Uitgerekend in maart 2018

@boomerang ik ben ook aan het puzzelen. Tot nu toe geen enkel signaal dat het vanzelf gaat komen, maar wil dat op zich wel een kans geven. Aan de andere kant, ik heb nu nog een week vakantie. Daarna moet ik er volle bak weer tegen aan. Dan, heel praktisch, neig ik weer meer naar curettage. 
Oh boeh, wat een rotsituatie is dit. Heel veel sterkte! 

Lienie ik heb zelf een leeg vruchtzakje gehad en je hoeft niet voor curretage te kiezen he... Ik heb de miskraam opgewekt met cyotec en achteraf zou ik hier zo weer voor kiezen! 

@IrisKip dat is ook zo. Maar ik zit echt meer praktisch te denken. Wat ik tot nu toe gelezen heb, ben je dan eerder in staat om de draad weer op te pakken. Hoe zat dat bij jou? Kon je vrijwel direct weer aan het werk? 

Goedemiddag mommys to be!!
ik ben ook in maart uit gerekend. Volgens eigen berekening ben ik nu 6w5d. 
Afgelopen vrijdag de eerste echo gehad en we hebben het hartje kunnen zien kloppen? zo gelukkig.
wou al eerder mee schrijven op het forum en mee doen met de Facebook groep maar ik durfde niet zo goed ivm dat ik vorig jaar een miskraam had gekregen. Dus wou even een beetje zekerheid hebben in deze onzekere periode.
Dit word ons eerste kindje en zijn super gelukkig nu we het hartje hebben gezien. Ik heb gelukkig geen klachten alleen erg moe maar daar is goed mee om te gaan? 
Groetjes Anoesja 

LienieA: ik zou eerst even goed in overweging nemen wat je gaat doen. Zelf heb ik in januari een curettage gehad en was hier niet zomaar van hersteld. Heb eerst een week weinig mogen doen en toen ik de tweede week weer alles ging doen, zei mijn lichaam: Ho stop, je gaat veel te ver nu! Heb daarna nog een week rustig aan gedaan (halve dagen werken, want meer kon ik gewoon echt niet).
De curettage zelf valt heel erg mee, maar het herstel had ik zelf wel sneller verwacht (dit is per persoon natuurlijk verschillend, though!)
Ik weet niet wat ik nu zou kiezen als ik weer voor zo'n situatie zou komen te staan (hoop dit nooit weer mee te hoeven maken), maar wellicht dat ik de cytotec ook een kans zou geven...

Anoesja: gefeliciteerd! Spannende tijd weer! :D

Zo zie je maar dat alle ervaringen weer anders zijn. Ik heb in februari een miskraam gehad met 8 weken. Eerst cytotec geprobeerd. Er gebeurde helemaal niks! Ja veel last van bijwerkingen (maag/darmen). Ik vond die onzekerheid wanneer het zou gebeuren verschrikkelijk. Na 2 weken cytotec wou ik curretage. Toen duurde dat nog een week voordat ik geholpen kon worden. Als ik ooit weer voor de keuze kom zou ik meteen weer voor curretage kiezen. 
Inmiddels bijna 10 weken zwanger en begin maart 2018 uitgerekend?

Bij mij werkte de cyotec juist iets te snel was even heel heftig wat nog naar een ziekenhuis bezoekje heeft geleid zo veel kramp  qua bloed viel het mee en toen op de echo bleek dat alles al schoon was! Dus na 4 uur was ik klaar zeg maar... Nog wel wat nabloeding gehad en later nog wat stolsels ma geen pijn ofzo 
Maar het verloopt denk ik bij iedereen anders! Ik had ook 'slechts' een leeg vruchtzakje dus mijn lijf hoefde het vruchtje niet af te stoten misschien maakt dat ook wel verschil

Terug
Bovenaan