uitgerekend in mei 2009........

Hoi hoi,

Alweer lang geleden dat ik hier was. Heel erg veel sterkte gewenst voor Wendy en Siska.

Nog 6 daagjes en dan mag ik naar de gyneacoloog. Hopelijk dan ook meteen een echo om precies te weten hoever ik ben. Ik hoop dat ik al een heel eind verder ben. Deze week was een verschrikkelijke week, zie groen en geel en hang van smorgens vroeg tot s'avonds laat boven de wc. Heb ondertussen al van die pilletjes van puur mama, maar tot nu toe pure ellende. Sinds vanmiddag wat steken onder in mijn buik, zo bij de eileiders zeg maar. Hoop maar dat dat is van het vele overgeven, en niet het begin van iets ergers.
 De komende dagen zal ik weer niet veel online zijn, tenzij het ineens veel beter gaat.
Iemand toevallig nog tips?

liefs wendy

Ben ik nog even.
Ik heb het boekje van Kluun besteld voor mijn vriend/verloofde/zoiets.
Was vanavond binnen en heb m al uit.
Ik heb me kapotgelachen!
Echt een aanrader dus.
Groetjes!

hoi hoi,

Lang geleden dat ik gereageerd heb maar had het druk....

Vandaag naar de vk geweest maar niet echt goed nieuws....

of najah waarschijnlijk geen goed nieuws.....

Mijn baarmoeder was zover ik allemaal begreep 8,5 weken en mijn vruchtje maar 6 weken konden nog geen hard zien kloppen volgende week voor alle zekerheid weer een echo om te kijken of het veranderd is.... ze zei het is 70% om 30% dus ik ben eigenlijk heel eerlijk en heb geen hoop meer.... majah volgende week zien we wel verder en wie weet word het nog positief nieuws....

Volgende week laat ik het wel weten!!

Groetjes Mariska

Wat een leuk idee zo'n lijstje Deedee! Heb direct gekeken wat mijn bevallingsdatum zou zijn en volgens de berekeningen is dat 25 mei.

Mijn eerste afspraak bij de barnmorska (ik zit in Zweden) is helaas niet 13 oktober maar 30 oktober (bijna in week 12 van de zwangerschap) en heb net even gekeken wanneer men hier een echo heeft en dat is niet eerder dan week 18-20. Ik weet niet wanneer men precies eerder een echo doet. De ziektegeschiedenis in mijn familie is kilometers lang, veel probleemgeboortes in de familie en zit met 34 qua leeftijd volgens mij ook niet echt laag voor mijn eerste kind. Ik weet het niet. Frustrerend dat we zolang moeten wachten.

Sterkte Mariska! Ik weet dat de kansen niet in je voordeel staan maar hoop toch dat het goed komt. Zal zeker aan je denken de komende week!

Liefs Sandra

Hoi dames,

Ik lees heel regelmatig mee, maar heb niet altijd wat te melden, dus ...

DeeDee mooi dat je het lijstje hebt aangevuld. Ik ben ook benieuwd hoe het met Nathalie is omdat zij daar inderdaad mee was begonnen, maar we hebben al een hele poos niets van haar gelezen toch?

Voor allen met een (waarschijnlijk) slechte echo. Heel veel sterkte de komende tijd en je leest regelmatig dat het heel snel weer raak kan zijn! (Als je daar tenminste emotioneel aan toe bent natuurlijk).

Ik begin het nu toch wel spannend te vinden. Nog 1 week en dan de eerste afspraak bij de verloskundige met termijnecho. Ik voel me eigenlijk momenteel beter dan de eerste weken, alleen de vermoeidheid en nog even geen zin in seks (tja, hoe moet je dat anders zeggen he) blijven. Beetje vervelend voor mijn partner is het wel, maar we hopen samen dat dat na de eerste 3 maanden toch wel een stuk beter is. Junior is er natuurlijk niet zomaar gekomen :)

Vorige week hebben we het onze schoonouders verteld. Heel erg leuk, vooral mijn schoonvader gaf aan dat ik er zo stralend uit zag dat het wel goed moet zitten daarbinnen. Vanavond gaan we naar mijn ouders met een smoes voor een plant uit de tuin enzo, maar denk dat mijn moeder al wel wat in de gaten heeft. Heb een boekje van Nijntje voor ze gekocht 'Opa en Oma Pluis' Als ze het dan nog niet begrijpen.

