LienieA: Wat verdrietig voor jullie! Aan de andere kant wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent, al is en blijft de uitslag natuurlijk zwaar k*t. Heel veel sterkte de komende periode!
Geheimpje: Dat misselijk zijn gaat waarschijnlijk ook nog wel een tijd aanhouden, helaas hier hetzelfde probleem. Ik heb laatst een briefje meegekregen van de verloskundige en daar stond op dat je als je meer dan 5% van je lichaamgewicht af ging vallen je contact op moest nemen. Zelf ben ik een kilo of 2 kwijtgeraakt (kan ik ook best kwijt haha...), maar ken ook mensen die wel 10 kilo kwijt geraakt zijn (alhoewel mij dit niet heel erg gezond lijkt). Ze zeggen dat je kindje pakt wat het nodig heeft en dat het niet zo heel veel uitmaakt wat je momenteel eet. Als je echt bijna niet binnen kan houden gewoon contact opnemen met je verloskundige op huisarts! Ben zelf na 4 dagen hartstikke ziek op de bank gelegen te hebben aan de medicijnen gegaan omdat ik anders slecht functioneer zonder.
Wat vervelend, Boomerang dat je niet goed weet hoe het gaat verlopen! Ik hoop voor je dat de boel snel los komt en dat je snel herstelt 🙂 Sterkte, meid!