Dag dames,
Ik kom uit provincie Utrecht dus ook niet uit t Noorden, dus blijf lekker hier actief!
Ik merk dat mijn klachten per dag erg verschillen (ook de moeheid). Vandaag toevallig een goede dag dus maak ik er ook gebruik van door t huis even goed onder handen te nemen. Ochtendmisselijkheid blijft bij mij wel een issue. Heel vervelend, begin ook morgen weer met werken (7u beginnen) en zie daar best wel tegenop!
Over die testen ... de nekplooimeting doen ze sowieso toch? En dan adviseren ze wel/geen verdere onderzoeken? Dan begreep ik van mijn verloskundige. Bij mij wordt de nekplooimeting vergoed en de rest ook maar alleen als dit noodzakelijk is. Wij hopen gewoon dat de nekplooimeting OK is .. Maar ik ga mij er nog even goed in verdiepen wat de kosten zijn voor verder onderzoek. Mijn vriend en ik zijn er toch wel over uit dat we echt geen kind willen met Edward/Patau(?) Syndroom. Deze kindjes leven maar max 1 jaar ... Nee liever niet. En eigenlijk ook liever geen Down, hoe hard t ook klinkt. Je hebt er heel veel zorgen aan! Ik werk in de zorg dus ik weet ook wel het 1 en ander ..
Ik hoor van jullie!
Liefs!