uitgerekend in mei 2009........

Eindelijk is het gelukt met het overzicht.
Pff wat een gedoe.
Ik hoop dat ik het goed heb ik gevuld anders moet je maar een gil geven.
Nathalie ik hoop dat je het nietr erg vind dat ik je taak even heb over genomen, maar er was zoveel veranderd dat we echt weer een overzicht nodig hadden dacht ik.

Mama van Nienke ik moet ook op 15 oktober naar de verloskundige!
Leuk dat we op de zelfde dag moeten.
Alleen wordt het dan voor mij de eerste afspraak.

Ook eindelijk nieuws van mij. Afgelopen maandag bij de verloskundige geweest voor de eerste echo. Ik was wel erg zenuwachtig hoor. Slecht geslapen....... Toch wel nerveus of er echt nog wel wat zou zitten omdat ik behalve pijnlijke borsten niet veel klachten heb.
Maar da's allemaal voor niks geweest want het eerrste wat we zagen was een zwart vlekje dat heel mooi op en neer ging. Het hartje van onze beeb dus. Wat overweldigend allemaal. Het vruchtje was 1.52 cm. groot en de uitgerekende datum is bijgesteld naar 12 mei 2009. Dus nu 8 weken en 1 dag zwanger. 13 oktober mogen we voor de 2e echo en dan hebben we ook de intake en moeten we bepalen of we een kansberekening een kindje met Down syndroom willen doen.

oh meiden we hadden een mooi kloppend hartje en een goede echo, we zijn weer helemaal verliefd. de gyn zei dat de kans op een mk nog 0.3% is wat hetzelfde is als na 12 wk dus vanavond gaan we het de kids hier vertellen (13 en 9) morgen onze ouders wat spannend allemaal he. ben zo ontzettend blij en in de wolken.
gr Maaike

Hé DeeDee,

Dat heeft je wel wat werk gekost, maar de lijst ziet er goed uit.
Er zijn ook al zoveel meiden, wel heel leuk.

Triwo. wat leuk dat je je kleine hummeltje al hebt gezien, wel onwerkelijk volgens mij.
En over 2 wkn weer een echo, dan zul je zien hoe snel zon kleintje zich ontwikkeld.
Wil je trouwens die combinatie test doen?
Wij hadden het bij ons dochtertje wel gedaan, en toen had ik een kans van 1 op 7300.
Bij dit tweede kindje wil ik het ook graag doen.
Ook al zou ik een verhoogde kans hebben, dan zou ik het nog voor geen goud laten weghalen, maar dan 'kun je je er wel mentaal een beetje op voorbereiden.
Dan wanneer je het bij de geboorte pats boem hoort.
Maar dat is mijn gevoel, iedereen ervaart dat toch anders.

Hoi mh1970

Ik las net je berichtje.
Gefeliciteerd, dat is een hele geruststelling voor je  dat alles zo goed gaat.
Heb je bewust gekozen voor zoveel leeftijdsverschil met je eerste 2 kindjes?
Is wel leuk, die zullen straks wel heel erg zorgzaam zijn voor je kleintje.
En hoe ga je het je ouders vertellen?
Wij moeten het ook nog vertellen, maar ik moet zeggen dat ik nog niet  echt een orgineel idee heb van hoe we dat gaan doen.

Hoi allemaal,

Gisteren kreeg ik informatie binnen van het academisch ziekenhuis voor mijn afspraak betreffende de prenatale diagnostiek. Volgende week donderdag moet ik erheen en dan krijg ik volgens de folder ook gelijk een echo! Ik ben dan 10,5 week zwanger. Dat is even drie weken eerder dan ik in gedachten had!!!!!! Ik heb besloten dat ik een combinatietest en vruchtwaterpunctie wil  laten doen.

Vandaag heb ik bij H&M en Miss Etam eens wat positiekleding bekeken. Nou echt vrolijk werd ik er niet van zeg. Het is wel iets hipper dan 4 jaar geleden, maar nog steeds niet mijn smaak. Ik heb dan ook niets gekocht. Ik ga nog naar Prenatal en wat speciaalzaakjes. Kijken of ze daar leukere dingen hebben. Hoop dat ik voorlopig nog even mijn oude kleren aankan, al gaan die wel wat strakker zitten.

Verder nog steeds pijn in de borsten, moe en af en toe een beetje raar gevoel in mijn maag. Even winkelen met hakken aan gaat niet meer heb ik zojuist gemerkt. Ik heb last van bekkeninstabiliteit. Ik ben nu even aan het rusten, dan gaat het zo weer beter.

Groet
Lies

Hi allemaal!
Hoe gaat het?
Hier voel ik me vooral 's avonds vrij belabberd, beetje naar.
Mijn borsten doen ook zeer.
Wat ik tmeest vervelend vind is dat ik normaal sprankelend en vol energie ben,
maar nu heb ik in weinig dingen zin, ik voel me niet mezelf.
Ik heb bijvoorbeeld vrijdag mijn vrijgezellenfeest en ik zie een beetje op tegen zo'n lange dag. Dit terwijl ik met 12 chicks op pad ga en daar eigenlijk heel erg naar uit zou moeten kijken.
Ik denk dat t wel goedkomt...
Volgende week woensdag heb ik mijn eerste bezoek aan de vk.
Op vrijdag ga ik trouwen, dan naar een hotel in Haarlem en op maandag vliegen we naar een of andere warme, verre, onbekende bestemming...
Raadsel: Waar ga je naartoe als je tien uur moet vliegen, hepatitis A en B vaccinatie en zonnebrand factor 30 moet halen???
Nou, als ik dat eens wist...
Ik heb er zoveel zin in!

Succes allemaal, tot gauw!
Natalie

hoi ysp
Ik ga de kinderen vanavond de foto laten zien en vraag of ik weet of ze weten wat dat is en zo op die manier.
mn ouders gewoon die schrikken al evengoed denk ik want mn zusje is 10 weken zwanger en mn schoonzus 12 weken dus dat is wel heel bijzonder we zijn met zn 3e dus allemaal zwanger. weinig origineel dus. de andere opa en oma wou ik het mijn kinderen laten vertellen en ga dus wat met ze bedenken. dus wie weet zijn hun wel heel origineel.
Fijn deedee dat je het lijstje zo bijgewerkt hebt.
Mama van Stijn wat fijn dat je eruit bent hoe je de onderzoeken wilt, wij hebben volgende week een gesprek op de diagn poli, maar ben er eigenlijk nog   niet echt uit.
Eilatan meid lekker genieten en met dit weer van hier kan zon reis alleen maar leuk zijn.
Gr allemaal en weet iemand waar nathalie is gebleven?
nathalie hoop dat het goed met je gaat meid!!!

Terug
Bovenaan