Uitgerekend in maart 2018

Hoihoi. Bij mij ook de tweede zwangerschap. Ben nu bijna 10 weken. Ik heb ook regelmatig savonds thuis de knoop los?
Is dus toch flink eerder dan bij de eerste. Vooral de darmen die bij mij opspelen

Hoihoi. Bij mij ook de tweede zwangerschap. Ben nu bijna 10 weken. Ik heb ook regelmatig savonds thuis de knoop los?
Is dus toch flink eerder dan bij de eerste. Vooral de darmen die bij mij opspelen

Hoi dames, 
Afgelopen vrijdag de 1e echo gehad. Viel tegen, kindje is een stuk kleiner dan verwacht, ik zou rond de 8 weken of iets korter zijn maar het kindje werd 6w2d geschat terwijl mijn vruchtwater netjes op 7w4d zat. Wel zagen we een mooi kloppend hartje. Merk dat ik totaal niet gerust gesteld ben en heel veel stress heb dus ga morgen bellen of ik deze week nog een keer langs kan voor een echo, de afspraak voor nu staat pas de 25e...dat lijkt nog wel een eeuwigheid te duren. Hebben meerdere meiden dit gehad, of iets wat er op lijkt?

Groetjes Manon 

Hoi dames, 
Afgelopen vrijdag de 1e echo gehad. Viel tegen, kindje is een stuk kleiner dan verwacht, ik zou rond de 8 weken of iets korter zijn maar het kindje werd 6w2d geschat terwijl mijn vruchtwater netjes op 7w4d zat. Wel zagen we een mooi kloppend hartje. Merk dat ik totaal niet gerust gesteld ben en heel veel stress heb dus ga morgen bellen of ik deze week nog een keer langs kan voor een echo, de afspraak voor nu staat pas de 25e...dat lijkt nog wel een eeuwigheid te duren. Hebben meerdere meiden dit gehad, of iets wat er op lijkt?

Groetjes Manon 

Heej allemaal,
Ik merk dat het wachten tot de echo nu erg lang duurt en ben flink aan het piekeren. Ik heb besloten voorlopig even niet meer hier te komen, tot de echo (over 8 dagen) omdat ik merk dat de vervelende verhalen in m'n hoofd blijven zitten en ik mezelf gek maak...;)

Iedereen succes met, ook, wachten tot de echo. Sterkte bij slecht nieuws.
En ik hoop hier over 8 dagen te vertellen dat alles goed is.

Spannende tijden met de eerste of tweede echo's hier. Wij hebben afgelopen vrijdag de tweede echo gehad, doordat ik met ivf zwanger ben geworden, hebben we meer controles. Alles gaat gelukkig nog steeds goed en ben nu 10 weken en 3 dagen. Bij 12 weken nog een echo, maar durf steeds meer te geloven dat het goed zal gaan. Maar wat een onzekere rollercoaster is het en zal het blijven denk ik. 
Denk dat voor iedereen geldt dat als je je onzeker voelt je gewoon de VK moet bellen. Geeft mij vaak rust.
Succes allemaal! 

Vinden jullie het ook niet zooooo lang duren voordat je het aan de buitenwereld mag/kan vertellen? Wij zijn nu 9+1 en willen het echt pas met 12 vertellen, maar de dagen gaan zo langzaam.
Steeds weer een smoesje verzinnen als ik gewoon water pak, even weglopen als ik weer misselijk begin te worden,... 
Volgende week weer een echo, dan willen we het aan onze familie vertellen. EINDELIJK  hihi

Hallo meiden, 
gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Wij hebben op 17 juli een postitieve test gehad. Hoera! Zwanger van ons eerste kindje! Ontzettend spannend allemaal. 
Vrijdag as de eerste echo. Dan zou ik op 8wk en 5dgn moeten zitten. Ben erg benieuwd. 
Voel me verder bijzonder goed. Wel af en toe erg moe en pijnlijke borsten. Maar dat is de ene dag erger dan de andere dag. Soms, als ik een dag geen klachten heb, twijfel ik meteen of alles wel goed zit. Dus dat we over 2 dgn de eerste echo krijgen vind ik wel heel fijn.
Als op de echo blijkt dat alles goed is, gaan we het ook meteen aan onze ouders en broers vertellen. Daar hebben we zoveel zin in! Lastig hoor om dat zo'n tijd geheim te houden..
Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap, vol mooie momenten en goede berichten. Voor degene die niet zo'n goed bericht hebben ontvangen.. Sterkte xx

Terug
Bovenaan