Uitgerekend in maart 2018

@fos, spannend zeg! Hopelijk gaat alles goed bij de echo. En super leuk om het met familie te kunnen delen hé. Ik ga het dit weekend ook de schoonouders vertellen tijdens een weekend camperen, ben er ook helemaal zenuwachtig voor ?
@isabella, wat erg.. Lijkt me heel moeilijk om reëel te zijn, maar ook nog hoopvol. Veel sterkte! 

@mamaleanne
ik heb zojuist nog eens test gedaan (test 4)  Ook deze zegt zwanger en dan 2-3 dat zou ca 5weken zijn.
volgens eigen telling zouden we 6+4 zijn dus het zal wel goed zijn.
je hebt alleen gelijk een gevoel van ohoh het klopt niet want ik merk niks.
Gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben met dat gevoel.

Hoi allemaal, gefeliciteerd alle nieuwe dames!

Hier nog steeds geen verandering. De zwangerschapsverschijnselen nemen toe en blijven. Ondertussen kan ik niet meer koken want dan sta ik te kokhalzen vooral bij vlees. En doodmoe.

Nou morgen bij mijn nieuwe baan beginnen maar zie er als een berg tegenop. 

Nog geen eknel teken dat de boel op gang komt... Het laat me vreselijk twijfelen want ik heb zon last van de verschijnselen.

Jeetje boomerang, wat vervelend zeg! De miskraam heeft bij jou nog niet doorgezet zoals ik begrijp? Kan me indenken dat je erg tegenop ziet dat je morgen met je nieuwe baan moet beginnen, vooral in de huidige situatie. Oh lees dus net dat vandaag je begint met je nieuwe baan.
Hier weet ik ook nog steeds niet hoe en wat. Gistermiddag klein beetje rood helder bloed verloren. Daarna alleen bruinig bloed. En ook niet elke keer bij het toilet gaan. Daarnaast zat er in mijn urine ook kleine bloedschilfertjes. Gisteravond last had ik aantal keren krampjes. Vannacht is goed gegaan, geen last gehad. Ben toch aan het werk gegaan, mijn afdelingshoofd weet van de situatie af. En gaf ook aan dat als het niet gaat ik gewoon kan gaan. Maar die onzekerheid. Als het mis is, dan zou ik gewoon willen dat het nu maar meteen is, ipv nu afwachten wat gaat komen.

Hallo dames,
Vanuit mijn kant al een tijdje geen reactie op dit forum. Ik ben de afgelopen week zo wisselvallig beroerd geweest dat ik de energie er niet voor had.
Wij hebben inmiddels wat mensen ingelicht maar dit weekend is mijn familie aan de beurt. Dit vind ik toch wel heel spannend omdat het het eerste (achter)kleinkind/neefje of nichtje voor hun is. Het voelt ook best apart omdat het nu "rustig" in de familie is na de scheiding  (van mijn ouders).
Zoals ik al aan het begin van dit bericht zei ben ik de afgelopen week best beroerd en moe geweest. Afgelopen weekend geholpen met een verhuizing en voor mijn eigen gevoel niks te hebben gedaan toch er ziek van geweest. De eerste tijd leek ik zonder "kwalen" door te komen, nu heb ik gisteren bijna de supermarkt vloer onder gespuugd.. is dit herkenbaar? Ik weet niet zo goed of ik me te druk maak en een stap terug moet doen of dat het er gewoon bij hoort.. iemand ervaring?
Wij hebben dinsdag einde vd dag onze tweede echo. Ik heb nu al een tweede vanwege mijn ziekenhuisbezoeken en begeleiding vanwege mijn verminderde vruchtbaarheid. Als alles goed gaat mag ik een afspraak maken met een verloskundige. Ben nu vandaag volgens de "korte" berekening die de arts (voor de zekerheid) aanhoudt 8 weken. Volgens eigen 9 weken. Ben benieuwd vanaf wanneer ze het "vast kunnen stellen"
Voor iedereen die wacht op een echo, hou vol.. hopelijk is het bij iedereeen het wachten waard..
Voor al diegenen die in onzekerheid leven, sterkte.. ik hoop dat jullie omringd worden door mensen die jullie tot steun kunnen zijn (partner/ouders/broer(s) en/of zus(sen)/ vrienden/ andere familieleden/ etc.)
Voor diegene waarbij het mis is of nu gaat.. Heel veel sterkte! Onderdruk je verdriet niet en sta jezelf toe om het te voelen (heb het nooit zelf meegemaakt maar heb in andere situaties wel zelf ervaren dat het goed is als je het jezelf toestaat te voelen wat je voelt).
Pff ben weer misselijk dus ga gauw dit bericht afronden.
Ik doe ook mee met moeders voor moeders omdat ik weet wat het is als het moeilijk gaat. Ik vind het een mooi iets wat je kan doen voor een ander. Het lukt me alleen niet elke dag om het te verzamelen maar gelukkig is dat geen probleem. Ik kreeg een goede tip van de vrouw die mij hiervoor bezocht.. zet de flessen zonder dop ong. 1 a 2 min. Buiten. Dan vervliegt de ergste lucht.. Dit kan alleen niet als het regent en het mag niet langer..
Hoop weer gauw wat te kunnen sturen maar voor nu is het voor mij weer tijd om te stoppen.

Hoi dames, ik kon het even niet aan het lezen hier. Was zo in spanning stiekem nog een beetje. Vind het zo verschrikkelijk voor de gene waar het mis gaat. Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en heb een kloppend hartje gezien. Ik heb de 23ste weer een afspraak. We gaan wel een nipt test doen. 

Terug
Bovenaan