Zometeen maar eens proberen zin te maken om op mijn vrije dag door de mogelijke regen heel Utrecht door te fietsen, want heb nog wat dingetjes te doen.

En tot slot hoop ik dat we snel een eigen mei forum hebben, want dat zou toch wel heel prettig zijn. Hoewel ik dit ook nog wel gezellig vind. Merk alleen dat er wat minder reacties komen en dat zal ook wel komen door het grote aantal dames dat in Mei 2009 is uitgerekend.

Groetjes

Klimmie, 9 wkn + 2 dgn

Hoi Dames,

Gisteravond ben ik bij de vk geweest, vond het heel spannend na mijn mk van een paar maanden geleden. Maar gelukkig alles was goed het zag er goed uit zei de vk we hebben het hartje zien kloppen, en de grootte klopte precies. Ik ben zo blij maar kan het ook weer niet goed geloven.
Over twee weken mag ik nog eens terug komen krijg dan weer een echo de, vk zei dan heb je voor jezelf wat meer een geruststelling na de vorige keer, dat vond ik zo fijn dat ze zo fijn daar mee omgaat.

Voor iedereen die minder goed nieuws heeft gekregen, heel veel succes.

Groetjes  

Hoi Mam v Stijn,
Leuk dat je volgende week je echo krijgt, spannend!
Vind je het niet eng om een vruchtwaterpunctie te doen?

In Zutphen zit ook nog een leuk shop adresje. Mom 2 be & kids.
Daar hebben ze leuke positiekleding en kinderkleding.
En in het centrum zit ook nog een kinderkleding zaak Bengel.
Maar niet teveel shoppen met die bekkenproblemen, je meot nog aardig wat maanden.

Eitala
Wat spannend zo'n onbekend huwelijksreis, lekker van genieten met z'n tweetjes.
Pas je de trouwjurk nog goed?
Dat vrijgezellenfeest is wel vermoeiend, maar wel heel gezellig.
Weten alle meiden al dat je zwanger bent?
Dat boekje wat je gelezen had, waar ging dat over?

mh1970
Met z'n drietjes zwanger, dat is wel heel bijzonder.
Misschien kunnen jullie samen op cursus gaan!
Ik denk dat je 2 kindjes het prachtig zullen vinden zo'n echo.

Hamster
Wat vervelend dat je je zo beroert voelt.
Een vriendin van mij had daar ook last van, maar je kunt daar volgens mij niet zoveel aan doen. Niet teveel koffie drinken en geen sterke kruiden, uien en bonen eten etc.
Kleine beetjes steeds en je lekker laten verwennen door je man, kan hij vast oefenen voor de laatste maanden.

Marit 23
Dat is een een flinke tegenvaller. Ook al is de kans klein, probeer nog wel een beetje hoop te houden. Heb je nog wel last van kwaaltjes e.d.?

Firstbaby
Dat is laat zo'n eerste afspraak.
In nederland krijg je als je daarvoor kiest de combinatie of triple test zo rond de 11e week.Hebben ze dat bij jullie daar niet?
Zijn  ze wel op de hoogte van je  familie geschiedenis?

Bij mij is er eigenlijk geen nieuws.
Alleen vanmorgen mijn vriendin op de koffie gehad en die denkt dat ze ook zwanger is.Volgende week dinsdag kan ze de test doen.
Dat zou wel heel  leuk zijn, dat wordt een hoop shoppen (arme kerels) saampjes.

Sorry Mariska 23, ik schreef Marit 23.
Gaat al lekker met mijn geheugen. Dat begint mij nu al soms in de steek te laten.
Hebben daar nog meer dames last van?

Terug
Bovenaan