Hey allemaal,
ik lees al een tijdje stilletjes mee. Heb me alleen in het begin eventjes voorgesteld.
hier zijn de eerste weken van de zwangerschap wel vrij spoeltjes verlopen. Weinig tot geen misselijkheid, wel wat moe maar lang niet zo erg als ik hier lees van anderen. Wel last van mijn borsten die nu overigens niet meer in mijn bh's passen (en ik had voor de zwangerschap al een E cup... hier klaagd mijn man niet over hoor ;P) dit heeft de zwangerschap ook al veraden aan een aantal vriendinnen...
sinds kort heb ik ook vreemde dromen inderdaad. Laatst nog iets over borstvoeding die al uit mijn tepels spoot terwijl ik nog hoogzwanger was en zo ? heel vreemd..
maar waar ik eigenlijk even benieuwd naar ben is of er hier mommy's to be zijn die ook zo weinig eetlust hebben?
Zo als ik al zei ben ik eigenlijk niet misselijk geweest maar ik merk nu (in de 13e week) dat ik sinds een weekje iets helemaal geen zin heb in eten, met name avond eten. Wel af en toe vreetbuien in de vorm van zoet en chocola maar hier probeer ik niet al te veel aan toe te geven.
Ik ben benieuwd of er meer dames zijn die geen eetlust hebben?
Groetjes,
Row