Uitgerekend in maart 2018

@PM, ik kom ook uit omgeving Breukelen /Maarssen/Utrecht. Wie weet kennen we elkaar wel?.
@ Boomerang; spannende tijd zeg! Ik ga er nu heel onbevangen in maar kan mij voorstellen dat dat heel anders is na een mk. Vloog de tijd maar voorbij hè.

Helaas zijn wij na zeven weken en twee dagen onze baby aan het verliezen. Ik wens iedereen een gezonde en blije zwangerschap verder. Ik meld me voorlopig even af van deze site. Wat een verdriet, echt waar... zo heb je alles en zo ben je een deel van alles kwijt.

Boomerang: wat vervelend dat je nog steeds geen zekerheid hebt! Om deze reden wil mijn verloskundige niet zulke vroege echo's doen. Ik had zelf eventueel afgelopen vrijdag al kunnen gaan, dan was ik 6w6d, maar uiteindelijk toch gekozen om iets langer te wachten. Morgen is onze 'grote dag'! Hopelijk nu beter nieuws dan de vorige keer :)

Baby v.d. Lee: Wat ongelooflijk naar dat je hier doorheen moet. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Neem goed de tijd ervoor om het te verwerken, het is niet niets :(

Baby v.d. Lee enorm veel sterkt!
boomerang bij mijn echo bleek het ook kleiner te zijn dan verwacht. Ook ik moet vrijdag weer terug. 

@nouknouk..
Leuk, iemand in mijn woonomgeving =) misschien kennen we elkaar inderdaad van gezicht.. ik wordt door mijn werk wel veel herkend maar meestal weten ze mijn naam niet.
Ik dacht eerst, leuk om kennis te maken met iemand in mijn omgeving die alles min of meer op hetzelfde moment hetzelfde mee maakt maar nu denk ik dat ik eerst even omgeving in ga lichten en dan bekend te maken wie ik ben, haha!
Maar in ieder geval super leuk.. dank voor je reactie

Morgen eerste echo.. zo spannend.. horen we hopelijk hoe of wat (oudersvannu app zegt 6+4 maar eigen berekening (en van andere site) is 7+4, heel benieuwd dus)
Succes met jullie echo('s)/wachten/beslissingen 

Ik heb even snel geteld, er hebben zich al 64 dames gemeld op dit forum. De statistieken volgend kan het nooit bij ons allemaal goed gaan.. 
@babyvanderlee: shit, jij bent de eerste (stoer dat je het toch post!) veel sterkte gewenst, ik hoop dat je het rustig aan kunt doen de komende tijd en dat er snel hoop op nieuw leven komt.
@boomerang; oef, dit maakt de onzekerheid alleen maar groter. Wat naar zeg. Ik hoop dat je je zinnen kunt verzetten en dat jullie vrijdag goed nieuws krijgen.
(@PM, oeh spannend, een celbrity in ons midden ;-)

Terug
Bovenaan