Hoi meiden,
Ik heb al een paar dagen niets van mijn laten horen. De onverwachte echo van afgelopen woensdag is er behoorlijk ingehakt bij mij. Ook omdat ik volgens de echo dus korter zwanger ben dan dat wij zelf dachten. Er was dus wel vruchtje te zien op de echo, weliswaar erg klein. Er was nog geen hartje zichtbaar, dat was te klein. Die middag heb ik wat helderrood bloedverlies gehad bij het afvegen, en ’s avonds ook buikpijn. De echo die voor aanstaande woensdag stond is nu verzet naar de 15e. VK gaf aan dat er dan meer te zien moet zijn, of het moet voor die tijd zijn misgegaan. En daar zit dus de onzekerheid. Volgens haar zag het er goed uit en kan ze dus niets zeggen hoe en wat i.v.m bloedverlies en buikpijn. Zij gaf aan dat je een miskraam echt goed merkt. Maar daar heb ik tot nu toe niets van gemerkt. Wel heb ik vaak bij het afvegen last van lichtbruin bloed/slijm. Het is niet veel en ook niet bij elke toiletbeurt. Omdat ik meedoe aan moeders voor moeders vang ik mijn urine op. Daar zie ik ook af en toe donkere slijmdraadjes in. Geen idee of dat normaal is? Al met al een hoop onzekerheid. Zit het nog goed, ben ik nog wel zwanger? Mijn man denkt van wel. Ook omdat ik nog wel zwangerschapssymptomen heb. Al heb ik voor mijn gevoel niet meer de misselijkheid zoals ik hem hiervoor had, af en toe bij vlagen lichte misselijkheid. En ook mijn borsten lijken wat minder gevoelig te zijn.
Voor de andere meiden, wat fijn dat echo’s goed zijn. Lekker genieten. En voor degene waar het is misgegaan, heel veel sterkte!