uitgerekend in mei 2009........

ha meiden,
sjonge jonge wat een enorm lange lijst zeg! tijd voor een eigen forum, dan kan er een eigen topic komen voor die lijst. Ik heb mijzelf even op de goede plek gezet en Tessa's gegevens aangevuld.
zoals jullie begrijpen, heb ik een goede echo gehad. Even leek het niks te worden, maar toen onderin het vruchtzakje vond de gyn toch een knipperend hartje!!! Heel blij dus, maar ook angstig. We hebben nl al een hele geschiedenis. We zijn al 2,5 jaar bezig met zwanger worden en dit is nu de 4e keer. De 1e keer okt 2006 werd met 5,5 weken een spontane mk. De 2e keer aug 2007 ging alles goed tot de 20 weken echo. Toen bleken de nieren van mijn kindje zich niet goed te ontwikkelen en hebben wij het onmenselijk moeilijke besluit moeten nemen om hem te laten gaan. Ik ben dus al mama, maar heb geen kindje om te showen. In mei 2008 voor de 3e keer zwanger. Dit bleek een leeg vruchtzakje, dat niet spontaan loskwam en ik moest gecurreteerd worden. Nu dus weer veel spanning gehad voordat we een hartje zagen, maar dat is nu gebeurt. Dat zijn al 2 positieve stappen. Hopenlijk volgen er nog een paar, de 12 weken overleven, een goede 20-weken echo, de 28 weken halen en bevallen van een gezond kind ergens rond mei!!   Oa om dit en omdat ik een verhoogde kans heb op trombose, loop ik bij de gyn. Dat betekent extra veel echo's, wat dan wel weer fijn is.
Ik weet niet of het me gaat lukken om hier hard mee te schrijven. Er zijn zoveel mama's!!
Liefs
Patricia mama van Bas*

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK/gyn
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Sisi-22
23
2e
1 mei
7 okt
9 okt
Overijssel
Wel weten

