uitgerekend in mei 2009........

Dag, Charidaa!

Ik wilde je even heel veel plezier wensen voor morgen als je je eerste echo hebt! Probeer er gewoon van te genieten! Ik heb morgen rond half twaalf een echo en dan gaan ze kijken of ik inderdaad zover ben als ze schatten dat ik ben (heb een heel onregelmatige cyclus, vandaar)

Er zijn nu zoveel meiden die in mei uitgerekend zijn, dat het een beetje lastig wordt om overal op te reageren...Het wordt inderdaad hoog tijd dat we ons eigen forum krijgen, dan wordt het allemaal wat overzichtelijker!

Veel liefs, Linda en hopelijk tot snel op ons eigen  forum!!!  

He meiden

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Mammalein sterkte ik hoop dat je het snel een plekje kan geven.

Ik heb het idee dat ik overdag wat meer puf krijg. 's avond is wat wisselvallig (van zielig hoopje op de bank, tot in staat om gezellig bij vrienden op bezoek te gaan)
Ik heb van m'n schoonmoeder een knuffelbeer gehad. Echt heel lief van haar, dat had ik niet verwacht.

Mickeymike wat fijn dat de echo nu goed was! Dat is een hele geruststelling he?
Ik ga het morgen tegen m'n baas vertellen. Ik denk dat ik het pas tegen de rest van m'n collega's vertel als ik naar de verloskundige ben geweest volgende week.
Ik slaap wel een stuk onrustiger. En ik kan niet meer uitslapen. Maar ik ga vroeger naar bed dus ik maak wel volle nachten, al lig ik soms een uurtje wakker.

Nathalie doe lekker rustig aan meid. Laat gewoon af en toe weten hoe het met je gaat. Als we straks een eigen forum hebben dan zal de groep wel wat meer in kleine groepjes uiteen vallen en dan is het wat makkelijker te volgen.

Eilatan/Natalie het klinkt als een hele leuke vrijgezellen dag. Leuk hoor.
Bij ons weten een aantal vrienden het en de familie. Als het bij vrienden te sprake komt dan vertel ik het gewoon. Ik kan niet liegen,  en heb daar ook helemaal geen zin in. Ik weet nog bij een kennis van mij die riep een jaar lang: na ons trouwen nemen we een kindje (ja  NEMEN! dat steekt hoor als je zelf al lang bezig bent) en  3 maanden na hun trouwen zei ze er helemaal niets  meer over en dronk ze geen alkohol meer. Dus het was wel duidelijk. Dus ik vraag haar: ben je zwanger. En zij liegt gewoon keihard in m'n gezicht: Nee, maar ik drink niet meer omdat ik zwanger wil worden.
Dat zou ik dus echt n iet kunnen he. Zo liegen.

Pat wij zijn ook ruim 2,5 jaar bezig geweest, maar in die tijd ben ik nooit zwanger geweest, dus onze  ervaringen zijn echt totaal anders. Ik hoop dat het deze keer helemaal goed gaat. Vergeet niet  te  genieten van je zwangerschap, want deze keer gaat het gewoon goed!

He meiden,

Hier niet veel nieuws. De intake bij de vk gehad, maar dat leverde niet veel op. Had gehoopt dat ze naar het hartje zou luisteren, maar dat deed ze niet. Maar de 14de heb ik mijn eerste echo, dus dat wordt erg spannend.
De vreetbuien zijn bij mij omgeslagen naar geen zin in eten meer, dus dat is weer eens wat anders. En mijn geheugen is ook zoek, maar gelukkig weet iedereen het in mijn directe omgeving het al, dus letten ze een beetje extra voor me op.
Nathalie een hele fijne dag toegewenst en geniet er van.
Pat wat een verhaal zeg, heel veel sterkte!!
En voor de meiden waar het niet goed is gegaan of nog in spanning zitten: heel veel sterkte!!

Groetjes Geeke

Hallo Allemaal,

Zoveel geschreven hier: onwijs gezellig en leuk om te lezen allemaal, maar ik red het nu ff niet om te reageren op iedereen. Al sinds een paar dagen erg moe: heb een beetje te veel gedaan vorige week merk ik en daarvan krijg ik nu de rekening.

Maar veder wel een leuk weekend gehad allemaal ? Wat een weertje he.....
Ik ben zoooo zenuwachtig voor morgen: eerste afspraak verloskundige. Er wordt ook een echo gemaakt en we moeten een dvd meenemen. We hopen echt dat alles goed is en zijn erg benieuwd hoe groot ons kleintje is gegroeid.
Verder gaat alles goed hiero. Merk wel dat ik als ik een drukke dag heb gehad ik hiervan de volgende dag de rekening krijg. Moeheid en misselijkheid houden aan evenals minder trek in eten. Buikje is 's avonds echt duidelijk aanwezig. Gelukkig kan ik wel nog mijn normale kleding aan al begint het allemaal wat strakker te zitten en 's avonds gaan de knoopjes niet meer zo goed dicht: dus lekker op tijd mijn pyjama aan en zo min mogelijk 's avonds afspreken zodat ze geen buik kunnen zien: hihi. Qua gewicht ben ik nog niks bijgekomen en ook mijn (.)(.) zijn niks veranderd en ook niet pijnlijk, maar ja wat niet is kan nog komen.
Van het weekend gaan we denkelijk het nieuws aan echt iedereen vertellen. Spannend ! Dus nog eventjes onze lippen stijf op elkaar en doorbijten........hahi

Fijne dag allemaal !
Gr. Sylvia

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK/gyn
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Sisi-22
23
2e
1 mei
7 okt
9 okt
Overijssel
Wel weten

