Uitgerekend in maart 2018

Dankjewel Zeg ik niet.
Alle andere dames, ga ontzettend genieten van jullie zwangerschap!!! Hoop dat het voor jullie voorspoedig verloopt! En voor dat je het weet, is het maart! 

@Boomerang ben toch nog benieuwd hoe het bij jou is? Ik zit nu in precies dezelfde situatie als jij. 
De verloskundige vertelde mij dat mijn lichaam waarschijnlijk rond week 12 door krijgt dat het mis is en dat het dan het vruchtzakje zal afstoten. Dat zou betekenen dat ik nog minimaal 2 weken moet wachten. Weet niet zo goed of ik daar het geduld voor heb. Ergens wil ik zo snel mogelijk 'door'. Heb nu nog een week vakantie en daarna weer aan het werk. Volle agenda ook meteen. Zul je zien... 
Hoe is het nu met jou? En bij je nieuwe baan? Lukte het een beetje? Zou je nu dezelfde keuze maken (afwachten?)

Heel veel sterkte lieniea! Lijkt me heel moeilijk om dat door te moeten maken. 
Ik ben dit weekend met m'n schoonouders op de camping en schoonzus hebben ze het gister verteld. Kwam goed uit want ze kwamen al met Franse kazen en zo aanzetten haha. We moesten allemaal huilen ? en daarna allemaal super blij. 

Aah weer slecht nieuws, sterkte!

Hier nog steeds misselijk. Ben een paar ochtenden achter elkaar op de weegschaal gaan staan, maar ik merk dat ik afval doordat ik zo weinig eet. Nu kan ik wel wat kilo's missen maar weet niet of dit normaal is en of ik wel MAG afvallen. Iemand ervaring/tips?

@suusblue dankjewel. Haha, oh ja die smoesjes bedenken waarom iets niet. Ik nam als we op bezoek gingen mijn eigen wijn mee. Had er dan dubbel fris in gedaan. Smoesje dat het anders niet op zou gaan... 
zeker als je alles lust... schrok trouwens wel hoe makkelijk dat liegen mij afging. Voelde me best slecht.
Geniet verder van je zwangerschap! 

@geheimpje, vervelend dat je zo misselijk bent. Heb gelezen dat vrouwen wel vaker afvallen in het begin van hun zwangerschap. Als je je zorgen maakt, zou ik overleggen met de verloskundige... 
Hoop dat je je snel beter gaat voelen!

Bij mij geen veranderingen. Nog steeds geen bloedverlies of iets. 
Ik weet nu zelf eigenlijk ook niet hoe het verder zou moeten. Het werken is goed gegaan en ben eigenlijk heel blij dat ik gewoon ben begonnen. Het zorgt dat ik het zelfs af en toe even vergeet. Dat vind ik wel fijn die afleiding.
Ik heb eigenlijk zelf het gevoel dat het niet vanzelf op gang gaat komen. En ben van plan met de verloskundige te overleggen volgende week. Ik moet woensdag en donderdag werken en dan ben ik zes dagen vrij. Ik dacht misschien kan ik in die vrije periode die medicijnen nemen dan lijdt mijn nieuwe baan er niet onder. Dat lijkt mij de fijnste oplossing.

LienieA: Wat verdrietig voor jullie! Aan de andere kant wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent, al is en blijft de uitslag natuurlijk zwaar k*t. Heel veel sterkte de komende periode!
Geheimpje: Dat misselijk zijn gaat waarschijnlijk ook nog wel een tijd aanhouden, helaas hier hetzelfde probleem. Ik heb laatst een briefje meegekregen van de verloskundige en daar stond op dat je als je meer dan 5% van je lichaamgewicht af ging vallen je contact op moest nemen. Zelf ben ik een kilo of 2 kwijtgeraakt (kan ik ook best kwijt haha...), maar ken ook mensen die wel 10 kilo kwijt geraakt zijn (alhoewel mij dit niet heel erg gezond lijkt). Ze zeggen dat je kindje pakt wat het nodig heeft en dat het niet zo heel veel uitmaakt wat je momenteel eet. Als je echt bijna niet binnen kan houden gewoon contact opnemen met je verloskundige op huisarts! Ben zelf na 4 dagen hartstikke ziek op de bank gelegen te hebben aan de medicijnen gegaan omdat ik anders slecht functioneer zonder.

Wat vervelend, Boomerang dat je niet goed weet hoe het gaat verlopen! Ik hoop voor je dat de boel snel los komt en dat je snel herstelt :) Sterkte, meid!

Gefeliciteerdddddd ladies 
Wij zijn ook weer pregnant heb een zoontje van 5maanden dus het is nog pril achter elkaar we kijken er super naar uit en ben volgens vk rond 23maart uitgerekend me zoo tje zelf is van 8 maart wie weet beval ik eerder zou geweldig zijn 

Terug
Bovenaan