Uitgerekend in maart 2018

Hi meiden,
Bedankt voor de tips! :)
Ik heb nog een.kort vraagje.. (verander langzamerhand in een onzeker grietje terwijl.ik alles behalve dat ben normaal gesproken :D)
Ik heb gister tijdens het plassen wat bloed meegeplast /of gewoon 'eruit gevallen) . Dit zag ik in het potje van moeders voor moeders en ook 2 hele kleine.stukjes van het een of ander (milimeter werk zo klein). Met afvegen ook wat bloed en nu nog nog hele kleine mini vlekjes in mn inlegkruisje. Gister wel met het amc gebeld (medisch geval ben ik) en zij vertelde me geen zorgen te maken, kan er allebei bij horen . Avond ervoor ook voor het eerst sinds tijdens.weer sex gehad dus.waarschijnlijk is dat het ook geweest...
Ik maak me niet echt zorgen  meer maar vroeg me af of jullie dit ook hebben meegemaakt?  Gister was ik precies 11 weken. .

@Thelma, Het is logsich dat je je onzeker voelt maar ik zou mij geen zorgen maken. Van binnen is het allemaal nu wat gevoeliger en als je sex hebt kun je daarna bloedde. Als je het niet vetrouwd kan je zo een echo aanvragen. Ik zelf bloed al 13 weken lang en heb ondertussen al 6 echo's gehad.

Is er iemand hier die ook zo'n last heeft met zitten? Of het nu littekenweefsel is of het opnieuw oprekken van de banden, geen idee. Maar mijn baarmoeder doet verrekte pijn soms zodra er druk op staat. Alsof je kramp in je bilnaad hebt :/ derde zwangerschap, de jongste net 7 maanden. Dat kan dus een reden zijn.

Hoi allemaal,
Wij hebben van de week weer een afspraak gehad bij de vk. Ze kon mijn baarmoeder goed voelen en we hebben naar het hartje geluisterd. We hebben nu al een eigenwijze baby ;) iedere keer als je het hartje goed kon horen, bewoog onze baby weg van het apparaatje en moest ze weer opnieuw zoeken. Vandaag al weer 14 weken en 4 dagen zwanger. Het lijkt wel of de 2e zwangerschap sneller gaat. Hebben meer dames dit gevoel bij een 2e of 3e zwangerschap?

Hii leyla welkom en gefeliciteerd!  De beste datum om uitgerekend te zijn ;)
Hoor gaat het verder met jullie? 
Ik begin nu echt van die rare enge dromen te krijgen en slaap erg onrustig. ..meer meiden last van? 

Terug
Bovenaan