Hey dames,
Is het misschien een idee om de fb-groep een andere naam te geven waardoor het niet echt duidelijk is waar de groep over gaat, bijvoorbeeld M18..? Ik ben sowieso niet van plan om het op fb bekend te maken dus zou het fijn zijn als ik bij de groep kan aansluiten zonder dat andere mensen met wie ik op facebook gelinkt ben een vermoeden krijgen.
Verder ben ik benieuwd bij alle dames die al een vroege echo (6-7 weken) hebben gehad of krijgen: is dit een inwendige echo? En vanaf wanneer wordt het een uitwendige echo?
Ik zit zelf ook in m'n maag met de nipt-test. Weet niet goed of ik dit nu wil weten; ik ben eigenlijk bang dat het alleen maar veel zorgen oplevert terwijl de kans op een gezond kindje vele malen groter is. En ik heb me ook bedacht, wat zou ik doen als de uitslag niet goed is, voor die keuze wil ik eigenlijk helemaal niet komen te staan.
Over de geslachtsbepaling (ben ik trouwens ook nog niet over uit of ik dat wil weten): Ik begreep dat je ook niet bij alle nipt-testen het geslacht te weten komt, alleen bij een Amerikaanse versie. Weet een van jullie hier meer van?