Uitgerekend in maart 2018

Goedemiddag allemaal,

Ik ben Wendy, uitgerekend op 23 maart 2018. Ik mag aankomende maandag voor de termijn echo. Ik ben al 37 jaar, mijn eerste kindje uit een vorige relatie is al een grote dame van 11 jaar.
Zijn hier nog meer dames die wat ouder zijn al?

Groetjes,

Wendy

Hi allen,
vandaag was het dan eindelijk zover, de echo! Al snel zagen we een kloppend hartje! Ik ben nu ongeveer 7wk+5, begin sept moet ik terugkomen om de definitieve termijnecho te laten maken.
gr,
kim

Ik heb gisteren de echo gehad en bleek verder te zijn dan ik dacht. 
8+1 ben 21 maart uitgerekend zag een kloppend hartje en ben blij dat het nu goed zit. 
We hopen op een gezond broertje of zusje

Hallo dames ,
wij weten sinds 30 juli dat ik zwanger ben
het was totaal onverwachts 2 positieve testen
plus een bloed test tot ik het kon geloven
Het mooiste is dat we er tijdens onze vakantie
zijn achtergekomen :)). Ik heb in het begin zelf
niks gemerkt behalve dat mijn borsten groter werden 
mijn man was degene die zei dat ik een test moest doen
het word ons eerste kind erg spannend dus en ook ik ben 
uitgerekend in maart de 28ste. Ben nu 7 weken en 3 dagen :))
Groetjes N.B

Hoi! 

Ik weet nu zo'n twee weken dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Ben nu 7 weken en 1 dag. 30 maart uitgerekend. Zo ontzettend spannend!
Ik heb namelijk de ziekte van Crohn en Klompvoeten. Ik kan er prima mee functioneren maar toch wil je graag dat je kindje gewoon gezond geboren wordt. Allemaal erg spannend dus. Aanstaande vrijdag heb ik mn intake gesprek bij de verloskundige. Waarschijnlijk word ik doorverwezen naar de gynaecoloog. Ik heb nog geen idee wanneer de echo gaat plaatsvinden. Ik hoop wel snel nadat ik mijn intake gesprek bij de VK heb gehad.
Heb gelukkig geen last van overgeven. Wel erg moe en af en toe steken in mn buik, opgezette/pijnlijke borsten en mijn buik is enorm opgezwollen.
Leuk om hier mee te lezen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten.
Ook veel sterkte voor iedereen waarbij de zwangerschap niet zo verloopt zoals ze voor ogen hadden! 
Liefs 

@tyggbj, wat leuk, je bent op mijn verjaardag uitgerekend! Gefeliciteerd!
Ook voor de andere nieuwe meiden gefeliciteerd! 
Ik ben sinds afgelopen week een stuk minder moe dan hiervoor (nu 10w zwanger). Vermoeidheid is nog niet helemaal weg, maar gelukkig al wel een stuk minder. Ook merk ik dat mijn broeken aardig strak beginnen te zitten (tweede zwangerschap). Hebben jullie hier ook 'last' van?

Nou echt te strak zitten mijn broeken nog niet, maar thuis loop ik regelmatig (zeg maar meestal) met mijn broek open hihi knoop duwt dan te veel.

Terug
Bovenaan