Yvette

1e
1 mei

Akkie

2e
1 mei

29sept

Wel weten

Klarie
29
3e
3  mei
26 sept
23sept
Friesland
Niet weten

Daan03
31
3e
2 mei
22 sept

Brabant
Wel weten

Lies
36
2e
3 mei
25 sept

Z-Holland
Wel weten

Wendyralph
21
1e
3 mei
Helaas een miskraam
Niet weten

Nathalie
24
1e
3 mei
28 sept
8 okt
Drenthe
Misschien

Lisa_1981
27    
1e
3 mei

16  okt

Triwo
32            
1e
4 mei

29sept
Drenthe

Nancy

1e
4 mei
1 okt
15sept

Wel weten

Kayleigh
19
2e
4 mei
8 okt
8 okt
Flevoland

Mammalein
26
1e
4 mei
miskraam

Charida
18
1e
4 mei
8 okt

N-Holland
Wel weten

Tallie78
30
2e
5 mei
3 okt
16sept
Z-Holland
Wel weten

Klimmie
30
1e
5 mei
9 okt
9 okt
Utrecht
Niet weten

DeeDee
34
1e
5 mei
15 okt
24sept
Utrecht

Anne

5 mei

Tessa8
28

1e

5 mei
29 sept

6 okt

Amsterdam

wel weten

Joyce
24
1e
6mei
30 sept

Limburg
Wel weten

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
Z-Holland

Roos

4e
7 mei

Cel1
25
1e
7 mei
9 okt
9 okt
Limburg
Wel weten

Mariska23
23

8 mei
1 okt
1 okt
Gelderland
Niet weten

Fruts80
27
1e
8 mei
10okt

Sylvia77
31
1e
9 mei

23sept
Limburg
Wel weten

Mikkie02
27
1e
9 mei
1 okt
1 okt
Limburg
Niet weten

Simone        
38
3e

30 sept

Overijsel
Wel weten

Irislaura
27
1e
9 mei
7 okt

Drenthe
Niet weten

Mam v. Stijn
30
2e
9 mei
26 sept
26sept
Gelderland
Wel weten

Samantha

1e

Kind4

4e
11 mei

Milenne
30
3e
11 mei
9 sept
9 sept
Cromvoirt

Geeke
27
1e
11 mei
2 okt

Z-Holland

Juna8
37
4e
13 mei

Gelderland
Niet weten

Jippie1981
27
1e
13 mei
7 okt

Utrecht
Niet weten

MRMJ
21
1e
14 mei

Evelien
31
2e
15 mei
19sept  gyn

Wel weten

Natasja
27
2e

MamNienke
26
2e
15 mei

Niet weten

MikeyMike
27
2e
15 mei

Friesland
Wel weten

Hamster
29
3e
15 mei
7 okt gyn

Zeeuws -Vlaanderen
Wel weten

Marie Tromp
25
1e
16 mei
14 okt

Maaike1987
21
1e
17 mei
6 okt

Zeeland
Wel weten

Mammaluna
32
2e
17 mei
6 okt
6 okt
Brabant
Wel weten

MH1970
38
3e
17 mei

1 okt
N-Holland
Niet weten

Winks
22
1e
17 mei
9 okt

N-Holland
Niet weten

Daniella98
33
3e

8 okt
23sept
België
Niet weten

Daniëlle1984

1e
20 mei

7 okt

Indra
26
1e
22 mei

België
Wel weten

Eilatan
25
1e
22 mei
8 okt

Wel weten

Cindy2205

22 mei

Nicoleg
30
2e

17 sept

Bbje

Niet weten

MamLeanne

2e

Moedervan1
23
2e

29 sept
15okt

Pat78
30
2e, 1e overleden

14 okt
14 okt
Z-holland
?

Suz_Arnhem

24 mei

Arjjoy
27
1e
25 mei
21 okt
13okt

ysp
31
2e
25 mei

Gelderland

sisca_3c

1e
26 mei
Helaas een miskraam

Jazzie

2e
27 mei

_Miran_
31
2e
27-mei

Z-Holland

firstbaby
34
1e

13 okt

Dirkje

2e

hallo allemaal,

Pat wat een vreselijke pech hebben jullie gehad,Ik krijg er gewoon kippevel van. Ik hoop echt voor je dat alles nu wel goed zal gaan!

Mamalien heel veel sterkte met je mk, ik hoop voor je dat je binnekort weer snel positief nieuws zult hebben.

Iedereen heel veel succes, ik hoop echt dat er niet meer mk bij zullen komen.

Groetjes

hallo allemaal,

iedere dag dat ik even op het forum kijk zijn er weer veel berichtjes geplaatst.

Mamalein heel veel sterkte!!

Pat jeetje wat een verhaal zeg, fijn dat je een goede echo had. dat geeft de burger moed, maar het blijft voor jullie dus super spannend. STERKTE!!

Voor alle dames die ook een goede echo hadden.. SUPER!!! Enjoy.....

ik ben vandaag 9 weken, weer een mijlpaal (heb er elke week minstens 1, de eerste keer misselijk, etc.etc.) ,begin het nu wel extra lastig te vinden om niets te zeggen maar ja we hadden samen afgesproken nog te wachten.
Heeft iedereen van jullie het al verteld? Of  zijn er ook nog die het even voor zich houden??
Ik ben zo benieuwd naar alle reacties. ik vind het altijd zo'n doodoener als iemand zegt; "had ik al gedacht".
maar ja hoe langer je wacht hoe groter die kans.

nou weer genoeg hersenspinsels van mijn kant

Ladies Succes

Over het vertellen; wij hebben het aan onze ouders verteld en aan broer en zussen, verder nog niet, maar dat kost heel veel moeite.

We hebben ons zoontje een shirt aangetrokken met op de voorkant: ik wordt heel STOER en op de achterkant: een grote BROER. Gelukkig was iedreen erg enthousiast.
Vorige keer reageerde mijn schoonmoeder met: ja had ik al verwacht en leek helemaal niet blij. Wat je noemt een domper!
Nu was ze gelukkig wel heel blij.
We vertellen het pas aan iedereen na een goede echo, dat geeft toch al een stuk meer zekerheid.

Weer iemand met een mk; sterkte!

Wat een verhaal na een aantal zwangerschappen weer zwanger, lijkt me erg spannend, kun je wel een beetje ontspannen en van genieten?

groetjes,
miran

Zo, daar zijn we weer...
Ik heb gisteren mijn vrijgezellenfeest gehad, was echt lachen!
Ben natuurlijk verkleed met een enorme roze pruik en alles erop en eraan.
Moest aambeienzalf halen bij de drogist en er door een megafoon om vragen, ik moest de zalf ruilen en dan vervolgens weer ruilen bij de Hema voor een tompouce. Die tompouce moest ik zonder handen opeten. Daarna naar Amsterdam gegaan, Tapas gegeten en naar de Karaokebar geweest. Was super, maar om 23u had ik t wel gehad.
Iedereen ging nog stappen maar ik moest echt aftaaien...

Sinds ik zwanger ben trek ik geweld aan denk ik...
We liepen in Amsterdam en daar liep een zwerverskoppel, slaat die vent zo die vrouw met een bierblikje voor dr smoel, keihard!
Wij gillen en schreeuwen...gelukkig kwam er een stoere vent tussenbeide, we hebben geapplaudisseerd...

