Uitgerekend in mei 2017

Nou, ben ik het niet helemaal mee eens hoor inge, ik heb een medela swing (maxi) en die is niet bedoeld voor 1x per dag.. 
Zelfs een handkolf is geschikt voor gebruik meerdere keren per dag, is maar net wat je fijn vind, hoelang je wil kolven, en vooral wat je budget is. 
Ik gebruik mijne vaak gewoon op netstroom, maar ook op de batterijen werkt hij perfect, maar tot nu toe eigenlijk niet nodig want ga nergens heen met deze kolf, en op mn werk heb ik gewoon stroom

Bedankt voor de tips dames. Ik heb op dit moment de Medela swing (enkel) fijn aparaat. Die kon ik toen voor een leuk prijsje over kopen van een vriendin die had hem maar 2x gebruikt. Maar duurt soms erg lang en heb regelmatig dat het super goed loopt en uit het niets stopt het dan. Maar als ik dan even met mijn handen masseer endruk geef komt er weer veel uit. Maar als dan weer aan de kolf doe komt er weer bijna niks uit. Dus was benieuwd naar jullie ervaringen met kolfsets. 

Hey meiden!
Hoe gaat het?? Allemaal lekker aan het genieten van jullie kleintjes?
Tamar vandaag voor de tweede keer vaccinaties gekregen. Even krijsen, maar daarna was ze ook weer rustig. Vanmiddag heeft ze nog lekker geslapen, maar vanaf 4 uur wat huilerig en wakker, terwijl ze wel moe is. Tot twee keer toe romper en broekje onder gepoept, arme schat. Geen koorts, maar toch niet helemaal fit geloof ik. Heb haar nu maar lekker bij mij te knuffelen.
Pff.. maandag is ze alweer 3 maanden. Het gaat veel te snel! Zit de laatste dagen de geboortefoto's te bekijken. Wat was ze toch klein! Vandaag was ze al 6090 gram en 59,9 cm. Ze doet het super em ontdekt steeds meer dingetjes.. zo nu en dan doet ze ineens haar duim in de mond! Ontdekt haar handjes nu echt, maar.. Soms zou ik toch wel weer even mijn hele kleine pasgeboren meisje terugwillen hihi!
Beetje raar onderwerp misschien.. en alhoewel ik er absoluut niet aan moet denken.... maar voor degenen met een uitvaartverzekering, vergeet jullie kindje niet bij te schrijven! Ik dacht er van de week ineens aan toen ik in de krant iets las over een baby die was gestorven aan wiegendood. De uitvaartverzekeraar komt hier maandag om haar bij te schrijven. Is dat in ieder geval geregeld, maar hoop dat ik er nooit gebruik van hoef te maken!!
Nog 5 weken en dan moet ik weer aan het werk, zo geen zin! Het liefste blijf ik 24/7 bij mijn meisje. Woensdag al even 3 uurtjes geoefend bij de gastouder maar was zoooo blij dat ik haar weer kon ophalen haha!

Hoi meiden
hier ook nog steeds alles goed, lekker aan het genieten! Maandag krijgt hij zijn eerste prikjes, vind het best spannend! Ook benieuwd hoeveel hij nu weegt! 
Knap van tamar dat ze daarna geen last meer had en alleen even zielig was! Kroelen bij mama is het beste medicijn! 
Jaa wij hebben luciano direct toen zijn bsn nummer bekend was bijgeschreven bij de uitvaart verzekering (voelde zoooo tegenstrijdig!) maar goed, het moet! Ook gelijk doorgegeven aan alle andere verzekeringen en instanties die niet automatisch gaan. 
Gaan jullie nog op vakantie met jullie kleintjes? Wij waren het voor de geboorte wel van plan om lekker naar oostenrijk/italie te gaan maar dat hebben we toch maar jaartje verplaatst. We gaan nu eind augustus lekker 2 weekjes in eigen land. 1 week in zeeland in huisje van mn schoonouders, en 2e week nog een raadsel, maar misschien gewoon lekker in t vakantiehuisje blijven aan de kust!
ik moet over 7 weken weer werken, wil er nog niet aan denken! Maar toch zegt elke nieuwe mama dat het ook wel weer fijn is aan het werk te zijn en goed voor je ritme enz. Kan het me nog moeilijk voorstellen! Hahaha 

