Uitgerekend in maart 2018

Hallo allemaal, 
Ik ben Manon en in verwachting van ons eerste kindje. Volgens mijn eigen gegevens uitgerekend op 28-03.
Wij hebben op 15-08 (8w) een intakegesprek met echo (spanneeend)
Momenteel heb ik last van misselijkheid en pijnlijke borsten. Heb nu nog 1,5 week vakantie dus kan nog lekker rustig aan doen. 
Heb per 1 september een vast contract gekregen, ga van uitzendkracht naar vast. Vind dat wel een beetje dubbel maar het is niet anders. 
Sterkte voor degene die minder goed nieuws hebben gekregen!
Wat fijn dat dit zo'n actief forum is. 

@pm super bedankt voor de flessen tip, ga ik m'n man laten proberen vanmiddag ;) 
Dat kotsen in de supermarkt is ook mijn angst, heb van de week m'n moeder en m'n man al keer boodschappen laten doen.
We gaan vanmiddag weekendje weg met vrienden die het weten, ook wel fijn dat als ik me slecht voel, daar ook niks aan excuus voor hoef te verzinnen :)
Ben daarnaast ook erg blij dat ik nog weekje vrij heb, onderwijs. Vind het alleen wel lastig, omdat ik op deze school nieuw begin dit jaar en meteen zwanger binnenkom. Heb me nog niet eens kunnen bewijzen.
@fos, hoe was je eerste dag? Ik zou als ik jou was vk bellen, bij twijfel en onzekerheid mag dat altijd. 
Onze echo is de 24e, ga denk ik en afstreepkalender maken, heb er zo'n zin ik ;)

Vanmorgen de eerste echo gehad en alles is in orde!

Het zit op de juiste plek en het hartje klopt, blijer kun je me niet maken! Nu voelt het allemaal 'echt'.

Ik dacht zelf op 8+3 te zitten, maar nu blijkt het iets korter te zijn, namelijk 7+6. Morgen dus 8 weken.

Over 3 weken de termijnecho en die week erop gesprek over de Nipt test, die we zeker gaan doen. 

Succes iedereen die nog moet wachten op de echo, blijft spannend..

En sterkte voor de meiden die minder goed nieuws hebben gekregen..

Hoi allemaal,

Ik ben zwanger van ons eerste kindje en ik ben als ik het goed heb, 19 maart uitgerekend. Volgende week hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. Heel spannend dus!!!

Helaas voel ik me de laaste tijd de hele dag door misselijk, heb pijnlijke borsten, ben doodmoe en heb moeite om mijn temeratuur onder controle te houden. Op het ene moment heb ik het ijskoud en het andere moment bloedheet.Maar goed, hopelijk id dat binnenkort voorbij en kan het genieten beginnen.

Leuk dat er een actieve forum is waar je met andere dames kan kletsen en tips kan uitwisselen.

Wij gaan geen nipt oid doen. Mocht het kindje down hebben, dan is dat zo, ik ga niet de zwangerschap daarvoor afbreken. Mocht er bij de 20 weken echo er iets op wijzen dat het niet goed zit, is dat voor ons vroeg genoeg om daar mee bezig te zijn en ons voor te bereiden op extra zorg etc.

Hallo dames!!
Vandaag heb ik rood bloed gehad bij het afvegen. Dat gedurend de hele dag als ik naar de wc ging. Natuurlijk gelijk de verloskundige gebeld. Ze vertelde dat ik me nog niet druk moet maken. Nu moet ik het het weekend aankijken en hopen dat het niet meer gaat worden. Gelukkig ook geen krampen. Over 12 dagen heb ik mijn tweede echo. 
Ik hoop zo dat het goed zit wat zoals gewoonlijk maak ik me weer druk :(

Vandaag tweede echo gehad. Er was nu wel wat te zien, maar het is niet goed. Voelt dubbel. Blij dat ik weet waar ik aan toe ben. Helaas snapt mijn lijf het nog niet. Moet nu denken wat ik wil. Afwachten, medicatie of curretage. Meh. Dat je lichaam je zo voor de gek kan houden... afwachten dus...

Terug
Bovenaan