Uitgerekend in mei 2017

Wat ik wou vertellen is..

aangezien ik het overzicht kwijt ben op dit forum en verschillende Facebook pagina's heb ik een groep aangemaakt.

bij max 20 aanmeldingen zet ik de groep op geheim.. zo blijft het intiem en klein en kunnen we elkaar echt leren kennen!

de groep is bedoeld voor mensen uit het noorden.. dit is handig voor eventuele dates. Dus de provincies Drenthe, Friesland en groningen of er vlakbij.

De groep het mei/juni 2017 noorden!

<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Link https://www.facebook.com/groups/183989055341346/</span></p>

Ik woon helaas niet in het noorden en gebruik ook geen facebook hihi dus dat houd op voor mij, hoop dat er nog wat mensen actief blijven hier.

groetjes

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Als het goed is ben ik op 25 mei uitgerekend en ben ik nu dus 8 weken en 6 dagen zwanger. Ik heb vorige week een inwendige echo gehad bij de gynaecoloog. Zo bijzonder! Toch blijf ik ook onzeker en kan ik niet wachten tot de volgende echo. De volgende heb ik volgende week alweer. Ik blijf onder controle bij de gynaecoloog omdat ik afgelopen jaar twee lisexcisies heb gehad na afwijkend weefsel in m'n baarmoederhals. Hierdoor zou ik meer kans kunnen hebben op een vroeggeboorte.

Maar goed, nansje89 ik kom ook niet uit het noorden dus iig 1 die hier ook actief is :)

zijn jullie trouwens ook zo vreselijk moe? Het lijkt wel of ik 0 energie heb. Echt vreselijk...

groetjes

Dag dames,

Ik kom uit provincie Utrecht dus ook niet uit t Noorden, dus blijf lekker hier actief!

Ik merk dat mijn klachten per dag erg verschillen (ook de moeheid). Vandaag toevallig een goede dag dus maak ik er ook gebruik van door t huis even goed onder handen te nemen. Ochtendmisselijkheid blijft bij mij wel een issue. Heel vervelend, begin ook morgen weer met werken (7u beginnen) en zie daar best wel tegenop!

Over die testen ... de nekplooimeting doen ze sowieso toch? En dan adviseren ze wel/geen verdere onderzoeken? Dan begreep ik van mijn verloskundige. Bij mij wordt de nekplooimeting vergoed en de rest ook maar alleen als dit noodzakelijk is. Wij hopen gewoon dat de nekplooimeting OK is .. Maar ik ga mij er nog even goed in verdiepen wat de kosten zijn voor verder onderzoek. Mijn vriend en ik zijn er toch wel over uit dat we echt geen kind willen met Edward/Patau(?) Syndroom. Deze kindjes leven maar max 1 jaar ... Nee liever niet. En eigenlijk ook liever geen Down, hoe hard t ook klinkt. Je hebt er heel veel zorgen aan! Ik werk in de zorg dus ik weet ook wel het 1 en ander ..

Ik hoor van jullie!

Liefs!

Nekplooimeting doen  ze niet standaard. Kost rond de 160 euro mits er geen medische reden is anders wordt het wel vergoed. Zelfs als je geen verhoogde kans hebt is er toch nog een kleine kans op down. Vervolgonderzoek kan mogelijk  weer een miskraam veroorzaken en geeft toch allemaal stress. Gezien  mijn leeftijd  (27) en achtergrond  is de kans zeer klein dat we een kind met down krijgen. We willen liever ook geen kind met down maar ik vertrouw op de natuur.

Terug
Bovenaan