Ja verder hier ook meteen aan alle instanties haar geboorte doorgegeven, maar uitvaartverzekering eerst totaal niet aan gedacht! Voelt inderdaad heel raar om dat te regelen.. maar het moet ja!
Is ook spannend, de eerste prikjes! Maar een lekkere knuffeldag van maken en lekker troosten. Het viel mij gelukkig mee met Tamar, ze wordt er tot nu toe niet ziek van. Alleen wat huilerig.
Oôh snap dat jullie vakantieplannen even een jaartje uitstel krijgt hihi. Zo ver weg en zo lang in de auto nu ze nog zo klein zijn zie ik ook nog niet zitten. In Nederland kan het ook heel mooi zijn gelukkig. Alleen niet gegarandeerd mooi weer helaas haha.
Wij gaan in september een weekend naar Centerparcs de Huttenheugte. Heerlijk, nu al zin in! Lijkt me leuk om dan voor het eerst met Tamar te zwemmen. Heeeel benieuwd hoe dat gaat, aangezien ze het badje vre-se-lijk vindt. :p Maar dan is ze alweer 4,5 maand, misschien gaat het dan beter.
Slapen jullie kindjes wat in de kinderwagen? Als ik ga wandelen valt Tamar uiteindelijk in slaap. Maar zodra ik thuis ben en stil sta duurt dat geen 5 minuten meer haha. Opzich best jammer, want als ik nu eens wegga met haar in de kinderwagen, weet ik zeker dat ze niet lang slaapt. Maar ja.. je wil ook wel eens weg.. :)

De uitvaartverzekering komt helemaal naar je huis om Tamar bij te schrijven?:p Ik kon donovan gewoon online in mijn monuta heel snel en eenvoudig zelf toevoegen hoor!
Donovan is vandaag 1 nachtje bij opa logeren. Eigenlijk wel ff rustig zo, want ben er vannacht een stuk of 6x voor hem uitgegaan. Hij sliep gisterenavond al vanaf 18.30u aan 1 stuk door (vertelde me vriend), totdat ik thuis kwam om 00.30u. Toen heb ik hem maar zelf wakker gemaakt voor zijn fles.. en daarna is hij weer gewoon verder gaan slapen, dus hij was snachts helaas al heel vroeg klaar wakker waardoor ik niet meer goed verder kon slapen van zijn wakker-geluiden- en bewegingen.
Zodra de kinderwagen beweegt slaapt don eigenlijk direct maar zodra de kinderwagen stil staat gaan z'n ogen ook direct weer wijd open..
Bij ons weten we nog steeds niet of het zinvol is als ik opzoek ga naar werk want misschien werk ik dan alleen maar om het kinderdagverblijf te betalen, als dat zo is heeft werken geen zin..
Wel heb ik een zwart oppasbaantje, gisteren tot 00.15u bij haar opgepast (wel meteen 10 uren op haar gepast) en eergisteren tot 20u, maar dat is maar incidenteel.. dus ik heb natuurlijk liever een normale baan met een normaal salaris.

Luciano slaapt vrijwel gelijk in de kinderwagen maar als hij wakker is kijkt hij lekker om zich heen met speen in zn mond haha.
neem hem overal mee naar toe, doe jij dat niet dan marianne? Zwieo hem in de maxicosi de auto in , neem de reiswieg ook mee en dan ga ik lekker dingetjes doen. Ff boodschappen, winkelen, intratuim, naar vriendinnen, dat soort dingen, anders word ik simpel van dat thuis zitten en rondje wandelen en hij moet er ook aan wennen.
als hij heel huilerig is doe ik hem in de draagdoek die zit in mn luiertas als ik op pad ga. 

Terug
Bovenaan