uitgerekend in mei 2009........

Bedankt voor jullie berichtjes ! Erg leuk !
Men zegt het zo vaak dat het ineens wel lukt in een rustperiode. Ik dacht dat ik dit nooit aan ons was besteed. Moet zeggen dat we wel er vanalles aan hebben gedaan, maar ja of dat heeft geholpen, daar kom je nooit achter.
Zo heb ik folium gepakt met oa vit B in. En mijn man slikt mannenvit-tabletten, visolie, lycopeen en een poedertje dat beweert het zaadaantal en snelheid te verhogen. Tja op een gegeven momente doe je er echt alles aan.

Wel ben ik onzeker omdat ik niet echt veel klachten heb. Ik merk 0,0 niks aan mijn borsten. Ben wel heeeeel erg moe, af en toe misselijk, weinig eetlust en krijg niet veel op, duidelig, nu al vergeetachtig (!)  en een zwaar gevoel in mijn buik rondom mijn navel.
Mijn gewicht blijft mooi laag maar mijn buik lijkt wel alsof ik 1-2 kilo dikker ben ! Kan mijn buik ook wat moeilijker inhouden.

Morgen ga ik bloed laten prikken in het ziekenhuis; morgen of woensdag krijg ik dan de uitslag. Het bloed is het betrouwbaarste en aan de hand daarvan wordt bepaald wanneer ik de echo krijg. Het voordeel van de medische molen is dat ik met week 7-8 al een echo mag.
Ze waren trouwens wel heel erg blij dat het ons zelf is gelukt in de rustperiode.

Ik ben blij als we mogen gaan voor de echo ! En nog happy-er als deze goed is !

Groetjes, Sylvia

Hoi! Hier nog een mei 2009 mama, afgelopen vrijdag op mijn NOD gelijk een test gedaan en ja hoor: zwanger!!! Ik wist het al wel, ik heb namelijk al 2 kids en het gevoel is herkenbaar! Volgens internet uitgerekend op 8 mei 2009, van ons derde kindje. We hebben een jongen (4) en een meisje (bijna 3) en zijn dolgelukkig dat ons gezin nog groter wordt!
Ik heb vooral last van pijnlijke borsten en  zo tegen het eind van de middag ben ik erg moe. Maar verder gaat het goed! Volgende week maar eens bellen met de VK.

Groeten van Simone

Haai iedereen.....weer een dagje verder.

Hier gaat alles heel goed. Weinig klachten alleen af en toe een beetje in mijn buik...en op dit moment best moe. Moet heel eerlijk zeggen dat ik er weingig van merk, wat eigenlijk alleen maar heel fijn is natuurlijk. Mijn opleiding gaat deze week ook weer beginnen dus ik ga het weer druk krijgen. Hele planning gemaakt samen met de studieadviseur en ik ga waarschijnlijk maar minimale vertraging oplopen
Ter informatie....zit in mijn afstudeerjaar van universiteit. Ben op het laatste moment nog weer gaan studeren en ben nu 32 jaar. (weet niet meer wie dat schreef maar ik ben nog ouder hahaha...wel eerste kindje voor mij.).....

@sylvia.....Ik heb ook weinig klachten hoor. Heb het al aan mijn moeder nagevraagd en die zei dat ze de eerste tijd helemaal niets merkte toen ze zwanger was van mij. Moeten we denk ik alleen maar blij mee zijn.......

@simone....Gefeliciteerd!! Gezellig dat je ook mee schrijft.....

Nou tot de volgende schrijfs........en geniet allemaal ervan!!!!

Paar kwaaltjes vergeten: vaak en veel plassen, last van mijn darmen ( diaree achtig.....sorry.....) vergeetachtiger dan normaal en dizzy.

Hoi 32: Gelukkig om te lezen dat jij ook niet veel klachten hebt en je moeder dit ook had. Dan zullen we ons inderdaad maar erug gelukkig prijzen. Maar ja wie weet.....heb een leuk 9-maanden boek en daar staan veel klachten beschreven van een week of 6-7.......dus alles kan nog !

