Uitgerekend in maart 2018

Zo ik ben helemaal bij met lezen.
Voor de dames die slecht nieuws hebben gekregen of nog in onzekerheid zitten, heel veel sterkte! :-(
De rest van de dames allemaal gefeliciteerd en ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap!
Ik heb zelf gelukkig veeeeeeeeel minder krampen dan gisteren, gelukkig. Nog steeds een beetje onzeker gevoel maar ja dat zal wel zo blijven tot we de 13 weken gepasseerd zijn. Goed misselijk vandaag, borsten vallen mee. Nu 3 weken aftellen tot de eerste echo!

Zo ik ben helemaal bij met lezen.

Voor de dames die slecht nieuws hebben gekregen of nog in onzekerheid zitten, heel veel sterkte! :-(

De rest van de dames allemaal gefeliciteerd en ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap!

Ik heb zelf gelukkig veeeeeeeeel minder krampen dan gisteren. Nog steeds een beetje onzeker gevoel maar ja dat zal wel zo blijven tot we de 13 weken gepasseerd zijn. Goed misselijk vandaag, borsten vallen mee. Nu 3 weken aftellen tot de eerste echo!

Hola!
Vandaag ben ik 5 weken en 6 dagen. In het begin had ik erg last van opgezwollen en pijnlijke borsten. Vaak vooral in de ochtend. Nu heb ik al 2 dagen geen last gehad. Ik ben alleen erg moe en ook niet misselijk. Ik maak me gelijk zorgen. Geen tekenen verder dat ik zwanger ben alleen dat de test positief aangeeft en dat ik niet ongesteld word. Heeft iemand hier ervaring mee?

Hoi allemaal,

Ik mag vanmiddag naar de verloskundige, ik ben vandaag precies 7 weken. Na vanochtend bloedverlies en al 2 dagen buikpijn, ook heb ik het gevoel dat mijn zwangerschapskwaaltjes afnemen, heb ik zojuist de VK gebeld. Gelukkig kan ik vanmiddag al bij haar terecht voor een vroege echo om te kijken of er niets aan de hand is. Willen jullie allemaal voor mij duimen? Ik zit echt te trillen hier. Mijn man en ik hopen zo dat alles goed is, en dat er niets aan de hand is.

Heel veel sterkte.
Ook ik ben aan het plassen voor Moeders voor Moeders. M'n eigen moeder heeft altijd hierover verteld, dus was voor mij iets logisch om te doen. Ook fijn dat je door iets simpels als je urine opvangen, heel veel vrouwen kan helpen met zwanger worden. En als compensatie voor de geur (want t stinkt echt) leuk cadeautje voor de kleine en magazines voor jou :)

Ik doe niet mee aan moeders voor moeders, wilde wel maar hoorde afgelopen week dat ze ook op dieren testen en daar ben ik op tegen. 
Ik mag volgende week de echo zit nu alweer op 6+3 en blijf misselijk en moe en heel mijn maag draaid over uren. Bij de vorige zwangerschap die goed ging was ik lang niet zo beroerd. 
Wij vertellen het pas met 12 weken aangezien we ooit een miskraam met 11,5 hebben gehad. Toen deed onze verloskundige ook pas een echo met twaalf weken zo verschillend. Dus nooit een hartje gehoord?
Nu een goede verloskundige die met acht weken het doet. Hoor graag het hartje maar me klachten geven mij al een goed gevoel. 
Hopelijk voel ik me snel fitter leef nu op rust bouillon crackers en thee
voor de nieuwe en de positieve echo's weer gefeliciteerd

@isabella, weet je al wat meer? Hopelijk is alles goed gegaan. 
En wat leuk nog meer nieuwe dames erbij! Ik gister eerste afspraak bij de vk gehad, aardige vrouw en tevreden. Ondertussen al nadenken over de nipt of de combinatie test maar eerst nog steeds wachten op de eerste echo. Nog 16 dagen.. 

Hoi allemaal, 
vanmiddag de echo gehad bij de VK. Vruchtzakje was te zien, maar volgens hun berekening zat het op maar 6 weken, terwijl onze berekening vandaag precies 7 weken is. Ze zag wel witte stip zitten, maar kon er verder niets van zeggen. Ook zag ze bloed in de baarmoeder zitten. Afspraak van volgende week wilde ze verzetten naar 2 weken omdat ze dan meer zouden kunnen zien.
helaas vanmiddag meer bloed verloren. Ook helder rood. Ook meer kramp gevoel in onderbuik. Dus ik denk dat het hier bij mij ook misgaat. Heb ook veel minder zwangerschapsverschijnselen de laatste 2 dagen. We hebben nog klein beetje hoop, maar moeten ook zeker reeeel zijn.

Terug
Bovenaan