Uitgerekend in maart 2018

Hoi @PM hier ook weer helemaal niks... pfff wat een vervelende trucjes van moeder natuur zeg dit. 2 dagen echt flink gerommel af en toe heftige weeen en dan opeens helemaal niks meer. Frustrerend en inderdaad mentaal ook echt een uitdaging hiermee om te gaan zeg. Ik had gisteren echt een vecht modus en merkte dat ik mentaal helemaal dacht kom maar op ik ben er klaar voor. Geen angst geen twijfels en geen spanning en dan gewoon niks. 
Wat naar dat het bij jou ook weer niet door heeft gezet! Ben weken lang ziek geweest van het zwanger zijn maar vind deze fase toch ook wel echt een dingetje hoor. 
Mijn vriend appt vanmorgen naar zijn moeder “ja hier gaat het wel goed af en toe wat gerommel dus we wachten af” mijn schoonmoeder heeft 4 kids dus je zou verwachten dat die weet dat gerommel niet betekend dat het is begonnen maar nee hoor! Krijg nu van onderhand de hele familie appjes “ zet hem op hoor dat het is begonnen” en Whoehoe het gaat gebeuren enz. Schoot net echt compleet uit mijn vel! Hormonen kwamen even flink aan de oppervlakte en mijn vriend is ook echt boos op zijn moeder. Kan dus nu iedereen weer gaan app dat het alleen maar rommelt en dat er nog steeds GEEN baby is... 
kennen jullie die frustratie?? 
Ik ga zo denk ik even in een bad liggen met magnesium kijken of de warmte en ontspanning misschien weer wat op gang brengen. Ben trouwens wel de slijmprop eergisteren verloren. Al lees ik overal dat dat dus ook niks zegt! Hahahahaha lekker al die signalen die iets zouden kunnen zeggen maar ook weer niet! 
Succes lieve meiden! Ook vooral met de mentale gesteldheid! Denk aan jullie en leef ontzettend met jullie mee.... 
liefs

Hallo
@mommyivank 
Echt verschrikkelijk al die mensen, begrijp dat je het kindje ook mee verwacht maar hou je er buiten en wacht af (dat is nu een beetje mijn gedachten hierover)..
Ben dus net naar de verloskundige geweest voor even een gesprek omdat ik het mentaal zo zwaar vind en dan ook vooral dat geappt..  zij zei: zet gewoon in je status, nee er is nog niks, als de baby geboren wordt, hoor je het vanzelf.. en tegen de mensen die toch appen zeggen laat me met rust je maakt me onrustig en dat wil ik nu niet.. die frustratie is bij mij echt heeel heel groot, dat geapp...
Ze heeft meteen gekeken of dat gerommel wat doet en ze zei al, eigenlijk strippen wij niet voor 41 weken maar zal kijken of het misschien toch kan.. wat blijkt.. nog niet eens ver genoeg om te strippen.. ze heeft wel geprobeerd om alles zo te stimuleren dat ze zondag kunnen proberen om te strippen.. in ieder geval hoeven we het dit weekend niet te verwachten en misschien ook niet begin volgende week, vanaf zondag krijg ik wel inspraak of ze wat gaan doen maar dan moet ik wel naar de gynaecoloog..
Momenteel zegt niks wat ze zeggen mij.. anders was het 5 weken geleden al geboren..
Maar Ja, weet nu waar ik aan toe ben, dat helpt wel een beetje tegen mijn onzekerheid maar is wel teleurstellend..
Heb behoefte aan een weekend weg, haha..
Maar Ja, succes allemaal, hoop dat alles positief mag uitpakken voor iedereen..

Hoi @PM 
heel herkenbaar allemaal zeg! Dat app is hier ook frustratie nummer 1 op het moment! Ik wil ook totaal geen bezoek en wil nergens op reageren want het maakt me inderdaad onwijs onrustig al dat geapp en al die vragen. Schoonmoeder stuurt nog even na die app van vanmorgen een berichtje! Succes met puffen hoor ik puf op afstand met je mee. Ik heb alleen maar terug gestuurd sorry naar het rommelt alleen nog maar van puffen is totaal nog geen sprake. Heb niks terug gehad dus die zal wel gepikeerd zijn! Prima misschien laten ze me dan een beetje met rust ook! 
Wat een tegenvaller dat de VK ook nog niet kon strippen bij je vandaag! Mijn VK zei ook dat ze het daarom voor de 41 weken liever niet doen omdat als je dan te horen krijgt dat al die voorweeen niet veel hebben gedaan dat je daar erg ontmoedigd door kan raken. Ik zou juist die duidelijkheid wel kunnen waarderen. Sinds vanmiddag weer flink gerommel maar verwacht er maar gewoon niet te veel meer van. 
Mee gaan het wel zien! En ook voor ons komt er echt een einde aan! Lekker om hier even van je af te kunnen typen en dat er mensen zijn die de situatie wel begrijpen. Gooi het er maar lekker uit hoor. Zo houden we elkaar de laatste dagen wel op de been! 
Liefs

