerekend op 10 maart! Dacht eerst dat dit 23 februari was omdat ik heb geteld vanaf de eerste dag laatste menstruatie maar dit was bij mij een miskraam, dan is de cyclus een beetje door de war dus de bevruchting heeft 2 weken later plaatsgevonden. Gisteren hebben we het vruchtje (nu zo groot als een Hollands garnaaltje haha) op de echo gezien. Volgende week terug voor een echo en dan zien en horen we hopelijk ook het hartje kloppen.

wij zijn in januari begonnen met proberen, direct zwanger en heb 2x een miskraam gehad.. Hopelijk gaat nu alles wel goed!

xxx

Hallo allemaal!

<span style="line-height: 1.5;">Gefeliciteerd voor diegene met mooi nieuws! </span><span style="line-height: 1.5;">En sterkte voor diegene met verdrietig nieuws.</span>

Na dik 2 jaar proberen is het bij ons eindelijk gelukt! Maar het voelt zo gek en onwerkelijk. Ik ben nu precies 6 weken zwanger. En uitgerekend op 9 maart 2017, op mijn broertje zijn verjaardag hihi! Vandaag de VK gebeld, over 2 weken hebben we het intake gesprek. En met 12 weken een echo. Ook heb ik de huisarts gebeld, omdat ik veel last heb van migraine en daar pillen voor slik. Die ik dus nu niet meer mag hebben. Dus hopen dat de migraine weg blijft!✌

Ik heb verder nog nergens last van en voel me echt top! Dat maakt me wel onzeker want ik lees veel die al kwaaltjes hebben.

Leuk om alles te lezen van de anderen. Fijne zwangerschap gewenst!

Terug
Bovenaan