uitgerekend in mei 2009........

Goedemorgen meiden,

Vanmorgen kreeg ik telefoontje van vk. Had gisteren mailtje gestuurd om me aan te melden. 9 sept om 15.00 uur heb ik mijn intake. Spannend, leukleuk! Ik krijg een vragenlijst gemaild die ik alvast in kan vullen, dat scheeld tijd op het spreekuur. Ik bedacht me ineens dat mijn oom en zijn vriendin aan de overkant van de straat wonen waar de vk is, grr. Dus als die onze auto daar zien staan. Maar ff in zijstraatje parkeren ofzo, hihih. Wat ik me afvroeg. Gaan jullie samen met jullie mannetjes naar de intake. Ik was zo beduusd dat ik ja heb gezegd tegen 15.00 uur maar mijn mannetje moet tot 17.00 uur werken.

Misschien is het een leuk idee om onze leeftijden ook bij het lijstje te zetten. Ik wil daar desnoods wel ff mee gaan stoeien.

Tot voorkort voelde ik ook zeer weinig. Niet dat ik nu wel veel voel hoor. Maar had echt zo iets van oh jee zal dit wel goed komen. Hier nog iemand die moe is, vooral tegen uur om 14.00/15.00 uur kan ik echt merken dat ik inkak. Verder hier vergeetachtig. Heb al winkelbriefje gemaakt, maar vergat het briefje en schrijf dingen die ik moet bellen en regelen ook op. Beetje aan de diarree soms en met vlagen veel plassen. Ik moet nu 's ochtends vroeg wel iets eten anders word ik misselijk. Merk dat ik gewoon door de dag heen wat moet pakken. Maar heb niet veel eetlust. Maar ja moet natuurlijk wel goed eten voor de kleine hè. Gisteren was ik in supermarkt en werd ik ineens heel naar. Vreemd gevoel in mijn benen, beetje duizelig en benauwd. Dus ik mijn spulletjes die ik echt nodig had gepakt en de rest doe ik vanmiddag wel ofzo. En wat ik zo vreemd vind is dat ik kei vroeg wakker ben sinds ik zwanger ben en dan ook niet echt meer kan slapen. Is dit in het kader, leer er maar vast aan wennen dat je vroeg op moet? hahah. Verder voel ik me eigenlijk nog wel goed. Veel meiden zeggen, dat het allemaal nog wel komt. We wachten af!

Wens jullie hele fijne dag! Liefs Nathalie

Hoi Nathalie

Ikheb hetzelfde 'probleem' hahahah ik moet voor een echo en die praktijk is tegenover mijn zusje der huis, dus hoe dan ook moet bukken ofzo of via de bosjes hahaha

ps

mijn vriend neemt voor de eerste keer bij de verloskundige vrij, en bij de echo's ook

Hhahah het is toch wat he. Gisteren bij de ha kwam ik de vriendin van mijn broertje en haar moeder tegen. En mijn oom & zijn vriendin die dus tegenover vk wonen. Je kunt ook nooit met een geheim naar de dokter gaan. Want later die middag belde mijn broertje: wat moet jij bij de dokter? hahaha. Dus smoes verzonnen. Ohh ik ben zo slecht in liegen hè!

Gelukkig is vk hier dichtbij dus misschien kan mijn vriend 2 uurtjes eerder vrij nemen. En vervolg afspraak gewoon wat later proberen te plannen. Komt vast wel goed.

Liefs Nathalie

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Simone

2e
1 mei
7 okt
9 okt

Yvette

1e
1 mei

Klarie

3e
2 mei

Triwo

1e
4 mei

Nancy

1e
4 mei

Kaleigh

2e
4 mei

Nathalie

1e
5  mei
9 sept

Drenthe

Joyce

1e
6mei
30 sept

Hoi32

6 mei

Roos

4e
7 mei

quote:

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Simone

2e
1 mei
7 okt
9 okt

Yvette

1e
1 mei

Klarie

3e
2 mei

Triwo
32            
1e
4 mei

Drenthe

Nancy

1e
4 mei

Kaleigh

2e
4 mei

Nathalie

1e
5  mei
9 sept

Drenthe

Joyce

1e
6mei
30 sept

Hoi32

6 mei

Roos

4e
7 mei

quote: Triwo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2008 13:23:53'));

quote:

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Simone

2e
1 mei
7 okt
9 okt

Yvette

1e
1 mei

Klarie

3e
2 mei

Triwo
32            
1e
4 mei

Drenthe

Nancy

1e
4 mei

Kaleigh

2e
4 mei

Nathalie

1e
5  mei
9 sept

Drenthe

Joyce

1e
6mei
30 sept

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
zuid holland

Roos

4e
7 mei

Vandaag verloskundigenpraktijk gebeld....afspraken staan......jeeeee...

Hey Meiden,

Allereerst de complimenten voor het mooie schema ! Zou iemand mij erbij willen zetten ? (ben niet zo handig wat dat betreft ). Mijn maan is Sylvia, ben 31 jaar en dit is ons eerste kindje. Uitgerekend; 9 mei en ja wij willen weten wat het gaat worden.

Vandaag minder klachtjes dan de andere dagen en ik maakte me er wel druk om, maar nu ik het verhaal lees van Nathalie ben ik gerust gesteld. Ik herken heel erg veel verschijnselen ! Vanmorgen ff bloed geprikt in het ziekenhuis ( strakjes mag ik bellen....spannend ! Dan krijg ik te horen of alles goed is en wanneer de echo is ) en daarna ff de stad in. Was ff bij H&M en in de paskamer was ik blij dat ik sultana in mijn tas had zitten. Ik was een beetje dizzy en had het ineens mega benauwd. Heb wel nog een leuk vest gekocht met een truitje....voor de zekerheid maar een M gepakt ipv een S..hihi. Stiekem eventjes naar een tassenzaak geweest om leuke tassen te bekijken: wil geen echt verzorgingstas.
Daarna ben ik naar huis gegaan want was toch wel wat sloom cq moe.
Ook ik ben iedere morgen al vroeg wakker en voel me dan niet helemaal toppie, maar ook niet echt misselijk.
Mijn eetlust is niet meer zoals tie was. Maar ik toch eet ik drie keer per dag en tussen door wat kleins; fruit ofzo. Inderdaad goed voor ons kindje zorgen !
Diaree heb ik ook een paar dagen gehad en dat vergeetachtige is ook hier van de partij. En hoofdpijn zo nu en dan.
Van mijn borsten heb ik totaal geen last en slechts heel af en toe een beetje ongi buikpijn.
Mijn gewicht blijft mooi op 64, maar toch heb ik meer buik dan normaal. Help, is dit normaal ? Ben nog geen 5 weken !
O ja, en ik moet wel vaak en veel plassen en sinds vandaag heb ik veel verlies van witvloed.

Al met al mag ik zeker niet klagen !!

Ik laat jullie wat weten als ik heb gebeld naar het ziekenhuis.
Vind het met de dag leuker en spannender worden; begin echt al aan het idee te wennen, maar voorzichtig....het is nog erg pril.

Groetjes, Sylvia

Terug
Bovenaan