Uitgerekend in maart 2018

Geheimpje: wat ontzettend vervelend! Ken helaas het probleem, ik kon de 4e dag amper nog op mijn benen staan. Hopelijk heb ie baat bij de medicijnen, maar verwacht geen wonderen, het haalt vaak se scherpe randjes eraf ? Ik slik nu al 3 weken en dat gaat gelukkig over het algemeen redelijk goed. Regelmatig eten, beginnen met ontbijtje op bed en lekker rustig aan doen! Beterschap, meid!

Voor de dames die slecht nieuws hebben gekregen of nog in afwachting zijn, heel veel sterkte! Ik heb vooral het afwachten tussen de 2 echo's als zwaar ervaren. Vanmiddag heb ik de curretage. Zie er echt naar uit om dit hoofdstuk af te sluiten. Merk dat ik daar na de achtbaan van de afgelopen weken ook echt aan toe ben! 

Voor de dames met goed bericht, ga ontzettend genieten van jullie zwangerschap! (Ondanks het beroerd zijn voor sommigen).

Iedereen bedankt voor de support. Was fijn om te kunnen delen en andere ervaringen te lezen!

Iedereen succes voor de toekomst en hopelijk treffen we elkaar hier snel weer! 

Veel sterkte voor de meiden in onzekerheids of met slecht nieuws.

LienieA: veel sterkte, meid. Ik ervaarde het toen ook echt als een hoofdstuk afsluiten. Lekker rustig aan doen straks en blijf naar je lichaam luisteren, dan komt het allemaal goed *knuffel*

Veel sterkte voor de meiden in onzekerheids of met slecht nieuws.

LienieA: veel sterkte, meid. Ik ervaarde het toen ook echt als een hoofdstuk afsluiten. Lekker rustig aan doen straks en blijf naar je lichaam luisteren, dan komt het allemaal goed *knuffel*

Hallo allemaal,

Wat leuk om dit forum te ondekken!
Voor alle dames die in onzekerheid zitten heel veel sterkte! Hopelijk vinden jullie steun aan deze forum groep! X

Zelf ben ik nu 7 weken en 4 dagen zwanger. Na een jaar lang proberen was het ook bij ons raak! Tot nu weinig klachten behalve de vermoedheid en zo nu en dan een beetje misselijk. Alleen vorige week de hele week op bed gelegen met een oorontsteking en dat is zeker geen pretje als je geen pijnstillers kunt nemen.
Volgende week onze eerste echo en afspraak bij de verloskundige dus ben heel erg benieuwd. Het is onze eerste zwangerschap dus we laten alles over ons heen komen en duimen dat onze zwangerschap voorspoedig zal verlopen.

Ha allen, ik heb al even niets meer van me laten horen. Dat komt voornamelijk omdat ik toch in de geheime fb-groep ben gestapt. Dit is dus een groep die niet gevonden kan worden, waarvan niemand kan zien dat je lid bent of in post. Dus niemand komt erachter.
Ik wil iedereen van harte uitnodigen en hoop daar met jullie verder te kletsen. Behalve berichtjes kun je er ook (nu voornamelijk echo/strks misschien wel buik)foto's uitwisselen. De groep is samen met de geboorteclub van het forum van wij.nl (https://wij.nl/wij-forum/geboorteclub/maart-2018#comment-form)
Als je deze dame als vriend toevoegt op fb voegt zij je toe aan de fb-groep:
https://wij.nl/users/kimmiej86 
Tot daar!

Ik ben bang dat er toch ergens komt te staan dat ik lid ben geworden van de facebookpagina. Ik wacht nog 4 weken dan mag iedereen het weten.

Terug
Bovenaan