A
Anoniem
Guest
Toch maar ff begonnen met lezen en Word document geopend. Kon het niet laten. Had beter morgen hier kunnen kijken. Wat ik wel dom vind is dat we nog steeds geen eigen mei forum hebben. Waar blijft die?
Tallie, wat erg zeg om te lezen van je buurjongetje, de rillingen gaan over me lijf. En heb je nog leuke positie kleding gevonden van je vriendin? Super zeg tweeling, is de bevalling goed gedaan? Jongetje & meisje of??
Eilatan, jeetje hoe gaat het nu met die persoon die in elkaar geslagen is dan? Jij denkt natuurlijk waar heeft ze het nu weer over, dat is al zo lang geleden, hhahah. Maar ja ikke lees nu pas terug hè. Was ie erg gewond? Jij ook 8 oktober echo. Wij ook. Maar hier dan termijnecho. Ben dan 10 weken en 3 dagen zwanger, maar misschien langer. Ik vond de tijd eerst ook niet snel gaan. Maar als ik nu bedenk dat ik 9,5 week zwanger ben, hihih.
Ik begon me ineens te beseffen dat als ik op deze manier op iedereen wil reageren ik volgende week nog bezig ben en jullie dan alweer zoveel bij hebben geschreven dat ik er nooit doorheen kom, hihi. Dan maar beetje inkorten. Het is leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat. Je blijft dan ook doorlezen. Omdat je leest over dan en dan heb ik echo, en dan denkt ohh dat is dus inmiddels al geweest dus ff verder lezen, hihih. En te lezen hoe de mannen reageren. Mijn mannetje en ik groeien steeds meer naar elkaar toe. Ik las post van arjjoy over dat moeders voor moeders was langs geweest en hoe je mannetje reageerde enzo. Nou die van mij is net zo. En nu mijn buik groeit zei hij ineens, hey je buik zit in de weg, ik voel hem, hihih. En meer praten en boek van Kluun lezen. En op internet neuzen enzo. Echt leuk om te merken.
Als je ongepland zwanger bent dan is dat natuurlijk ff wennen voor iedereen (ook al is het wel heel welkom en zelfs al is het wel gepland, dan nog is het wennen hoor meis, hihih) En wij vrouwen voelen natuurlijk van alles, maar onze mannetjes niet. Dus dat die langer tijd nodig hebben om te wennen als je er nog niet op rekent en jong bent, tja dat is wel beetje logisch. Maar als hij echo ziet is hij vast om MRMJ.
Zo ik ben 1,5 pagina bijgelezen, hihih. Maar mijn lichaam en/of de kleine geven nu aan van SLAPEN,want word me daar ineens misselijk. Dus snel laptop uit en slapen, hihih.
Tot snel meiden! Liefs Nathalie