uitgerekend in mei 2009........

Alle zwangeren van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws, geniet ervan!

@ anne,,
super dat je weer zwanger bent ! kan me voorstellen dat je een beetje benauwd bent nu,
hopelijk is alles goed. je heb je echo al snel he !

geniet ervan hoor..

groetjes charida

Hallo allemaal,

Ik wil mezelf ook graag aanmelden voor dit topic .

Ik ben Anna, 29 jaar, mama van Iris(die in november 3 wordt) en ik weet sinds donderdag de 21e dat wij ons tweede wondertje verwachten.
Ik ben als het goed is op 1 mei uitgerekend.

Ik voel me prima, wel erg moe en zere borsten, veel plassen en soms een vlaag van misselijkheid. Mag niet klagen dus!
In het begin vond ik het wel een beetje eng, maar ik heb er toch wel een goed gevoel over en mijn huisarts zei vanmiddag dat ik straalde.

Hopelijk ziet niemand het nog, want ik zit pas in de zesde week maar alles groeit nu al heel hard! Dat is echt bizar! Maar het schijnt normaal te zijn bij de tweede.

Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de vk, ik heb zoiets van alle tijd hoor en ik zal toch voorlopig nog niet terecht kunnen.

Hebben jullie trouwens ook al verandering van smaak? Ik kan niet goed meer tegen koffie en zoetigheid. En ben gek op eiersalade .

Tot later!

Groetjes, Anna

Hallo lieve meimama's!

Een aantal van jullie ken ik al, maar hier ben ik dan ook op het zwangere mutsen forum, hihih. Ik leef eigelijk nog zo in nod lijstjes, rd-tjes, wachtbankjes, overtijdbankjes, dat het nog een beetje onwerkelijk is om me hier te mogen melden dat ik ZWANGER ben!

Ik zal mezelf ff voorstellen. Bij mijn geboorte hebben mijn ouders mij de naam Nathalie gegeven. Ik ben 24 jaar en woon samen met mijn vriend in Drenthe. Waar we sinds eind vorig jaar zijn verhuisd en nu een mooie kamer over hebben die onze toekomste babykamer mag worden! Mijn vriend word in september 27 jaar en zijn in mei 2009 4 jaar samen!

Dit was het wel ffies voor nu, de rest komt allemaal wel beetje bij beetje.
Ik heb een beetje ruzie met jullie lijstje, vind het ook al wat om het te veranderen
Kom hier binnenvallen en wil me er dan niet meteen mee bemoeien, hihih

Meiden ik hoop dat we hier met heelll veel plezier met elkaar mogen kletsen.

Ohh ja ik zal nog ff vertellen over zwangerschap, hihih. Ik ben zooo vergeetachtig hè. In maart 2008 zijn wij gestopt met de pil. Vanaf dat moment had ik een voorgevoel over ronde 6. En mijn wens was om tijdens onze vakantie in Luxemburg positief te mogen testen. En die wens is 26 augustus dan ook uitgekomen in ronde 6, hihih. Kon het echt niet geloven, want had het deze maand echt NIET verwacht!

Vandaag gesprek gehad bij huisarts waar ik heell zenuwachtig voor was, maar ging eigenlijk heel goed. Heb Vk een mailtje gestuurd en hoop dat ik snel een datum krijg voor intake gesprek.

Ik ga nu maar eens ff lezen wat jullie hebben gezegd. Om er een beetje in te komen. Kletsen jullie ook nog bij de topics waar jullie kletste toen jullie niet zwanger waren?

Liefs Nathalie

Hi Meiden wat heerlijk om al jullie bijzondere verhalen te lezen. Voor aantal meiden, waaronder ik, ons 1e kindje. Maar ook al meiden die al mama zijn. Daar kunnen we ons voordeel mee doen, hihih. Ik heb ondertussen zoveel gelezen dat ik het niet red om overal op te reageren. Ik ben namelijk ook heel vergeetachtig en dat komt niet alleen omdat ik zwanger ben helaas. Heb namelijk maart vorig jaar auto ongeluk gehad waaraan ik whiplash heb over gehouden.

Sylvia77 jou voorstel rondje sprong er echt uit meis. Wat onzettend super voor jullie! En nog een aantal meiden niet nog niet 100% zeker weten of ze zwanger zijn las ik. Joyce & Nancy ken ik al, gezellig meiden om hier met jullie te kletsen.

Ik ben nu heel erg moe, ik vertel morgen verder okay?

Weltrusten! Liefs Nathalie

hoi,
ik reageer even gauwwwww

ben zooooooow moe bah bah hihi
moet nu   oppassen, kom vanavond misschien wel even weer

groetjes Simone
mv Mart en?

hallo dames!!!

ik probeer vandaag maar eens de vk te bellen......al wordt dat wel wat moeilijk om onder schooltijd een momentje te plannen aangezien de kids en collega's het nog niet mogen (hoeven) te weten!(voor wie het nog niet weet; ik ben dus juf...)

en mama iris; leuk joh ook een 2e!
mijn dochter wordt in april 4 en dan wordt ze bijna grote zus.
wij zijn van plan om het dit weekend aan ouders en zus te vertellen. ik heb gister een t-shirt voor mijn dochter besteld met de tekst:"ik word een grote zus!!!".....ben zo benieuwd en zo blij!!!

nou weer tot spreeks!
chan

he joyce          
gefeliciteerd!!!
ben zelf ook in mei uitgerekend ...1 mei!!!
heb je ook allerlei kwaaltjes ? ik wel....zere borsten en tepels en erg moe!!
mijn eetlust is ook heel anders!

x ilse_

Terug
Bovenaan