Simone: Hey we zijn zowat samen uitgerekend ! Ik heb ook vrijdag getest op mijn nod. En zal denk ik 9 mei uitgerekend.
Bij ons is het de eerste. Bij jullie wordt het een gezellige boel !

Gr. Sylvia

Hoi Sylvia, dat is leuk, op dezelfde datum uitgerekend! En jullie verhaal is wel heel speciaal zeg, gefeliciteerd! Het laat me weer realiseren dat het allemaal niet te regisseren is en dat je er geen invloed op hebt. Maar als het dan toch lukt is het geweldig! Ik ben inmiddels 38, dus ik hoop dat alles goed gaat met dit kindje. Ik hoor bij de VK wel of er nog extra onderzoeken nodig zijn. Ga er niet van uit, het hele zwanger zijn draait toch om vertrouwen dat het allemaal goed gaat. Maar soms wil je gewoon een deurtje in je buik hebben om even te spieken daarbinnen!  Geniet er van! Simone

Hallo allemaal...

Ook ik ben in mei 2009 uitgetelt. 2 mei 2009 om precies te zijn.
Ik heb begin dit jaar een miskraam gehad. Dat was echt een behoorlijke klap.
Ik ben heel blij dat ik nu weer zwanger ben, maar ik durf er nog niet van te genieten.   Ik ben zo bang dat het wéér niet goed zit. Ik heb vandaag de verloskundige gebeld voor de echo. Ik mag met 6 á 7 weken een echo laten maken om te kijken of het dit keer wel goed is.  Morgen wordt ik terug gebeld over de datum en tijd.   Ik vind het echt doodeng. Als ik maar even een teken van leven heb gezien, dan kan ik pas genieten. Ik MOET gewoon weten of alles goed is daar binnen in mijn buik.

Gr. A.

quote: hoi32 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-08-2008 11:51:25'));

quote: lieveklarie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2008 21:55:56'));

Naam
uitgerekend op
kindje
afspraak

Simone
1 mei
2de
7 okt intake vk
9 okt echo

Yvette
1 mei
1e

Klarie
2 mei
3de

Triwo
 4 mei            

1e

Nancy
4 mei
 1ste

Kaleigh
4 mei
 2de

Joyce
6 mei
 1ste
 30 sept  intake vk

Hoi 32
 6 mei

Roos
7 mei
4de

Heb mijn goede datum erin gezet. Ga aankomende week bellen naar vk. Hoop dat het allemaal een beetje snel gaat. Hoor van de meeste dat ze pas na 11 a 12 weken eerste echo ed hebben. Dat duurt nog wel eventjes....geduld wordt wel op de proef gesteld.

hallo meimama's!!!!!
ja ik kan mij ook bij jullie voegen!!!!
ik ben chantal en ik ben 30 jaar.
ben er afgelopen ma (voor mijn nod) achter gekomen dat ik zwanger ben. kreeg toen een heel vaag, licht streepje en ik kon het dan ook niet geloven..... di was mijn vriend jarig en ik heb het hem maar als een soort cadeautje verteld. ik zei er ook bij dat het niet heel duidelijk zichtbaar was op de test, dus nog een test en deze was negatief en we wisten dus niet waar we aan toe waren....... ik heb tussentijds mijn klas moeten inrichten en dacht dat ik toch ongi zou worden, maar vrijdag nogmaals getest en ik bleek toch echt voor de 2e keer zwanger!!!! ik heb al een dochter van ruim 3.
ik ben er zo blij mee!!!!!
vandaag moest ik weer voor het eerst werken en ik heb een vrij drukke groep gekregen ...hakt er nu aardig in.zeker nu ik bedenk dat ik 3 weken fulltime moet werken!  Ik ben heel moe en heb erg pijnlijke borsten. Ik heb ook heel veel lage buikkrampen. dit had ik bij mijn 1e ook, maar toen rond de 8 weken pas!
volgens de kalender ben ik rond 5 mei uitgerekend. wij hebben het nog niemand verteld, want de vorige x vertelde we het bij 5 weken al. nu kies ik er bewust voor om het even te laten bezinken en er even samen van te genieten voordat iedereen het weet.maar ik vind het heel moeilijk om mijn mond te houden!!!!!
nou tot schrijfs!
chan

Terug
Bovenaan