Uitgerekend in maart 2018

Lieve allemaal! 
Ik ben er pas achtergekomen dat ik zwanger ben. O zo happy natuurlijk!! Bijna 5 weken en heb al een hoop last van mijn borsten, hoofdpijn en verschrikkelijk emotioneel en moe. Nu hopen dat het allemaal goed gaat bij ons allen! 
Fijne zwangerschap dames en ik vind het heel leuk dat we onze ervaringen hier kunnen delen! 
Xx

Ik ben nog niks aangekomen. Probeer er ook wel een beetje om te denken hoor. Wil niet gigantisch zwaar worden ik ben al zo klein en wat te zwaar namelijk.. 
Ik was na een week vakantie vandaag weer begonnen met werken. Werk als verpleegkundige in de psychiatrie. En nou is er een patiënt opgenomen met mrsa bacterie. Ik schrok natuurlijk want nu ik zwanger ben lijkt me dit niet heel handig qua verzorging. Thuis gelijk even met vk gebeld maar het kan gelukkig geen kwaad. Was al bang dat ik het op mijn werk daardoor al eerder moest vertellen. Maar gelukkig nog niet! 

Lieve dames,

Allemaal gefeliciteerd met jullie wondertje!
Zelf zit ik nu op de 6 weken dus super spannend allemaal!
alleen mijn vraag aan jullie is, ik ben helemaal nog niet misselijk! Aan de ene kant gelukkig maar aan de andere kant wordt je hier wel onzeker van. Hebben jullie hier al last van? 
Xx

Ik ben ook maar af en toe misselijk, met vlagen. Kwam bij mij pas toen ik kaas at.., zijn nu aan het testen of ik misselijk word van de kaas of dat het toeval is ;)
heftige verhalen allemaal. Ik was altijd bang dat ik niet zwanger kon worden, mezelf flink gek mee gemaakt natuurlijk. Maar zijn bij de eerste maand echt proberen al zwanger, dus ook wel soort van onwerkelijk nogsteeds. Wel natuurlijk erg blij, vooral omdat het me minder de kans geeft op het 'zie je wel' stemmetje in mn hoofd.
Sinds vandaag zijn mijn borsten minder pijnlijk, van een goeie vriendin speciale olie gekregen, voor bij gespannen huid bij borsten billen buik etc. Hielp gelijk al :) is zwangerschapsolie van Weleda. Kan je hele zwangerschap +3 maanden daarna veilig gebruiken. Misschien hebben jullie daar wat aan. Is ook erg zuinig in gebruik, klein scheutje is genoeg voor nu :)

Hebben jullie btw tips voor zorgverzekeringen? Zit nu bij cz. Zag dat ik voor ongeveer 50 euro extra het gezin-pakket erbij kan nemen ofzo. Ben niet zo'n handige met verzekeringen ;) weet niet of hier iemand toevallig al dingen heeft uitgezocht of goeie ervaringen weet bij zorgverzekeraars en zwangerschap/bevallen

Hoi dames,
Leuk dat er zoveel dames zwanger zijn. Ik was al iets aangekomen door stoppen met de pil. Nu nog niets extra erbij. Ik probeer het eten wel in de gaten te houden.
Ik sport 3x per week en was bezig met een voedingsschema. Dit zet ik wel voort maar nu afgestemd op zwanger zijn. 

Gefeliciteerd allemaal! 
@christinabou ik ben vandaag bij de verloskundige geweest voor mijn intakegesprek. Ook ik ben tot nu toe helemaal nog niet misselijk geweest. Ze vertelde dat ik juist alleen maar blij mag zijn. Wel heb ik onwijze last van mijn borsten, en zit ik onder de puisten in mijn gezicht.

Gefeliciteerd allemaal! 
@christinabou ik ben vandaag bij de verloskundige geweest voor mijn intakegesprek. Ook ik ben tot nu toe helemaal nog niet misselijk geweest. Ze vertelde dat ik juist alleen maar blij mag zijn. Wel heb ik onwijze last van mijn borsten, en zit ik onder de puisten in mijn gezicht.

Terug
Bovenaan