<p>Hey allemaal, allereerst gefeliciteerd! Hopelijk mag alles voorspoedig verlopen voor iedereen!<br /><br />Vorige week maandag heb ik getest op vakantie en hoewel er in de bijsluiter stond dat je 3-5 minuten moest wachten voor je een resultaat kon zou kunnen aflezen, was dit binnen een halve minuut al voor mij duidelijk; 2 dikke vette strepen. Ik had al bijna een week last van buikpijn, zo'n gevoel dat je ongesteld moet worden, maar dit keer toch anders. Mijn temperatuur bleef ook hoog, dus ik wist het eigenlijk al zeker dat ik (weer) zwanger was. Helaas in januari een MA gehad met 9,5 week en 1.5 maand geleden een MK met 5,5 week. Gelukkig gelijk weer zwanger nadat het de laatste keer verkeerd gegaan is. We hopen dat nu 3 keer scheepsrecht is! <br /><br />De kwaaltjes beginnen al lekker te komen, vooral in de middag en avond misselijk, gevoelige borsten en regelmatig last van buikpijn. Zolang ik geen krampen en geen bloedverlies krijg, ben ik tevreden. Over 2 weken de eerste echo met 7+3 weken. Hopelijk krijgen we dan goed nieuws! 😀</p>