Uitgerekend in maart 2018

Hallo! Sinds afgelopen weekend weet ik dat ik
zwanger ben. Al een aantal dagen steken in  mijn lies gehad, dat niet op hield. Dus toen een test gedaan en blijkt zwanger te zijn. Ik ben heel blij maar het voelt ook ontzettend onwerkelijk. Het besef moet nog komen.  Op dit moment merk ik er verder niks van. 
 Overigens zou ik het wel van de daken willen schreeuwen dat ik zwanger ben. Maar we hebben niet voor besloten om te wachten tot na de termijn echo. Die is pas 24 augustus. 
Leuk om via deze weg andere zwangere te ontmoeten!

Ik kan het me goed voorstellen, Boomerang! Zat ik zelf ook heel erg mee. Zelf wilden we het eigenlijk pas bekendmaken als we rond de 11/12 weken zaten, maar ondertussen ben ik een aantal dagen zo ziek geweest, dat ik een aantal mensen op de hoogte gesteld heb/informatie gevraagd heb.

Waarschijnlijk vertellen we het de rest van de naaste familie het maar na de eerste echo, of deze nu goed of niet goed is (hopelijk nu wel!)

Probeer inderdaad zoveel mogelijk te relaxen, het verbaast me dat ik zo relaxt ben na 2 keer een miskraam te hebben gehad, maar moet eerlijk zeggen dat ik van niks uitga, dan kan het alleen maar meevallen.. *zucht*

Ik kan dat gevoel heel goed boomerang. Ik heb in 2007 ook een miskraam gehad. Bij de eerste echo klopte het hartje niet meer. 
Dit speelt nu wel,  stiekem toch angstig dat het weer zo is. Ik heb ook niet echt last, dan alleen gevoelige borsten, en wat vaker plassen. 
Ik heb dit ook met mijn kinderen besproken dat die kans er altijd in zit. 
Als ik terug van vakantie ben. Ga ik gelijk een afspraak maken. 

Gefeliciteerd allemaal! Boomerang, wij probeerden ook sinds januari en was vrij snel zwanger. bij 10 weken in april bleek het hartje gestopt met kloppen, daarna heb ik tabletjes gekregen om de miskraam op te wekken. Nu had ik vandaag een positieve test, te vroeg getest eigenlijk ben pas 3+4 en 31 maart uitgerekend. Fijne zwangerschap allemaal, ik duim dat het goed mag gaan deze keer!

Hallo! 

Afgelopen maandag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Morgen volgens mijn p-tracker 5 weken! Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan. Binnenkort een afspraak maken voor de 1e echo. 
Leuk om al jullie verhalen en ervaringen te lezen. 

Liefs! 

He ladys,
Vraagje : zijn jullie in gewicht al aangekomen? Ik nu 0,5 ik weet niet wat normaal is.... ik ben voor het zwanger worden 20 killo afgevallen dus ik hou het erg in de gaten. Nog steeds een gezond BMI. Daar ging ik toen voor met het afvallen. 
X

Hoi dames,
Voor de nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! 
@baby van der lee in progress: ik ben nu 1 kg aangekomen, maar ik schommelde wel vaker met m'n gewicht. 
Vraagje: ik heb al bijna 2 weken hoofdpijn. Zou dit ook door de zwangerschap kunnen komen? En moet ik de vk hiervoor bellen? Paracetamol neem ik alleen als het anders echt niet gaat, dus zo min mogelijk. 
En hebben jullie ook al dat je bh's niet meer lekker zitten? Mijn borsten zijn al aardig gegroeid (nu al! Dat wordt nog wat...)

Terug
Bovenaan