Hallo,
Al iemand baby nieuws of willen de maart baby's niet?
@mommyivank 
Ik heb de familie gestuurd: geen verdere op of aanmerkingen.. ga niet in details treden maar ben bij de VK geweest en we hoeven het dit weekend zoals het er nu uit ziet niet te verwachten, als er wel wat nieuws is of het geboren is horen jullie meer.. 
Het is niet helemaal stil qua appjes maar ze vragen  er niet echt meer naar.. het is nu meer van we denken aan jullie en als er wat is horen we het wel of we wachten af.. gaat psychisch nu stukken beter, weet waar ik aan toe ben en app is rustig..
Hoop voor je schoonmoeder dat ze het begrepen heeft, logisch dat zij ook naar de baby uit kijken en het spannend vinden maar er zijn grenzen! 
Heel veel mensen zeggen nu o rommelt het al dan komt het bijna en je weet dat het echte weeën zijn als je ze weg moet puffen.. mijn man wordt er zo boos van... hij zegt echt dat woord gerommel ik ben er klaar mee.. 
Dat echte weeën weg puffen is ook iets wat we niet willen horen.. ik lig soms al krom te puffen,ze moesten eens weten  (de baby is klaar voor de geboorte maar mijn lijf niet dus ik heb al flinke weeën maar die doen dus nog niks.. Dit weet de familie niet maar kan ik hier best zeggen)..
Morgen gaan ze (opnieuw) kijken en (evt) strippen.. wordt nu echt wel spannend.. voor mij heeft het in ieder geval wel rust gegeven dat ik duidelijkheid heb ondanks dat ik nog regelmatig krom lig van de pijn gaat het psychisch zoveel beter! Heb eindelijk weer eens een hele nacht geslapen.. snap dat de VK voorzichtig wil zijn en je niet wil ontmoedigen en ook niet iedereen steeds wil controleren want als ze er eenmaal mee beginnen ze dan bij sommige vrouwen bezig blijven maar het kan wel helpen dus dan is het wel heel vervelend..
Niet om iets te zeggen over de baby's die fan geboren worden/mensen die dan jarig zijn of te oordelen ofzo maar hoop niet dat de baby op 1 april komt.. dat was vroeger de dag dat ik "geoorloofd" gepest werd (het is 1 april, vast een grapje) en iedereen is dan vrij door Pasen en wil vast allemaal op kraamvisite komen want ze hebben dan tenslotte vrij.. dat is wel iets wat ik nu heel lastig vind maar ja, ondanks dat is de baby hartelijk welkom natuurlijk!!!
Ik ben ook blij dat we dit zo kunnen delen, fijn dat je het even kwijt kan aan anderen die het begrijpen en niet veroordelen.. 
Hopen dat we ook gauw baby nieuws kunnen delen
Groetjes

Hi mommyivank en PM,
wat balen zeg dat jullie ook in die fase lopen van voorweeen die weinig voortgang brengen nog. Heel frustrerend! 
Wel fijn PM om idd te weten waar je aan toe bent nu. Ik merkte ook echt dat nadat ik dat wist en er een volgende stap klaar stond ik een stuk rustiger werd en het wachten weer wat dragelijker. 
Je weet maar nooit nog he, het kan zo ineens allemaal toch nog natuurlijk opstarten en je van 0cm ineens gaat ontsluiten. Hopelijk kan de verloskundige je vandaag strippen en is dat net het zetje stimulans wat je nog nodig hebt. 
Heel goed dat jullie via de app hebben aangegeven dat jullie er gek van worden. Ik werd er ook echt gek van. Keek soms gewoon ook bewust uren niet op mijn telefoon. 
Ik hoop dat jullie snel gaan bevallen van jullie kindjes ben erg benieuwd. Bas is nu alweer twee weken en hier zijn de eerste hindernissen met borstvoeding en kloven ed nu net een beetje overwonnen;-) 
focus je lekker op jezelf en zet m
op! 