Yvette

1e
1 mei

Akkie

2e
1 mei

29sept

Wel weten

Klarie
29
3e
3  mei
26 sept
23sept
Friesland
Niet weten

Daan03
31
3e
2 mei
22 sept

Brabant
Wel weten

Lies
36
2e
3 mei
25 sept

Z-Holland
Wel weten

Wendyralph
21
1e
3 mei
Helaas een miskraam
Niet weten

Nathalie
24
1e
3 mei
28 sept
8 okt
Drenthe
Misschien

Lisa_1981
27    
1e
3 mei

16  okt

Triwo
32            
1e
4 mei

29sept
Drenthe

Nancy

1e
4 mei
1 okt
15sept

Wel weten

Kayleigh
19
2e
4 mei
8 okt
8 okt
Flevoland

Mammalein
26
1e
4 mei
miskraam

Charida
18
1e
4 mei
8 okt

N-Holland
Wel weten

Tallie78
30
2e
5 mei
3 okt
16sept
Z-Holland
Wel weten

Klimmie
30
1e
5 mei
9 okt
9 okt
Utrecht
Niet weten

DeeDee
34
1e
5 mei
15 okt
24sept
Utrecht

Anne

5 mei

Tessa8
28

1e

5 mei
29 sept

6 okt

Amsterdam

wel weten

Joyce
24
1e
6mei
30 sept

Limburg
Wel weten

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
Z-Holland

Roos

4e
7 mei

Cel1
25
1e
7 mei
9 okt
9 okt
Limburg
Wel weten

Mariska23
23

8 mei
1 okt
1 okt
Gelderland
Niet weten

Fruts80
27
1e
8 mei
10okt

Sylvia77
31
1e
8  mei
23 sept & 7 okt.

23sept & 7 okt.
Limburg
Wel weten

Mikkie02
27
1e
9 mei
1 okt
1 okt
Limburg
Niet weten

Simone        
38
3e

30 sept

Overijsel
Wel weten

Irislaura
27
1e
9 mei
7 okt

Drenthe
Niet weten

Mam v. Stijn
30
2e
9 mei
26 sept
26sept
Gelderland
Wel weten

Samantha

1e

Kind4

4e
11 mei

Milenne
30
3e
11 mei
9 sept
9 sept
Cromvoirt

Geeke
27
1e
11 mei
2 okt

Z-Holland

Juna8
37
4e
13 mei

Gelderland
Niet weten

Jippie1981
27
1e
13 mei
7 okt

Utrecht
Niet weten

MRMJ
21
1e
14 mei

Evelien
31
2e
15 mei
19sept  gyn

Wel weten

Natasja
27
2e

MamNienke
26
2e
15 mei

Niet weten

MikeyMike
27
2e
15 mei

Friesland
Wel weten

Hamster
29
3e
15 mei
7 okt gyn

Zeeuws -Vlaanderen
Wel weten

Marie Tromp
25
1e
16 mei
14 okt

Maaike1987
21
1e
17 mei
6 okt

Zeeland
Wel weten

Mammaluna
32
2e
17 mei
6 okt
6 okt
Brabant
Wel weten

MH1970
38
3e
17 mei

1 okt
N-Holland
Niet weten

Winks
22
1e
17 mei
9 okt

N-Holland
Niet weten

Daniella98
33
3e

8 okt
23sept
België
Niet weten

Daniëlle1984

1e
20 mei

7 okt

Indra
26
1e
22 mei

België
Wel weten

Eilatan
25
1e
22 mei
8 okt

Wel weten

Cindy2205

22 mei

Nicoleg
30
2e

17 sept

Bbje

Niet weten

MamLeanne

2e

Moedervan1
23
2e

29 sept
15okt

Pat78

30

2e, 1e overleden

14 okt

14 okt

Z-holland

?

Suz_Arnhem

24 mei

Arjjoy
27
1e
25 mei
21 okt
13okt

ysp
31
2e
25 mei

Gelderland

sisca_3c

1e
26 mei
Helaas een miskraam

Jazzie

2e
27 mei

_Miran_
31
2e
27-mei

Z-Holland

firstbaby
34
1e

13 okt

Dirkje

2e

Hoi allemaal, ik heb heel lang niets meer van me laten horen. Ik ben inmiddels op 1 oktober na de verl. geweest en ik heb 22 okt mijn eerste echo. Ik zag op de lijst dat mijn leeftijd enzo er niet op stond.
Ik ben 33 het is mijn 2de kindje en ik ben 16 mei uitgerekend en ik woon in de buurt van Amersfoort

hoi hoi dames

Vandaag ben ik na de vk geweest (was 6 okt ipv 7 okt hihi)

we hebben alles door genomen, en wat ik niet had verwacht dat kregen we... een echo!!
het was superrr gaaf, alles zit erop en eraan, en zoals het er nu uit ziet ben ik verder dan verwacht ruim 11wk ipv 10 wk.

donderdag weten we het zeker, dan word alles gemeten enz..

Mart vond het ook super leuk..

groetjes Simone

mv Mart en ?

hallo lieve mama's !

Nou ik heb gister me eerste echo gehad ! en mamaluna heel erg bedankt voor je reactie :D & hoever ben je nu uiteindelijk ? lastig is dat wel met een onregelmatige cyclus.

bij mij ging  het  allemaal heel goed ! ze heeft het hartje laten horen. echt heel bijzonder om  dat allemaal te kunnen zien.ik ben alleen een dag later uitgerekend, dus we zaten er niet ver naast.

hopelijk ging het bij de rest van jullie ook allemaal positief !

Terug
Bovenaan