Hallo lieve meimama's!
Een aantal van jullie ken ik al, maar hier ben ik dan ook op het zwangere mutsen forum, hihih. Ik leef eigelijk nog zo in nod lijstjes, rd-tjes, wachtbankjes, overtijdbankjes, dat het nog een beetje onwerkelijk is om me hier te mogen melden dat ik ZWANGER ben!
Ik zal mezelf ff voorstellen. Bij mijn geboorte hebben mijn ouders mij de naam Nathalie gegeven. Ik ben 24 jaar en woon samen met mijn vriend in Drenthe. Waar we sinds eind vorig jaar zijn verhuisd en nu een mooie kamer over hebben die onze toekomste babykamer mag worden! Mijn vriend word in september 27 jaar en zijn in mei 2009 4 jaar samen!
Dit was het wel ffies voor nu, de rest komt allemaal wel beetje bij beetje.
Ik heb een beetje ruzie met jullie lijstje, vind het ook al wat om het te veranderen
Kom hier binnenvallen en wil me er dan niet meteen mee bemoeien, hihih
Meiden ik hoop dat we hier met heelll veel plezier met elkaar mogen kletsen.
Ohh ja ik zal nog ff vertellen over zwangerschap, hihih. Ik ben zooo vergeetachtig hè. In maart 2008 zijn wij gestopt met de pil. Vanaf dat moment had ik een voorgevoel over ronde 6. En mijn wens was om tijdens onze vakantie in Luxemburg positief te mogen testen. En die wens is 26 augustus dan ook uitgekomen in ronde 6, hihih. Kon het echt niet geloven, want had het deze maand echt NIET verwacht!
Vandaag gesprek gehad bij huisarts waar ik heell zenuwachtig voor was, maar ging eigenlijk heel goed. Heb Vk een mailtje gestuurd en hoop dat ik snel een datum krijg voor intake gesprek.
Ik ga nu maar eens ff lezen wat jullie hebben gezegd. Om er een beetje in te komen. Kletsen jullie ook nog bij de topics waar jullie kletste toen jullie niet zwanger waren?
Liefs Nathalie