Uitgerekend in mei 2017

Hoi DeesjeP,

Morgen hebben we idd de echo, eind van de middag. Ben ontzettend nerveus, vooral omdat het echt nog 2 kanten op kan gaan denk ik. Ik heb geen bloedverlies gehad, voel me echt heel zwanger (zover ik weet hoe dat voelt, haha ;) ) en m'n "kwaaltjes" lijken alleen maar erger te worden. Sinds gisteren heb ik ook flink last van brandend maagzuur. Geen pretje, maar als alles goed is hierbinnen heb ik het er graag voor over! ;)

Dusja, nog 1 slapeloze nacht.. Spannend!

Liefs

Hee Frum,
Ik dacht net aan jou & kwam kijken op t forum en toen zag ik je berichtje.. Hoe gaat het met jou? Het is ZO ontzettend spannend hè..
Bij mij nog steeds hetzelfde, vandaag precies 14 dagen dat ik bloed verlies. Ik heb geen menstruatiepijnen meer, dat heeft ongeveer 5 dagen aangehouden.
Heb gister (dinsdag) mijn verjaardag gevierd met familie, terwijl ik in m'n hoofd daar helemaal niet mee bezig was. Woensdag rustig aan gedaan en mentaal wat voorbereid op morgen (voor zover dat kan), maar nu kom ik dus niet in slaap.. ik hoop zo dat ik morgen kan zeggen dat we ons baby's hartje hebben zien kloppen! Ik denk dat ik echt een wrak ben als dat niet zo is..

Hoe laat heb jij je echo Frum? Ik moet nog 'ns wachten tot 15.00u.

Heeel veel succes morgen jullie, ik hoop dat we beide een positief beeld krijgen!!! We berichten elkaar morgen nog eventjes! X

Goedemorgen meiden,

fijn dat er toch een aantal actief blijven hier, gezellig!

frum & ourfirstbaby ik denk aan jullie vandaag! Ik hoop op twee mooie echo's voor jullie!

mijn volgende echo is pas 14 nov, dan ben ik 12+4 het is nogal druk bij onze vk en zij houd ervan om de echo's pas te doen als je echt de week bereikt heb, of er zelfs al verder in ben, maar ach maakt niet uit, wachten is nooit leuk maar heb geen keuze!

Mijn kwaaltjes vallen verder mee behalve het moe zijn, voel me af en toe echt bejaard!! Hihi!!

fijne dag allemaal

He meiden, en speciaal frum en our first baby!

ik heb in dit forum mijzelf al voorgesteld en net een stuk of 6 pagina's bijgelezen

ik heb hetzelfde als jullie en vandaag 2e echo

ik zou vandaag 9 weken moeten zijn uitgerekend 25 mei, vorige week dinsdag 1e echo bleek het vruchtje 5, 5dgn te zijn....!!!! De echoscopiste deed net of ik een soort van gek was met mijn datums...! Dus twijfelde zelfs aan mezelf... mijn vriend was evht hartstikke blij, maar ik niet... datums kloppen, ik heb zelfs mijn eisprong opgemerkt!! Dus het moet gewoon groter zijn, afgelopen dinsdag afspraak gehad bij verloskundige en zij zei eigenlijk meteen waar ik zo bang voor ben, dat ik rekening moet houden met het ergste, dinsdag ging het nog wel, maar gister echt niet! Was zo verdrietig en werd zo onzeker, VK gebeld en straks om 13.00 uur echo, ik hoop zo dat het goed is!! En voor jullie ook meiden!!!!!

Hoi Chantal,

Vreselijk hè, ik denk dus ook dat het moet kloppen zoals ik het berekend heb. Ik had op 14/9 positieve test in handen van clearblue, die 2-3 weken aangaf. Op 8/10 spoedecho gehad waarop t vruchtje rond de 5 weken was volgens echoscopiste. Dan zou ik wel heel vroeg getest hebben. Maarja bij mij kan alles nog, want ik was 7/08 gestopt met de pil, dus we hebben geen flauw idee hoe mijn cyclus is..

maar goed als ik dus aan de datums vasthoud, dan zou het nu niet kloppen. Maar laten we maar hopen op een mooie echo straks!

Anyways, ook jij heel veel succes straks Chantal en laat je nog even weten hoe het is gegaan?

Frum, nogmaals veeel succes straks!

Terug
Bovenaan