Uitgerekend in maart 2018

<p>Dat maakt het dubbel zo spannend dus! Wij hebben zondag inderdaad nog een keer getest (om zeker te zijn) toen was de test een stuk duidelijker ook dus dat is zeker goed nieuws boomerang!</p><p>succes allemaal</p>

<p>Hallo allemaal,</p><p>wat leuk om dit allemaal te lezen.</p><p>ik ben op dit moment 5 weken zwanger, ongepland maar welkom. Ik heb wel echt al last van kwaaltjes. Mijn borsten doen zeer en heb erg veel last van mijn buik. De 28e heb ik mijn eerste echo</p>

<p>Hey allemaal, allereerst gefeliciteerd! Hopelijk mag alles voorspoedig verlopen voor iedereen!<br /><br />Vorige week maandag heb ik getest op vakantie en hoewel er in de bijsluiter stond dat je 3-5 minuten moest wachten voor je een resultaat kon zou kunnen aflezen, was dit binnen een halve minuut al voor mij duidelijk; 2 dikke vette strepen. Ik had al bijna een week last van buikpijn, zo'n gevoel dat je ongesteld moet worden, maar dit keer toch anders. Mijn temperatuur bleef ook hoog, dus ik wist het eigenlijk al zeker dat ik (weer) zwanger was. Helaas in januari een MA gehad met 9,5 week en 1.5 maand geleden een MK met 5,5 week. Gelukkig gelijk weer zwanger nadat het de laatste keer verkeerd gegaan is. We hopen dat nu 3 keer scheepsrecht is! <br /><br />De kwaaltjes beginnen al lekker te komen, vooral in de middag en avond misselijk, gevoelige borsten en regelmatig last van buikpijn. Zolang ik geen krampen en geen bloedverlies krijg, ben ik tevreden. Over 2 weken de eerste echo met 7+3 weken. Hopelijk krijgen we dan goed nieuws! :D</p>

<p>Gefeliciteerd iedereen! Hoe bijzonder is dit! Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger van mijn eerste.  Bijzonder aangezien ik bijna 41 jaar ben en deze zwangerschap het resultaat is van de allereerste icsi poging! 1 terugplaatsing gehad en direct zwanger. Erg spannende weken, 19 juli eerste echo, kan niet wachten... Last van mijn borsten en erg moe, verder voel ik me prima! Ik ga duimen voor iedereen hier. </p>

<p>Wat leuk om te lezen dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten! Hopelijk bij iedereen goede berichten! </p><p>Ik ga morgen met de verloskundige bellen hoop dat we al snel voor een echo mogen. Kan ook niet wachten om het te gaan vertellen! </p><p>Ik heb ook erg gevoelige borden en een wat zeurderig gevoel in mijn buik. </p><p>Verder eigenlijk nergens last van. </p>

Hoi! Ik ben nieuw hier! Ik ben volgens de internetberekeningen 12 maart uitgerekend. Dit wordt ons 2e kindje. Na een hoop ellende in de 1e zwangerschap hoop ik er nu enorm van kunnen te genieten! Eerste controle pas 7 augustus, geduld dus nog! Morgen wel afspraak met Moeders voor Moeders.

Terug
Bovenaan