Gefeliciteerd voor de nieuwe dames! Nog een kleine week en dan voor het eerst naar de verloskundige (dan 7+3)! Whoop whoop! Alhoewel het vreselijk spannend is, heb ik er ook zin in. De intake heb ik nog niet gepland, omdat ik eerst wil weten hoe het ervoor staat 🙂
@ Christinabou: wees blij dat je niet misselijk bent, niet fijn kan ik je vertellen! Heb ik bij mijn vorige zwangerschappen geen last van gehad (toen wel beide keren mis gegaan though). Afgelopen weekend 4 dagen plat gelegen omdat er niets in ging, net alsof er een grote steen in mijn maag lag-> gevolg: duizelig, gigantisch misselijk etc.. Nu sinds een paar dagen medicijnen en regelmatig kleinere porties eten, dat zorgt ervoor dat ik zo min mogelijk last heb 🙂
@ Mamma Muts: ik ben in december overgestapt van Avero naar Delta Lloyd, op advies van mijn zus. Dit heb ik via Independer geregeld, op die manier kun je zien wat het beste bij je past door verschillende verzekeringen met elkaar te vergelijken. Er wordt vanuit Delta Lloyd best wel veel extra verzekerd, maar daar moet je zelf even naar kijken!