Uitgerekend in maart 2018

Wat fijn dat de eerste echo goed was Barbara. Ik vind het ook zo vreemd dat iedere verloskundige de echo in andere weken maakt? Bij mij is het pas met 8 weken, maar lees hier ook dames die met 10 weken pas eerste echo krijgen. Waarom zou dat zo verschillend zijn? Ik kijk er heel erg naar uit, en hoop dat alles ook goed is.
Dat piekeren ken ik ook. De ene dag heb ik veel meer klachten dan de andere. Zo was ik zaterdag en zondag erg misselijk, maar gisteren weer nergens last van. Dan begin ik meteen te twijfelen. Gisteravond wel weer ontzettende hoofdpijn, ook toen ik al in bed lag. Verder ook last van obstipatie. Hebben jullie dat ook?

Mijn klachten zijn vooral de vermoeidheid, heel soms misselijkheid. Ik heb twee weken geleden flinke buikgriep gehad en ben daar nog herstellende van. Dus ik ben een beetje in de war met de buikklachten nu, heeft het met de buikgriep te maken of hoort het bij de zwangerschapskwaaltjes...
Vrijdagochtend dan eindelijk de eerste echo! Ik ben van eerst zien dan geloven ;-) ik vind het erg spannend, er gebeurd vanalles in mn lijf, maar je weet niet of het goed is..
We gaan het aankomend weekend de ouders en zussen vertellen. Ik ben erg close met mn familie, dus fijn dat ik straks gewoon met hun erover kan praten en tips in ontvangst kan gaan nemen. Ik kijk uit naar hun reactie! 

Zo, weer een ervaring rijker. Ik altijd in de veronderstelling dat ik dood ga als ik moet spugen. Nu kwam zonder problemen mijn hele ontbijt weer eruit. Pff hoop dat dit eenmalig was.
Zooo benieuwd naar de echo straks. Moet nog wachten tot 16u.

Net de eerste echo gehad en het hartje klopte duidelijk zichtbaar! Volgens de vk nu 7+3. Zelf dacht ik 8+3. Over 3 weken de termijnecho dus dan wordt de uitgerekende datum bepaald. Het zal ergens tussen 11 en 18 maart zijn waarschijnlijk. 
@GeheimpjeS, succes nog even met wachten!

Mamaleanne, wat fijn dat de echo goed was! Je hoort toch wel vaker dat je dan iets minder weken bent dan volgens de eerste berekeningen he. 
Geheimpje 's, hoe was jou echo? 
Ik vanavond intake bij de vk. 

Jaaa, een kloppend hartje. Ikzelf dacht 7+1, maar volgens de verloskundige zit ik op 7+3. T zag er allemaal goed uit. Nu veel om over na te denken. Welk ziekenhuis, welke kraamzorg, nipt  of  combinatietest en ga zo maar door. 22 augustus terug voor de termijnecho.

@geheimpje s, fijn dat alles er goed uit zag! Wat grappig, we hebben op dezelfde datum de termijnecho. 
Weten jullie al of jullie de nipt doen? En de combinatietest? 

Terug
Bovenaan