Samantha

Hi meiden,
Jeeetje alsof ik mn eigen verhaal lees in jullie berichten!! Toch wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben ik deze situatie.. ohh wat vind ik het zwaar dit laatste eindje! Ben heel de zwangerschap door ziek en zwak geweest maar dit laatste stuk vind ik mentaal echt bijna niet te doen.
Ook hier veel gerommel, veel voorweeen en niks zet door. Afgelopen vrijdag ben ik gestript en had tot mn verbazing al 2cm ontsluiting. Vol goede hoop ging ik de dag in maar het is weer bij voorweeen en veel harde huiken gebleven. Ben wel de slijmprop verloren gisteren geloof ik, maarja dat zegt ook nog niks. Zo frustrerend allemaal.
Wat jullie zeggen over dat appen kan ik me ook helemaal in vinden!! Ik word er ook horendol van en echt kwaad ook! Laat me met rust. Iedereen is zo bang om niks te horen als de baby geboren is. En als ik niet meteen reageer is het van: ohh je reageert niet, je bent aan het bevallen! Succes!
Aaaaaaarghh!! Zit nu steeds op vliegtuigmodus maar dan gaan ze mijn vriend appen “we maken ons zorgen want Lies reageert niet”. Het valt me op dat het zogenaamd allemaal goed bedoeld is maar het gaat vooral om hun eigen gemoedsrust en niet om mij. 
@PM Haha die 1 april angst heb ik dus ook!! Zo n stomme datum en idd pasen waardoor iedereen vrij is! Maar nog erger: 1 april is pas over een week! Als ik eraan denk nog een week zo te moeten lopen... word al psychotisch bij het idee!
Nou.. dinsdag word ik opnieuw gestript. Ben benieuwd of dat dan wat uithaalt, ik ga er maar niet van uit. Vond dat strippen trouwens erg pijnlijk en vervelend.
Meiden, succes!! We komen er wel doorheen! 

Hoi meiden, 
nou hier ook geen top weekend tot nu toe! Gisteren een harde buik die 5 uur duurde en voelde de kleine bijna niet meer. VK toch maar langs laten komen en toen die er was was het binnen een half uur rustig, ontspannen en bleek alles goed! Een fijn idee maar 2 uur daarvoor heftige weeen onder de douche gehad dus ik dacht eindelijk daar gaan we... helaas vanacht wel wat gerommel maar het zakt weer af! 
Ik moet wel in de gaten houden dat er regelmaat in “het leven” blijft anders stuurt ze me vanmiddag/vanavond toch door voor een nachtje aan de monitor in het ziekenhuis! 
Sinds eergisteren hou ik ook zo veel vocht vast in voeten/gezicht en handen dat typen bijna niet te doen is.. een vuist maken gaat niet meer en heb totaal geen enkels meer. Naast dat ik me enorm voel en het mentaal echt vreselijk vind zie ik er nu ook echt uit als een opgezette zeekoe... mijm vriend heeft echt enorm met me te doen en het is echt de enige die ik verdraag ( samen met jullie dan hahahaha) 
ik hoop ook zo dat het niet paasweekend word! Ik ben zelf vrijdag ook nog jarig en mensen gaan me nu app of ze wat mogen komen drinken voor me verjaardag vrijdag...???? NEEEEE het is precies wat jij zegt @lies84 het lijkt wel of iedereen appt om hun eigen gemoedstoestand en niet die van mij. Ik van vandaag echt even een status update op de app zetten dat er geen baby is en geen paniek jullie horen het vanzelf! Lijkt wel of mensen bang zijn dat ze pas te horen krijgen dat de baby is geboren als ze al 1 jaar word ofzo. 
Wij hebben ook afgesproken dat we niemand verder van weeen op de hoogte gaan brengen want anders staat het hele circus net na je bevalling al aan je bed en daar zit ik echt niet op te wachten. 
@PM succes vandaag! Hoop dat strippen helpt meid! Ik duim heel hard voor je. Mijn VK wou gisteren niet eens kijken hoeveel ontsluiting ik wel of niet had om me niet te ontmoedigen en omdat zij zegt het kan de voorweeen extra versterken zonder dat het ervan doorzet en dan heb je weer meer gerommel zonder resultaat! Geduld is het toverwoord! Maar dat is echt zo goed als OP! 
Fijne zondag meiden! Zet hem op weer we bikkelen nog even door... 

liefs

Terug
Bovenaan