Uitgerekend in maart 2018

Hoi hoi, 
ik kom me ook even melden! Maandag een positieve test gedaan, joepie!!
mijn kers verse man (23-06, getrouwd) zijn sinds Maart bezig. Nouja toen ben ik gestopt met de pil er vanuit gaande dat het nog wel even zou duren voor ik zwanger zou worden maar het is dus vrij vlot raak! Dit idee had ik omdat er in mijn omgeving een hoop stellen zwanger proberen te worden zonder succes dus had ik noooooit verwacht dat het zo vlot zou gaan. 
Mijn man en ik proberen nu nog een beetje realistisch te blijven, in de zin van dat het in deze fase nog wel eens mis gaat, zo als de topic starter zelf ook ervaren heeft maar we zijn natuurlijk wel dolenthousiast.
Over 3 weken gaan wij voor de eerste echo en pas bij de 10e week voor het echte intake gesprek.
Momenteel merk in nog weinig van de zwangerschap. Niet misselijk of iets dergelijks. 

Hallo allemaal!
Ten eerste gefeliciteerd iedereen!!!
Ook ik wil me melden, 23 jaar en voor de 2e
keer zwanger. 9 juni helaas een miskraam
gehad nadat we op de termijn echo erachter 
kwamen dat het al paar weken gestopt was.
Na 2 weken direct alweer zwanger, nu erg
onwerkelijk en sinds maandag ook elke dag
paar druppen bloedverlies wat mij erg stresserig 
en onzeker maakt. Ben volgens internet op
15 maart uitgeteld en nu precies 6 weken zwanger.
1 augustus mag ik heen, hopelijk alles goed, meer
mensen met bloedverlies?

Gefeliciteerd voor de nieuwe dames! Nog een kleine week en dan voor het eerst naar de verloskundige (dan 7+3)! Whoop whoop! Alhoewel het vreselijk spannend is, heb ik er ook zin in. De intake heb ik nog niet gepland, omdat ik eerst wil weten hoe het ervoor staat :)

@ Christinabou: wees blij dat je niet misselijk bent, niet fijn kan ik je vertellen! Heb ik bij mijn vorige zwangerschappen geen last van gehad (toen wel beide keren mis gegaan though). Afgelopen weekend 4 dagen plat gelegen omdat er niets in ging, net alsof er een grote steen in mijn maag lag-> gevolg: duizelig, gigantisch misselijk etc.. Nu sinds een paar dagen medicijnen en regelmatig kleinere porties eten, dat zorgt ervoor dat ik zo min mogelijk last heb :)

@ Mamma Muts: ik ben in december overgestapt van Avero naar Delta Lloyd, op advies van mijn zus. Dit heb ik via Independer geregeld, op die manier kun je zien wat het beste bij je past door verschillende verzekeringen met elkaar te vergelijken. Er wordt vanuit Delta Lloyd best wel veel extra verzekerd, maar daar moet je zelf even naar kijken!

Hallo allemaal,ook ik mag me aanmelden tot deze groep. 
Gister hebben wij al een vroege echo gehad. 
Ik dacht 7 weken te zijn maar de verloskundige denk eerder 6 en 2 dagen. 
Het hartje klopte wel al super duidelijk. Wat bijzonder om te zien.
In december een miskraam gehad, dus dubbel zenuwachtig en onzeker. Vandaar ook de vroege echo. 
Gelukkig geen echte heftige kwalen. Veel kleine beetjes eten dan valt de misselijkheid ook erg mee. 
Nog 2 weekjes dan de officiële intake bij de verloskundige. 
Ben ondertussen wel aan het plassen voor moeder voor moeders. 
Al dat extras is dan toch nog ergens goed voor. ? 

Hallo alle aanstaande mama's,
Ook ik had afgelopen zondag een positieve test in handen en kan inmiddels aan niets anders meer denken. Alles voelt erg onwerkelijk ook al merk ik wel dat mijn lichaam aan het veranderen is. Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen en te lezen. Dus als er een facebook pagina is dan zou ik me daar graag bij aansluiten.
Geniet allemaal van jullie zwangerschap!
Lieve Groetjes Melanie

Terug
Bovenaan