Uitgerekend in maart 2018

De echo's die ik de vorige zwangerschap had waren allemaal inwendig bij week 10 nog niks te zien vanaf buiten en daarna door miskraam hield het op.
ik zou sowieso een geslachtsecho willen, NIPT niet. Het komt zoals het komt en op de 20 weken echo zouden ze ook veel kunnen zien.
Boomerang hoe was je afspraak?
over de fb groep is het een idee om er een geheime groep van te maken? Dan moet je worden uitgenodigd, kan niemand zien dat je lid bent en de groep is onvindbaar. Als hij geheim is wil ik er graag in.
Ik mag 10 augustus voor den echo, dan ben ik 6+5. Erg spannend allemaal. 

Fos, in Nederland kijken ze bij de NIPT test niet naar het geslacht omdat er dan geselecteerd kan gaan worden op geslacht. Vandaar alleen "medisch" hier in Nederland 

Ik moet om 1730 pas, wachten duurt lang. Ik ga naar Eem echo centrum daar doen ze de echo uitwendig. Ook zo vroeg al. Was vorige keer ook zo en geen enkel probleem. Alleen was prima te zien. Hangt denk ik van de apparatuur af of dat kan of niet.

Hoi dames,
Ik kies niet voor de NIPT. Bij de 20 weken echo zien ze ook een heleboel. Bij mijn eerste zwangerschap ook geen NIPT gedaan, die was toen nog niet standaard. Bij de NIPT hier in Nederland kijken ze niet naar het geslacht. 
Wij willen het geslacht weer niet weten. We vonden de verrassing zo leuk! Mijn man heeft het tegen mij gezegd toen mijn zoontje was geboren (ik kon het zelf niet zien omdat hij door de kinderarts werd nagekeken). Dus dit keer laten we het weer een verrassing. 
@boomerang, wachten duurt zeker lang. Ben heel erg benieuwd! 
Over de Fb groep: ik ga er pas in als ik het tegen mijn familie verteld heb. Dit is pas eind augustus/begin september. En ik ga er alleen in als het een geheime groep is. Als naam M18 vind ik prima, maar dan kan niemand de groep vinden die niet op dit forum zit. 

Ook ik ben uitgerekend in maart. Het is ons eerste kindje dus alles is nog nieuw en spannend. Deze week krijgen we de eerste echo en weten we meer. Pas daarna gaan we het aan onze ouders vertellen. De rest van de familie mag nog even wachten.
Nu is het bij ons mogelijk om i.p.v. te kiezen voor 1 op 1 controle bij je verloskundige bij een groep aan te sluiten met meiden die ook in maart zijn uitgerekend. Heeft iemand ervaring daarmee? 

Helaas nog geen hartje te zien. Wel een vruchtzakje en iets erin. Maar het had de grootte van 5 weken en 3 dagen. Ze zei verder van ik denk dat we nog wat te vroeg zijn maar vrijdag moeten we het wel kunnen zien of in ieder geval dat het gegroeid is. Dus maar weer verder wachten ☹️ Ben wel ongerust vorige keer ging het hetzelfde en toen was het mis helaas. Toen kwam ik een week later terug en zagen we wel een hartje maar daarna ging het helaas nog mis. Dus ik weet niet wat ik er nu van denk.

Boomerang wat een onzekerheid weer :-( Begrijp je situatie zo goed! Bij mij waren de termijnen ook vaag, eerste echo inderdaad precies zo en kon ze nog niet ineens meten werd naar huis gestuurd zal 5-6 weekjes zijn en 2 weken later was het ineens 8+2/8+5 (2 metingen gedaan).. Bij 10 weken toen het hartje gestopt. Ik ben ook zo bang dat het weer mis gaat, toch gaat het vaker goed.. Houd hoop! Mag je nu vrijdag weer terug? Spannend hoor! X

Boomerang, wat jammer dat je niet wat meer weet en zekerheid heb.. Probeer toch inderdaad een klein beetje hoop te houden dat het ook vaak goed gaat. Maar kan me voorstellen dat je ongerust bent.. 
Sterkte en hopelijk snel meer duidelijkheid. 

Terug
Bovenaan