Nathalie, die ene man, die ik heb geholpen toen, was aardig gewond ja. Maar volgens mij doet ie t nu wel weer...

Naar om te lezen dat er een miskraam bij is gekomen, moet er niet aan denken, veel sterkte ermee!

Ik heb t trouwens allang aan heel veel mensen verteld.
Ik kan het gewoon niet voor me houden.
En ik ben ook zo dat, mocht het nog misgaan, iedereen het  ook wel weet, dat boeit me nou echt niet, ik ben sowieso nogal "open".
Als je het stil kan houden tot 12 weken is dat knap, dat moet ieder voor zich weten natuurlijk!
Ik vind het wel handig met verjaardagen en op mijn werk, iedereen snapt waarom je doet zoals je doet of gaat wanneer je gaat, dat scheelt.

Nou, nog maar een paar dagen en dan ga ik trouwen.
Weet soms niet of ik misselijk ben van de zenuwen of van wat anders.
Weet wel dat ineens mijn tieten uit mijn beha barsten en dat laten voelen ook. Au!
Kon gisteren niet eens fatsoenlijk dansen.

Mijn vriend is net opgehaald door zijn maatjes, gaat ook een leuke dag tegemoet.
Ik mis hem wel al...kak...hahaha!

Fijn weekend verder, tot gauw!

Eilatan/Natalie

Sorry meiden ik kan het allemaal niet meer bijhouden. Net weer ff beetje bijgelezen na mijn eigen post, maar word zo leuk en fanatiek gereageerd. Ik kan  niet elke dag langs komen. En neem zoveel tekst helaas niet in mij op. Vanwege mijn whiplash is dit zo veel en zo'n grote groep dat reageren voor mij gewoon heel moeilijk is. Ik wil dan zo graag met iedereen meeleven. Het word echt tijd dat we eigen topic krijgen. Ik snap niet dat die er nog steeds niet is.

Hier erg moe, dus laat het hier ff bij. Liefs Nathalie

Hallo dames,

Zo, daar ben ik weer.. Heel lang niets van me laten horen. Nogal in onzekerheid gezeten de afgelopen twee weken.

Afgelopen donderdag hadden we opnieuw een echo. Ik was ziek van de spanning. Maar... Er was een dapper kloppend hartje te zien!!! De uitgerekende datum is wel wat verplaatst, namelijk naar 19 mei. We zijn ontzettend blij! Wat ik alleen wel jammer vind is dat de volgende echo pas met de 20 weken echo is.. Ik was donderdag 7 weken en 2 dagen zwanger. Dan lijkt het me een hele onzekere tijd.. Maar goed! We kunnen in elk geval ook genieten.

Wat de cyste betreft, die zit er nog steeds. Het is 4 centimeter groot en zolang ik er niet al te veel last van heb, gaat het goed. Volgens de gyn kan het gewoon blijven zitten en hoef ik me geen zorgen te maken.

Ik heb het tegen een aantal vriendinnen gezegd, maar collega's of familie weten nog van niets.. Ik hoop dat ik het nog 3 weken voor me kan houden, dan word mijn dochter twee en we willen het op haar verjaardag vertellen.

Heeft iemand van jullie ook last van slapeloosheid?? Ik slaap nog maar zo'n twee uur per nacht. Hooguit. Ik heb hier ook last van gehad, de laatste drie weken van mijn vorige zwangerschap en na de bevalling bijna een jaar Het is echt slopend!! Het schijnt iets met hormonen te maken te hebben... Volgende week ga ik naar een homeopatisch arts, misscien kan zij mij helpen. Verder  ben ik pas sinds deze week kotsmisselijk! Gelukkig hoef ik niet over te geven. Ik ben de  hele dag misselijk van de honger, ook als ik  net heb gegeten. Beetje jammer.. Maar het hoort erbij.

Iedereen die nieuw is, GEFELICITEERD!! Geniet er van...
En de meiden die een miskraam hebben gehad, heel veel sterkte...

Groetjes Mickeymike  

Dag dames !

lang niks gepost maar wel al jullie berichtjes gelezen.
voor alle nieuwe aanstaande mama's; Gefeliciteerd !
& voor iedereen met wie het niet goed is afgelopen; heel veel sterkte !

hier gaat het goed. Ik heb morgen m'n 1e echo, ben dan 10 weken.
vind het best eng ! zal het hartje wel of niet kloppen, is alles wel goed.
denk dat iedereen hier wel mee zit. this in ieder geval heel erg spannend !

dus mama's die hun 1e positieve echo achter de rug hebben, geniet lekker van jullie zwangerschap!

Terug
Bovenaan