Uitgerekend in maart 2018

Gefeliciteerd nieuwe dames!

Bij mij is eindelijk het bloed gestopt en ik kan eindelijk genieten van mijn zwangerschap. Ik ben nu 12 weken en 5 dagen en heb aanstaande donderdag mijn 5e echo.
Omdat het zo onzeker was de afgelopen weken heb ik van mijn collega een doppler gehad. Zo kan ik afentoe zelf naar het hartje luisteren.
Vorige week heb ik de nipt test gedaan en wacht nog op de uitslag.
Hoe zat het met de facebook groep? Weet iemand nog hoe die heet?
Ik kan niet wachten om te weten wat het word, zie zoveel leuke kleding hangen overal. Wachten jullie het af met de 20 weken echo? of gaan jullie het eerder doen?
Een vriendin van mij heeft een pretecho gedaan met 15 weken en kreeg gelijk te horen wat het was.

Hallo allen, 
Ook ik ben weer een stapje verder, gisteren termijnecho (11w). Alles was prima! :) 28 maart uitgerekend. Verder ook geen kwaaltjes, alleen wat vermoeid. 
Besloten om geen NIPT en combinatietest te doen.
Het weekend gaan we de rest van de familie en vrienden het goede nieuws vertellen! Ben benieuwd naar de reacties omdat vrienden het waarschijnlijk echt niet verwachten.
Verder heb ik me vandaag aangemeld voor kraamzorg en verder nog niet bezig met voorbereiden. Denk dat ik maar netjes het lijstje van de verloskundige ga afwerken (wat ik per week moet regelen). 
Fijne avond en ben benieuwd hoe jullie je nu al voorbereiden. 
Groetjes

Hoi allemaal,
Inmiddels ben ik 12+4 niet ziek, ook niet geweest gelukkig!
Afgelopen maandag Nipttest gedaan, wacht nog op uitslag, kan 10 dgn duren.
We zijn te nieuwsgierig om te wachten tot de 20 wkn echo en hebben daarom bij de 16 wkn controle een extra echo aangevraagd voor het geslacht. Dat is de 25e al!! 
Eerst nog de uitslag vd Nipt afwachten, spannend..

Hoi allemaal,

sinds kort aan het meelezen op dit forum, had eerst een andere app 
Maar deze is uitgebreider en leuker! Vandaag 14 weken, waarvan het grootste deel zo misselijk en ellendig geweest dat ik mij afvroeg waar ik aan begonnen was ?! 
Gelukkig lees ik bij jullie niet die ellende, hoop er zelf ook snel van af te zijn. 
Dan kan ik beginnen met de voorbereidingen want daar is nog niets van gekomen. 
Groetjes 

@Thelma: over de luieraanbiedingen, die zijn er vaak genoeg. Dus ik ga het nu nog niet in de gaten houden. Nog tijd genoeg. Ik haal voor mijn zoontje altijd pampers voor de nacht en die koop ik altijd als hef 1+1 gratis is (regelmatig bij Etos, kruidvat of Ah).
Voor de nieuwe dames: gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat leuk dat het zo'n grote groep is! 

Hallo meiden,

ik klets ook fijn mee. Ik ben zwanger van de 2e. We hebben al een dochter van 3. We hebben op deze zwangerschap ruim 2 jaar moeten wachten. Uiteindelijk 3x IUI ondergaan, vervolgens een stopmaand waarin ik alsnog spontaan ben zwanger geworden. We zijn onwijs blij met dit grote kado!

Ik las jouw stukje net Sandra, en ik herken me er volledig in. Ben sinds de 6e week onwijs beroerd en voel me echt ellendig, energieloos en gewoon ziek. Herken dit ook van m'n 1e zwangerschap. Ik krijg hier Emesafene voor en dat onderdrukt de misselijkheid en voorkomt grotendeels t spugen. Maar ja, vanochtend hing ik weer boven t toilet.
Ik ben morgen 13 weken zwanger en ben 17 Maart uitgeteld. Fijne zwangerschap allen en hopelijk hebben we op deze manier  wat aan elkaar. 

Gr. Anouk

@Anouk van Duist
wat vervelend dat je je zo beroerd blijft voelen, hopelijk gaat dat snel over nu het eerste trimester voorbij is.
ook ik ben op 17 maart uitgerekend, vandaag 13 weken!
ik ben voornamelijk erg moe en slaap soms 1/3 uur in middag, omdat ik het niet trek om op te blijven, verder last v korte ademhaling, maar als het hier bij blijft mag ik in mn handjes klappen ;-)

Hey... leuk! Toevallig exact dezelfde datum. Zou idd fijn zijn, maar bij m'n 1e zwangerschap hield t nog wel een tijdje aan. We gaan t zien. Al mooi 13 weken op weg. 

Terug
Bovenaan