Uitgerekend in maart 2018

@suusblue, bedankt! Aan de ene kant kijk ik uit naar de echo aan de andere kant ook weer niet. We hebben oppas geregeld voor mijn zoon. Deze keer nemen we hem nog maar niet mee voor de zekerheid. Volgende keer misschien. Ik laat jullie morgen horen hoe het was. Maar probeer er ook rekenening mee te houden dat ik morgen nog niets weet. Nog vroeg in de zwangerschap 6+2. 

Heej hallo lotgenoten in blijde verwachting =)
Wij zijn ook uitgerekend in maart.
Na lang wachten (ik heb pcos en heb vele zkh bezoeken gehad)
We hebben a.s dinsdag de eerste echo en kunnen bijna niet wachten. Heel spannend..
Bij hoeveel weken hebben jullie echo/verteld?
Zijn er meer dames uit omgeving Breukelen/maarssen/utrecht? Misschien leuk om contact te hebben.
Voor alle dames die ook op een echo wachten, hou vol en veel succes, ik duim voor allen dat het goed mag gaan
Groetjes 

Ik ben ook in verwachting. 26 juli ben ik 5 weken, 28 maart uitgerekend zoals het nu lijkt. Ik vind het allemaal wel mega spannend merk ik. Het is de eerste zwangerschap dus ik heb geen idee wat ik kan verwachten. 29 augustus is de eerste echo, dus bijna met 10 weken.. Wat duurt wachten lang hè ?

Vanochtend een afspraak gemaakt voor de eerste echo 23 augustus. Eerst nog op vakantie. Duurt lang! 
Hebben jullie al nagedacht over de NIPT test? Bij mijzelf en in de familie is er geen verhoogd risico, maar net aan de telefoon vroegen ze aan mij of ik erover na wilde denken. 
Aan 1 kant lijkt het mij heel fijn om te weten of en wel of niet iets mis is. Daarnaast word het geslacht ook bepaald. 
Hoe denken jullie hierover?
En trouwens over Facebook. Ik ga mij ook nog niet aanmelden tot dat iedereen in mijn omgeving het weet. Vind ik veel te eng hahah. 

Hey dames, 

Is het misschien een idee om de fb-groep een andere naam te geven waardoor het niet echt duidelijk is waar de groep over gaat, bijvoorbeeld M18..? Ik ben sowieso niet van plan om het op fb bekend te maken dus zou het fijn zijn als ik bij de groep kan aansluiten zonder dat andere mensen met wie ik op facebook gelinkt ben een vermoeden krijgen. 

Verder ben ik benieuwd bij alle dames die al een vroege echo (6-7 weken) hebben gehad of krijgen: is dit een inwendige echo? En vanaf wanneer wordt het een uitwendige echo? 

Ik zit zelf ook in m'n maag met de nipt-test. Weet niet goed of ik dit nu wil weten; ik ben eigenlijk bang dat het alleen maar veel zorgen oplevert terwijl de kans op een gezond kindje vele malen groter is. En ik heb me ook bedacht, wat zou ik doen als de uitslag niet goed is, voor die keuze wil ik eigenlijk helemaal niet komen te staan.

Over de geslachtsbepaling (ben ik trouwens ook nog niet over uit of ik dat wil weten): Ik begreep dat je ook niet bij alle nipt-testen het geslacht te weten komt, alleen bij een Amerikaanse versie. Weet een van jullie hier meer van?

Terug
Bovenaan