Uitgerekend in maart 2018

@Thelma Ik heb ook hele levendige, nare dromen. Ik sliep altijd al licht, maar dit is nu nog erger geworden. Gelukkig vergeet ik na het opstaan alles snel. Behalve de moeheid ;-) 
*15 weken zwanger 

Hey allemaal, 
ik lees al een tijdje stilletjes mee. Heb me alleen in het begin eventjes voorgesteld.
hier zijn de eerste weken van de zwangerschap wel vrij spoeltjes verlopen. Weinig tot geen misselijkheid, wel wat moe maar lang niet zo erg als ik hier lees van anderen. Wel last van mijn borsten die nu overigens niet meer in mijn bh's passen (en ik had voor de zwangerschap al een E cup... hier klaagd mijn man niet over hoor ;P) dit heeft de zwangerschap ook al veraden aan een aantal vriendinnen...
sinds kort heb ik ook vreemde dromen inderdaad. Laatst nog iets over borstvoeding die al uit mijn tepels spoot terwijl ik nog hoogzwanger was en zo ? heel vreemd.. 

maar waar ik eigenlijk even benieuwd naar ben is of er hier mommy's to be zijn die ook zo weinig eetlust hebben? 
Zo als ik al zei ben ik eigenlijk niet misselijk geweest maar ik merk nu (in de 13e week) dat ik sinds een weekje iets helemaal geen zin heb in eten, met name avond eten. Wel af en toe vreetbuien in de vorm van zoet en chocola maar hier probeer ik niet al te veel aan toe te geven. 
Ik ben benieuwd of er meer dames zijn die geen eetlust hebben? 

Groetjes,
Row

Hoi allemaal!
Ik ben momenteel 13 weken in verwachting van ons eerste kindje, de uitgerekende datum is 30 maart 2018.
Op erge vermoeidheid na gaat het ontzettend lekker hier, heb een weekje of 2 iets minder eetlust gehad dan normaal maar verder heb ik nergens last van gelukkig. Ik slaap gewoon meer dan normaal nu, en ik voel dat er vanalles veranderd aan mijn lichaam en aan mijn ritme.

Hi allemaal! Leuk om te lezen! 
Ik ben 16 maart uitgerekend en afgelopen maandag de pretecho gehad. Ik weet nu dat er een zoontje in mij groeit :) 
Even wennen, want ik zag die jurkjes al hangen ;P maar superleuk natuurlijk!  
Weten jullie al wat het wordt?? Groetjes Suus. 

Hallo! 
Genoeg tijd om je voor te bereiden op jongenskleding toch. Leuk Leuk!
Wij hebben de 20 weken echo op 3 nov. en hopen dan ook het geslacht te weten te komen. Mijn vriend zit momenteel nog op zee (marine) en komt 1,5 week voor de echo terug dus een pretecho doen we niet.
Ben wel nieuwsgierig, mijn vriend wil graag een jongen. Zijn er ook mannen die een eerste voorkeur hebben voor een meisje?
Met mij gaat het tot nu toe prima, 15 weekjes nu :)
Groetjes 

Hoi Manon, 

wij zitten nog te twijfelen, wel of geen pretecho. 7 november staat de 20 weken echo gepland. Vandaag precies 15 weken. 

Mijn man is er zo eentje die graag een meisje zou willen, papa's prinsesje heeft hij het dan over. Zelf zou ik graag een jongentje willen denk ik.. uit eindelijk maakt het natuurlijk niks uit! 

Hoi meiden,
Gefeliciteerd allemaal!
Ook ik ben zwanger en wij verwachten ons eerste kindje 28 maart 2018. We weten het al een tijdje, maar zijn het nu pas aan anderen aan het vertellen, we hebben de tijd genomen om eerst met ons tweetjes aan dit heerlijke gevoel te wennen :)
Ben nu 15 weken zwanger en we weten nog niet wat het wordt. Maakt ons ook helemaal niets uit, als het maar gezond is, hoe cliché dat ook klinkt ;-) 
Lijkt me leuk om mee te kletsen op het forum, omdat wij ook niet zoveel kindjes in onze omgeving hebben. Kan je toch een beetje ervaring uitwisselen enzo!

Groetjes Ilse

Hi allen,
wij hebben vrijdag de 16 weken echo gehad en we krijgen een zoon!
Zijn meteen aan het shoppen geslagen ?
Wij verwachten hem op 23 maart, super spannend!

groetjes,
Kim

Terug
Bovenaan